институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Курсовая | Страниц: 25 | Год: 2010 | Размер: 640 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського

Зміст.

Розділ І. Тема. Сюжет. Композиція………………………………3
1.1. сюжет п’єси …………………………………………………3
Розділ ІІ. Позитивні образи твору……………………………5
2.1. Образ Наталки ………………………………………………5
2.2. Образи Петра і Миколи ……………………………………9
2.3. Образ Миколи ………………………………………………10
2.4. Образ Терпилихи …………………………………………11
Розділ ІІІ. Негативні образи………………… ………………15
3.1. Образ Возного …………………………………………….15
3.2. Образ Макогоненка ………………………………………22
Висновок …………………………………………………………23
Список використаної літератури ……………………………25
Cмотрите также:
Моральна краса дівчини-українки за драмою І. Котляревського „Наталка Полтавка”

Моральна краса дівчини-українки за драмою І. Котляревського „Наталка Полтавка”

Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою за твором «Наталка Полтавка»

Чи можна вважати соціальну нерівність вічною проблемою за твором «Наталка Полтавка»

Економічна та патріотична думка в творах І. Котляревського

1.Коротка біографія Івана Котляревського. 3 2. Значення творчості Котляревського 4 3. Історизм у творчості Котляревського 10 Література 13

"Бурлескно-травестійні традиції давньої української літератури у ""Енеїді"" І.Котляревського"

Вступ 3 Розділ І. Творчість Івана Котляревського та нова парадигма української літературної мови 5 Розділ ІІ. Бурлескно-травестійне віршування та українська література 11 2.1 Бурлеск як комічна література 11 2.2 Бурлескно-травестійне віршування XVIII ст. як передумова появи Енеїди І.Котляревського 12 Розділ ІІІ. “Енеїда” І. Котляревського – суцільна симфонія сміху 14 Висновки 22 Література 23

ормаційний і загально цивілізаційний підходи до типізації суспільства

План 1. Формаційний і загально цивілізаційний підходи до типізації суспільства 3 2. Закони товарного виробництва 6 Задача 1 13 Задача 2 15 Тест 16 Список використаної літератури 17

Товаропросування як процес. Принципи раціональної організації товаропросування

Зміст 1 Товаропросування як процес. Принципи раціональної організації товаропросування 3 2 Використання тари-обладнання та сучасних механізмів в складних технологічних процесах 7 3 Поняття типізації магазинів та її значення. Основні ознаки типізації 10 4 Технологія зберігання, підготовки до продажу, розміщення товарів в магазині 16 Список використаної літератури 19

Товаропросування як процес. Принципи раціональної організації товаропросування

Зміст 1 Товаропросування як процес. Принципи раціональної організації товаропросування 3 2 Використання тари-обладнання та сучасних механізмів в складних технологічних процесах 7 3 Поняття типізації магазинів та її значення. Основні ознаки типізації 10 4 Технологія зберігання, підготовки до продажу, розміщення товарів в магазині 16 Список використаної літератури 19

Художні течії і напрямки в літературі

План: Вступ 1. Художні течії і напрямки в літературі 2. Архітектура 3. Музичне мистецтво Висновок

Контрольна робота з української літератури 5

1.Валер'ян Підмогильний. 3 1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3 2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3 2. Юрій Яновський: 4 1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4 2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5 3.Микола Куліш: 5 1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5 2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6 3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6 4. Іван Кочерга: 7 1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7 2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8 3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8 5. Олександр Довженко: 8 1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8 2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9 3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9 6. Юрій Клен: 10 1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10 2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11 3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11 7. Євген Маланюк: 12 1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12 2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12 3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13 8. Улас Самчук: 13 1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13 2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14 9. Микола Бажан: 15 1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15 2) "Данило Галицький" (оглядове). 15 3) Теорія літератури. Необароко. 16 10. Іван Багряний: 16 1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16 2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16 3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18 4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18 11. Василь Барка: 19 «Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19 12. Олег Ольжич: 20 1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20 2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20 13.Олена Теліга. 21 Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21 Список літератури 22

Порівняльна характеристика образів Гектора та Ахілла

Порівняльна характеристика образів Гектора та Ахілла