институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Домагання дитини

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 30 | Год: 2010 | Размер: 815 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Домагання дитини

Вступ.
Розділ І. Домагання дитини.
Дитина та його неуспіх.
Індивідуальне вивчення школярів.
1.3. Взаємини дитини.
Розділ ІІ. Рівень домагань дитини.
2.1. Вивчення самооцінки та рівня домагань дитини.
Розділ ІІІ. Особливості самооцінки молодших школярів.
3.1. Завищена або занижена самооцінка.
3.2. Навчальна діяльність і формування самооцінки.
Висновок.
Список використаної літератури
Cмотрите также:
Батько і мати як перші вихователі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ В СІМ’Ї 5 1.1. Основи сімейного виховання. Виховний потенціал 5 родини 5 1.2. Роль матері і батька у вихованні дитини 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ АСПЕКТІВ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ МАТІР’Ю І БАТЬКОМ 19 2.1. Врахування потреб дитини як основа усвідомленого батьківства 19 2.2. Виховання дітей у різних за структурою родинах 31 2.2.1. Особливості виховання єдиної дитини в родині 31 2.2.2. Специфіка виховання в багатодітній родині 33 2.2.3. Виховання дитини в неповній родині 34 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Конфліктні подружні взаємини та їх вплив на харктер і особливості дитини

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 5 1.1. Сім’я як об’єкт і суб’єкт в соціальній психології та педагогіці 5 1.2. Функції, які виконує сім’я 8 1.3. Особливості сім’ї як об’єкта виховання дитини 11 РОЗДІЛ 2. ВІДНОСИНИ МІЖ ПОДРУЖЖЯМ І ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 15 2.1. Зв’язок між наявністю конфліктів між подружжям і розвитком дитини 15 2.2. Методи дослідження сімейного укладу та морально-психологічного клімату в сім’ї 18 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТКИ 31 Доповідь 3 стор.

Вплив сім’ї на формування особистості дитини

План. Вступ……………………………………………………………….1 Розділ І. Вплив сім’ї на формування особистості дитини..3 1.1. Особливості виховної ролі повних та не повних сімей у формуванні особистості дитини. ……………………………………3 1.2. Вплив сім’ї на одержання першого життєвого досвіду дитини………………………………………………………………… 11 1.3. Найбільш важливі проблеми у вихованні…………………..13 Розділ ІІ. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка………………………………………………………………….17 2.1. Типи сімейних взаємин та їх вплив на підлітка…………….17 2.2 Вплив сім’ї на перехідний період дитини…………………..25 Висновок…………………………………………………………..33 Список використаної літератури……………………………..36

Конвенція про права дитини 1989

Вступ 3 1. Конвенція ООН про права дитини як міжнародний документ 5 2. Визначення основних прав дитини в Конвенції ООН та особливості їх реалізації в Україні 7 3. Механізми виміру ефективності дії Конвенції 19 4. Проблеми реалізації положень Конвенції ООН про права дитини в Україні 22 Висновки 26 Бібліографія 28

Вплив сімейних традицій і установок на розвиток соціалізації дитини

ВСТУП 3 Розділ 1. Сім'я як персональне мікросередовище розвитку дитини 6 1.1. Сім'я як задоволення потреб дитини 6 1.2. Вплив сімейних відносин на соціалізацію дитини 10 Розділ 2. Специфіка сімейного впливу на розвиток соціалізації дитини 15 2.1. Психолого-педагогічні завдання сім'ї і виховні функції батьків. 15 2.2. Специфіка сімейного виховання: позитивний і негативний вплив сім'ї. 18 Розділ 3. Дослідження батьківського відношення до виховання дітей 26 ВИСНОВКИ 29 Список використаної літератури 31 ДОДАТКИ 33

Конфліктні подружні взаємини та їх вплив на характер і особливості дитини

Вступ 3 1. Технологія дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 6 2. Результати дослідження 14 Висновки 17 Список використаних джерел 19 Додатки 22 Об’єктом дослідження - являється процес формування особистості дитини. Предметом дослідження - є сукупність внутрішньосімейних зв’язків, які впливають на формування особистості дитини. Мета дослідження - є дослідження істотності зв’язку між рівнем конфліктності подружніх взаємин і наявністю проблем у розвитку особистості дитини.

Вплив сімейного виховання на формування характеру дитини

Вступ 3 Розділ І. Роль сім’ї в розвитку особистості дитини та формуванні її характеру 5 1.1 Фактори сімейного впливу на формування характеру дитини 5 1.2 Психологічні аспекти ролі батьківського авторитету у формуванні характеру дитини 10 Розділ ІІ Дослідження впливу сімейного виховання на формування характеру дитини 18 2.1 Основа дослідження та вибір методики 18 2.2 Проведення, аналіз і обговорення результатів дослідження 25 Висновки 29 Література 31

Стиль сімейного виховання і взаємини дитини з однолітками

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ РОЛІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА ВЗАЄМИНИ ДИТИНИ З ОДНОЛІТКАМИ 5 1.1. Роль сім'ї у становленні особистості дитини 5 1.2. Психологічні особливості соціалізації дитини в сім’ї 7 1.3. Стиль сімейного виховання та його вплив на розвиток особистості дитини 10 РОЗДІЛ ІІ 17 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ СТИЛЮ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА СТОСУНКИ З ОДНОЛІТКАМИ 17 2.1. Планування та організація дослідження 17 2.2. Психодіагностичні методики дослідження 20 2.3. Результати дослідження та їх інтерпретація 24 ВИСНОВОК 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 36-40

Морально-психологічний клімат сім’ї та його вплив на формування особистості дитини

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 7 1.1. Сім’я як об’єкт і суб’єкт в соціальній психології та педагогіці 7 1.2. Особливості сім’ї як об’єкта виховання дитини 14 1.3. Психолого-педагогічна культура сім’ї 21 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ СІМ’Ї НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 30 2.1. Методи дослідження сімейного укладу та морально-психологічного клімату в сім’ї 30 2.2. Технологія дослідження морально-психологічного клімату сім’ї на розвиток особистості дитини 39 2.3. Результати дослідження 43 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53

ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ

ПЛАН 1. ПІДБЕРІТЬ ТА ОПИШІТЬ МЕТОДИКУ ДОСЛІДЖЕННЯ УВАГИ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ, ПРОВЕДІТЬ ДІАГНОСТУВАННЯ ТА ЗРОБІТЬ ВИСНОВОК 3 2. ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 10 3. ЗАКОНСПЕКТУЙТЕ РОБОТУ: ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ І МЕТОДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17