институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Специфіка міфологічного мислення в поемі “Енеїда” Вергілія

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2006 | Размер: 59 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Специфіка міфологічного мислення в поемі “Енеїда” Вергілія

План

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1: ПОРІВНЯННЯ ГРЕЦЬКОЇ І РИМСЬКОЇ МІФОЛОГІЇ 6
1.1. Давньогрецька міфологія 6
1.2. Давньоримська міфологія 10
РОЗДІЛ 2: СПЕЦИФІКА МІФОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ В “ЕНЕЇДІ” 14
2.1. Огляд міфології з 1-шої по 6-ту книги 18
2.2. Огляд міфології з 7-мої по 12-ту книги 28
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Мета роботи є надати коротку характеристику твору Вергілія “Енеїда” з виділенням міфологічного змісту поеми.
Завданням курсової роботи є якнайширше розкриття специфічних рис міфологічного мислення за часів Вергілія, які знайшли своє вираження в його поемі “Енеїда”.
Структурно робота складається з вступу, двох частин, які розбиті ще на два підпункти, висновків та використаної літератури, яка нараховує 30 джерел.
У першому розділі “«ПОРІВНЯННЯ ГРЕЦЬКОЇ І РИМСЬКОЇ МІФОЛОГІЇ” надається загальна характеристика розвитку грецької та римської міфології для порівняння відмінностей та аналогій.
У другому розділі “СПЕЦИФІКА МІФОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ В “ЕНЕЇДІ” аналізується по частинам твору тума курсової роботи.
Теоретичне значення курсової роботи полягає в тому, що розглянуті міфи завжди розповідають, яким чином реальність, завдяки подвигам першопредків досягла свого втілення і здійснення. Це завжди оповідь про певне «творення». Міфами розповідається, у який спосіб «щось» виникло. І саме через міф можна перебувати біля витоків цього «чогось».
Практичне значення курсової роботи полягає у виділенні міфів з твору “Енеїда” Вергілія, які мають особливе значення для розгляду творення історії Римської імперії.
В роботі використовувалися наступні літературні джерела:
- для порівняння міфології Греції та Риму були використані книги - Штаерман Е.М. Міфи народів світу. Енциклопедія. (В 2 томах). — М., 1982., Лосєв А.Ф. Міфи народів світу. Енциклопедія. (В 2 томах). — М., 1980., Артамонов В.А. "Національний характер і історія. Стилі мислення і поведінки в історії світової культури" - М.: Наука, 1990;
- для надання цитат з тексту “Енеїди” Вергилія був використаний переклад твору українською - Білик М. Вергілій - Енеїда. - К.: Дніпро, 1972;
- для огляду специфіки міфологічного мислення в “Енеїді” були використані наступні книги та підручники - Тронський І. М. Історія античної літератури. - Л., 1946., Донських О.М., Кочергін А.Г. Антична міфологія в дзеркалі рефлексії. - М.: МГУ, 1993., Гаспаров М.Л. Вергілій – поет майбутнього - Вергілій. Буколіки. Георгіки. Енеїда. - М., 1979., Голосовкер Я.Е. Логіка міфу. - М.: Наука, 1987., Осаченко Ю.С., Дмитрієва Л.В. Введення у філософію міфу. М.: "Интерпракс", 1994., та інші роботи, які торкаються проблеми античної міфології та в яких проводиться невеликий чи значний аналіз твору Вергілія.
Cмотрите также:
Енеїда Вергілія

Вступ 3 Розвиток літератури у Стародавньому Римі 4 Поема Вергілія Енеїда 8 Висновок 13 Список використаної літератури 14

Енеїда Вергілія

Вступ 3 Розвиток літератури у Стародавньому Римі 4 Поема Вергілія Енеїда 8 Висновок 13 Список використаної літератури 14

РЕЛІГІЯ І МІФОЛОГІЯ

1. Поняття і класифікація міфів 3 2. Особливості "міфологічного мислення". Міф як система уявлень і засіб розуміння світу 6 3. Міфологія як складова і основа релігії 8 4. Відмінності міфологічного і релігійного світогляду 11 ЛІТЕРАТУРА 14

Релігія і міфологія

1. Поняття і класифікація міфів 3 2. Особливості «міфологічного мислення». Міф як система уявлень і засіб розуміння світу. 4 3. Міфологія як складова і основа релігії 7 4. Відмінності міфологічного і релігійного світогляду 9 Список використаної літератури 12

Розвиток творчого мислення дитини засобами хореографічного навчання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 5 1.1. Поняття про мислення 5 1.2. Види мислення 11 1.3. Процеси мислення 17 1.4. Форми мислення 20 1.5. Пізнавальне мислення 26 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МИСЛЕННЯ 30 РОЗДІЛ 3. АКТИВІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРА СЕРЕДНЬОГО ВІКУ НА УРОКАХ ХОРЕОГРАФІЇ 34 РОЗДІЛ 4. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ 37 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 45 Додаток А. Процес мислення 45

Методи дослідження логічного мислення

Вступ 3 Розділ І. Поняття про методи психодіагностики 5 1.1Особливості методик дослідження пізнавальних процесів 5 1.2 Вимоги до психодіагностичних методик та ситуацій 13 Розділ ІІ. Особливості логічного мислення як предмету дослідження психодіагностики 19 2.1 Феноменоменологія мислення як психічного процесу 19 2.2 Специфіка логічного мислення 22 Розділ ІІІ. Головні методики для оцінки образно – логічного мислення 28 Висновки 33 Список використаної літератури 34

Мислення і засоби його активізації

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи, вивчення проблеми мислення 6 1.1. Поняття мислення 6 1.2. Процеси мислення 8 1.3. Види та форми мислення 9 1.4. Розв`язання логічних задач 14 1.5. Творче мислення та особистість 18 1.6. Розлади мислення 20 Розділ 2. Емпіричне дослідження явища мислення 34 2.1. Методики дослідження мислення 35 2.2. Організація проведення дослідження та результати 40 2.3. Рекомендації щодо покращання аналітичності мислення 43 Висновки 45 Список використаних джерел 47 Додатки 49

Розвиток мислення дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Сучасні теорії розвитку мислення 4 2. Індивідуальний досвід дитини і мислення 8 3. Види мислення дошкільника 9 4. Моделювання як спосіб осмислення складних ситуацій і понять 11 5. Індивідуальності особливості розвитку мислення 12 6. Умови розвитку мислення дошкільників 14 Висновок 18 Список літератури 19

Мислення як об’єкт вивчення логіки

Вступ 3 1. Проблема істинності та формально-логічної правильності мислення 4 2. Поняття як форма мислення 9 3. Значення суджень як форми мислення 12 Висновок 15 Література 16

Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві

План 1. ВСТУП 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4 а. Мислення, як пізнавальний процес 5 б. Операції мислення 10 в. Форми мислення 12 г. Види мислення 14 3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17 а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17 б. Перехід до наочно образного мислення 23 в. Виникнення знакової функції 26 г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35 5.ВИСНОВКИ 45 6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 Дитяча психологія Досліджено 25 джерел