институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток самоврядування молодших школярів

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 24 | Год: 2010 | Размер: 604 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток самоврядування молодших школярів

Зміст.

Вступ………………………………………………………….3
Розділ І. Розвиток самоврядування молодших школярів……………………………………………………………5
1.1. Ланки самоврядування……………………………….5
Розділ ІІ. Важкий шлях до самостійності……………12
2.1. Як розвивати учнівське самоврядування в школі………………………………………………………………12
Розділ ІІІ. Важко тому, що просто…………………….19
3.1. Відтворення аркушів опорних конспектів, як справлятися з пробілами………………………………………19
Висновок …………………………………………………..24
Список використаної літератури ………………………25
Cмотрите также:
Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів

Вступ. Розділ І. Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів. 1.1. Специфіка образотворчого мистецтва. 1.2. Розвиток творчого уявлення. Розділ ІІ. Розвиток уяви молодших школярів. 2.1. Мистецтво уявляти світ. Розділ ІІІ. Методика викладання образотворчого мистецтва. 3.1. Специфіка роботи на уроках малювання у молодших школярів. Висновок. Список використаної літератури.

Вплив засобів масової інформації на уяву дітей молодшого шкільного віку

Вступ 2 І. Психологія молодших школярів та особливості впливу на нах ЗМІ 4 1.1 Розвиток пізнавальних психічних процесів молодших школярів 4 1.2 Уява молодших школярів та специфіка її розвитку 7 1.3 Основні тенденції впливу ЗМІ на школяра 10 ІІ. Дослідження проблеми впливу фільмів жахів на уяву дітей молодшого шкільного віку 14 2.1 Проблема впливу фільмів з жахливим змістом на уяву молодших школярів 14 2.2 Дослідження впливу фільмів жахів на уяву молодших школярів 16 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Емпіричні дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів

ВСТУП 2 І. ВИБІРКА ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 І.1. Опис вибірки 6 І.2. Методи і методики дослідження тривожності і самооцінки молодших школярів 7 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14 ІІ.1. Результати дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів 14 ІІ.2. Програма з корекції тривожності молодших школярів та розвитку емоційно-вольової сфери у дітей 21 ІІ.3. Результативність програми з корекції тривожності молодших школярів 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34

Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4 1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4 1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13 Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18 2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18 2.2. Уроки математики з елементами гри 25 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості психологічного розвитку самооцінки молодших школярів 4 1.1. Розвиток контрольно-оцінних здібностей учнів 4 1.2. Загальна характеристика самооцінки 14 1.3. Розвиток самосвідомості молодшого школяра 16 1.4. Розвиток спонукальної сфери молодшого школяра 20 Розділ 2. Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів 24 2.1. Формуванням адекватної самооцінки молодшого школяра 24 2.2. Заняття для батьків "Самооцінка школяра як складова готовності дитини до навчання у школі" 26 Висновки 33 Список використаної літератури 34

Статеве виховання молодших школярів

План 1. Статеве виховання – складова загального процесу виховної роботи 3 2. Статеві відмінності і їх вплив на статеве виховання молодших школярів 4 3. Форми і методи статевого виховання молодших школярів 6 Література 11

Теоретичні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1 ЕМОЦІЙНЕ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ПОТРЕБ 5 1.2 ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ СОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 6 РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 12 2.1. ПРАВИЛА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 12 2.2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 14 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТОК 29

Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку 4 1.1. Загальна психологічна характеристика ситуації розвитку молодшого школяра 4 1.2. Учбова діяльність молодших школярів 7 1.3 Структура учбової діяльності 8 1.4. Розвиток пізнавальних психічних процесів 11 1.5. Формування особистості дитини в молодшому шкільному віці 15 Розділ 2. Особливості розвитку уваги молодших школярів 18 2.1. Сутність поняття увага 18 2.2. Розвиток уваги молодших школярів 26 2.3. Робота педагогів з неуважними дітьми 33 2.4. Методи оцінки уваги молодших школярів та дітей, які вступають до школи 34 2.4.1. Методика визначення продуктивності й стійкості уваги 36 2.4.2. Методика оцінки розподілу уваги 37 2.4.3. Методика оцінки перемикання уваги 38 2.4.4. Методика на визначення обсягу уваги 38 Висновок 40 Список використаної літератури 41

Властивості уваги та її зв’язок з успішністю молодшого школяра

Зміст: Вступ.......................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми уваги та її зв’язок з успішністю 1.1. Загальні особливості уваги........................................................5 1.2. Особливості уваги молодших школярів..................................9 Розділ 2. Методи і методики дослідження уваги у молодших школярів 2.1. Методи дослідження уваги молодших школярів................12 2.2. Використання методик дослідження уваги та її зв’язку з успішністю школярів..................................................................................................15 Розділ 3. Експериментальне дослідження зв’язку уваги з успішністю 3.1. Аналіз проведеного дослідження властивостей уваги........19 3.2. Аналіз успішності школярів......................................................27 3.3. Знаходження зв’язку успішності з уважністю молодших школярів...........................................................................................................29 Висновки................................................................................................31 Список літератури..............................................................................33 Додатки..................................................................................................34

Формування готовності майбутніх вчителів до удосконалення творчих здібностей молодших школярів

Вступ 2 Розділ І. Розвиток творчих здібностей як проблема педагогічно-психологічної науки 7 1.1 Аналітичний розгляд творчих здібностей 7 1.2 Психолого-педагогічна література про розвиток творчих здібностей 18 Розділ ІІ. Проблематика та методологія розвитку творчих здібностей учнів та педагогів 27 2.1 Сучасний стан та проблеми розвитку творчих здібностей 27 2.2 Методи розвитку творчих здібностей у педагогічно-психологічній практиці 47 Розділ ІІІ. Особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів та формування готовності майбутніх педагогів до їх удосконалення у групах продовженого дня 57 3.1 Творчі здібності молодших школярів та особливості їх розвитку 57 3.2 Підготовка майбутніх вчителів до розвитку творчих здібностей учнів молодших класів 72 ІV. Експериментальна модель формування та розвитоку творчих здібностей студентів для їх подальшого застосування в розвитку творчості молодших школярів 82 4.1 Організаційно-методичне обгрунтування експериментального дослідження 82 4.2 Особливості проведення експериментального дослідження 89 4.3 Результати експериментального дослідження 90 Висновки 94 Список використаної літератури 102