институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування попиту і стимулювання збуту

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 68 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Формування попиту і стимулювання збуту

Формування попиту і стимулювання збуту
Список літератури
Cмотрите также:
Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ)

Назва роботи Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ) Розділ Маркетинг Вид роботи Матеріал Кількість сторінок 23 Ціна 0 Зміст Вступ 2 1. Поняття формування попиту і стимулювання збуту 3 1.1. Формування попиту 6 1.2. Стимулювання збуту 7 2. Реклама, як головний захід ФОПСТИЗ 10 2.1. Канали поширення рекламних послань 12 2.2. Планування рекламної компанії 13 2.3. Фірмовий стиль 16 2.4. Директ мейл 17 2.5. Паблик рилейшнз 20 3. Оцінка ефективності ФОПСТИЗ 21 Висновок 23

Реклама та стимулювання збуту

Вступ 3 1. Сутність та особливості стимулювання збуту 4 2. Інструменти стимулювання збуту 9 3. Реклама як метод стимулювання збуту 12 4. Розвиток стимулювання збуту в Україні 17 Висновки 20 Список викорситаних джерел 21

Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК»

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретико-методичні основи стимулювання збуту 5 1.1 Особливості стимулювання збуту в Україні 5 1.2 Основні засоби стимулювання збуту 7 1.3 Планування стимулювання збуту підприємства 11 Розділ 2 Аналіз організації стимулювання збуту на підприємстві ЗАТ «СІВЕРСЬК» 14 2.1 Загальна характеристика підприємства 14 2.2 Аналіз впливу факторів макро- та мікро середовища на діяльність підприємства 17 2.3 Аналіз організації маркетингової діяльності та стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 22 Розділ 3 Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 25 Висновки 31 Використана література 33

«Організаційне забезпечення стимулювання збуту на комерційному підприємстві».

ЗМІСТ Вступ ………………………………………………......…....………………...…... 1 Організація збуту на підприємстві................ …………....…...……………...... 1.1 Сутність збутової діяльності ……………...……….......……......................… 1.2 Організація каналів збуту ……………………………………………............ 1.3 Змішані канали збуту ………………………………………………….…....... 1.4 Система товароруху та її елементи …………………………………..…....... 1.5 Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій ..…………. 2 Характеристика діяльності ДП «Конріл» та існуючої системи збуту ...…… 2.1 Характеристика ДП «Конріл» …………………………………….....…...….. 2.2 Управління збутом на ДП «Конріл» …………………….…..................….... 3 Удосконалення організації і стимулювання збуту на ДП «Конріл» ..……… 3.1 Аналіз ринкової ситуації………………………………………………..…….. 3.2 Управління персоналом служби збуту…………………………………..…... 3.3 Удосконалювання стимулювання збуту на ДП «Конріл» …………………. 3.4 Методика стимулювання праці маркетологів – як фахівців зі стимулювання збуту ………………………………………....…....................…… 4 Охорона праці та навколишнього середовища........................ ……………….. Висновок..... ....................................................................………............................. Перелік використаних джерел.........................…………..................................….

Особливості формування попиту та стимулювання збуту і міжнародному середовищі

ВСТУП 3 1. ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ В МІЖНАРОДНОМУ СЕРЕДОВИЩІ 4 2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНИХ ТОВАРНИХ РИНКІВ 10 3. ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД СТИМУЛЮВАНЯ ЗБУТУ В МІЖНАРОДНОМУ СЕРЕДОВИЩІ 13 ВИСНОВКИ 21 ЛІТЕРАТУРА 22 ДОДАТКИ 23

КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ТОВ «КРИГГЕР»

1. Товарна політика 2. Цінова політика 3. Формування попиту і стимулювання збуту 4. Логістика 5. Збутова діяльність

КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ВАТ «Молочник»

1. Товарна політика 2. Цінова політика 3. Формування попиту і стимулювання збуту 4. Логістика 5. Збутова діяльність

Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції

Вступ 3 1. Стратегія розвитку цільового ринку 4 2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10 3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10 4. Маркетингова стратегія 11 5. Товарна стратегія 12 6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14 7. Цінова стратегія 15 8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17 9. Бюджет маркетингу 19 Висновки 21 Список використаних джерел 22

Програма збуту продукції на зовнішньому ринку

Зміст Вступ 3 1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3 2. Інструменти збуту і їхній вибір 4 3. Реклама 5 4. Стимулювання продажів 7 5. Методи визначення бюджету збуту 8 6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10 Висновки 12 Література 14

Стимулювання продажу товарів

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ЙОГО МІСЦЕ В КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ 4 1.1. Сутність стимулювання продажу товарів 4 1.2. Класифікація заходів стимулювання продукції 7 1.3. Суб’єкти процесу стимулювання 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 15 2.1. Планування заходів стимулювання продажу товарів 15 2.2. Комунікативність стимулювання продажу товарів 19 2.3. Досвід компанії „AVON” у стимулюванні продажу товарів 21 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ 27 3.1. Особливості державного стимулювання продажу товарів 27 3.2. Досвід акцій зі стимулювання продажу товарів в Україні 35 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 40-41 Метою роботи є вивчення особливостей заходів стимулювання продажу товарів для забезпечення максимального задоволення потреб вітчизняних споживачів та підвищення ефективності діяльності підприємств.