институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 1545 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів

Вступ.
Розділ І. Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів.
1.1. Специфіка образотворчого мистецтва.
1.2. Розвиток творчого уявлення.
Розділ ІІ. Розвиток уяви молодших школярів.
2.1. Мистецтво уявляти світ.
Розділ ІІІ. Методика викладання образотворчого мистецтва.
3.1. Специфіка роботи на уроках малювання у молодших школярів.
Висновок.
Список використаної літератури.
Cмотрите также:
Цінність казки як літературного жанру для розвитку творчості і уявлення молодших школярів

Вступ. 4 1.Казка як особливий літературний жанр. 6 2.1.Казка –ціннісна спадщина минулих поколінь. 6 2.2.Казка у шкільній програмі. 7 2.Розвиток уяви та творчих здібностей у мол. школярів за допомогою казки. 9 2.1.Характеристика мол. шкільного віку. 9 2.2.Характеристика уяви та прийомів та методів її розвинення. 10 2.3.Розвиток творчості та уявлення за допомогою слова («Граматика фантазій» Дж. Радарі). 13 2.4.Різноманітні завдання та ігри для розвинення уяви. 15 3.Методика проведення урока вивчення казки. 22 Висновки. 26 Список використаної літератури. 28

Вплив засобів масової інформації на уяву дітей молодшого шкільного віку

Вступ 2 І. Психологія молодших школярів та особливості впливу на нах ЗМІ 4 1.1 Розвиток пізнавальних психічних процесів молодших школярів 4 1.2 Уява молодших школярів та специфіка її розвитку 7 1.3 Основні тенденції впливу ЗМІ на школяра 10 ІІ. Дослідження проблеми впливу фільмів жахів на уяву дітей молодшого шкільного віку 14 2.1 Проблема впливу фільмів з жахливим змістом на уяву молодших школярів 14 2.2 Дослідження впливу фільмів жахів на уяву молодших школярів 16 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Емпіричні дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів

ВСТУП 2 І. ВИБІРКА ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 І.1. Опис вибірки 6 І.2. Методи і методики дослідження тривожності і самооцінки молодших школярів 7 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14 ІІ.1. Результати дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів 14 ІІ.2. Програма з корекції тривожності молодших школярів та розвитку емоційно-вольової сфери у дітей 21 ІІ.3. Результативність програми з корекції тривожності молодших школярів 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34

Теоретичні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1 ЕМОЦІЙНЕ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ПОТРЕБ 5 1.2 ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ СОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 6 РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 12 2.1. ПРАВИЛА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 12 2.2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 14 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТОК 29

Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4 1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4 1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13 Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18 2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18 2.2. Уроки математики з елементами гри 25 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Моральне виховання молодших школярів в позашкільній діяльності

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади морального виховання молодших школярів 8 1.1 Історичнй огляд проблеми морального виховання у психолого-педагогічній літературі 8 1.2 Поняття мораль , моральність , моральне виховання , їх сутність 13 1.3 Завдання і зміст морального виховання учнів молодшого шкільного віку 21 1.4 Особливості морального виховання дітей молодшого шкільного віку 24 Висновок до 1 розділу 37 Розділ 2. Моральне виховання молодших школярів у позашкільній діяльності 38 2.1 Завдання і зміст позашкільної діяльності молодших школярів у моральному вихованні 38 2.2 Модель роботи з визначення особливостей формування моральної свідомості і моральної поведінки молодших школярів у позашкільній діяльності 41 2.3 Експериментальна перевірка моделі 43 2.4 Аналіз отриманих результатів дослідження 44 Висновки до 2 розділу 49 Висновки 51 Список використаних джерел 53 Додатки 57

Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості психологічного розвитку самооцінки молодших школярів 4 1.1. Розвиток контрольно-оцінних здібностей учнів 4 1.2. Загальна характеристика самооцінки 14 1.3. Розвиток самосвідомості молодшого школяра 16 1.4. Розвиток спонукальної сфери молодшого школяра 20 Розділ 2. Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів 24 2.1. Формуванням адекватної самооцінки молодшого школяра 24 2.2. Заняття для батьків "Самооцінка школяра як складова готовності дитини до навчання у школі" 26 Висновки 33 Список використаної літератури 34

Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку 4 1.1. Загальна психологічна характеристика ситуації розвитку молодшого школяра 4 1.2. Учбова діяльність молодших школярів 7 1.3 Структура учбової діяльності 8 1.4. Розвиток пізнавальних психічних процесів 11 1.5. Формування особистості дитини в молодшому шкільному віці 15 Розділ 2. Особливості розвитку уваги молодших школярів 18 2.1. Сутність поняття увага 18 2.2. Розвиток уваги молодших школярів 26 2.3. Робота педагогів з неуважними дітьми 33 2.4. Методи оцінки уваги молодших школярів та дітей, які вступають до школи 34 2.4.1. Методика визначення продуктивності й стійкості уваги 36 2.4.2. Методика оцінки розподілу уваги 37 2.4.3. Методика оцінки перемикання уваги 38 2.4.4. Методика на визначення обсягу уваги 38 Висновок 40 Список використаної літератури 41

Статеве виховання молодших школярів

План 1. Статеве виховання – складова загального процесу виховної роботи 3 2. Статеві відмінності і їх вплив на статеве виховання молодших школярів 4 3. Форми і методи статевого виховання молодших школярів 6 Література 11

Розвиток самоврядування молодших школярів

Зміст. Вступ………………………………………………………….3 Розділ І. Розвиток самоврядування молодших школярів……………………………………………………………5 1.1. Ланки самоврядування……………………………….5 Розділ ІІ. Важкий шлях до самостійності……………12 2.1. Як розвивати учнівське самоврядування в школі………………………………………………………………12 Розділ ІІІ. Важко тому, що просто…………………….19 3.1. Відтворення аркушів опорних конспектів, як справлятися з пробілами………………………………………19 Висновок …………………………………………………..24 Список використаної літератури ………………………25