институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Структура та функції дитячого фольклору у молодшому шкільному віці

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2010 | Размер: 11 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Структура та функції дитячого фольклору у молодшому шкільному віці

Зміст
Вступ
Розділ І. Структура та функції дитячого фольклору
1. 1. Відомі педагоги про зміст та завдання морально-етичного виховання
1.2. Функції дитячого фольклору
Розділ II. Методи і методика дослідження.
2.1. Методика дослідження дитячого фольклору у молодшому шкільному віці.
2.2. Дослідження дитячого фольклору у молодшому шкільному віці видатних
педагогів.
Розділ III. Аналіз результатів дослідження.
3.1. Опрацювання теми "казка".
3.2. Опрацювання фольклору у позакласній роботі.
Висновок
Список використаної літератури.
Cмотрите также:
Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці

Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці 3 1. Особливості уваги як психічного процесу 13 2. Фізіологічні основи уваги 13 3. Зв’язок уваги з іншими пізнавальними процесами 13 Висновки 23 Список використаної літератури 39

Морально-етичні основи соціальної роботи в системі організації соціальної сфери

ЗМІСТ Вступ 2 Дослідно-експериментальна робота обґрунтування та виявлення особливостей розвитку морально-етичної свідомості в молодшому шкільному віці 6 1. Критерії ефективності розвитку морально-етичної свідомості в молодшому шкільному віці 6 2. Програма дослідно-експериментальної роботи з вивчення особливостей розвитку морально-етичної свідомості в молодшому шкільному віці 15 3. Аналіз результатів проведеної дослідно-експериментальної роботи 18 Висновки дослідно-експериментальної роботи 23 Список використаної літератури 27

Психологічні передумови формування адитивної поведінки в молодшому шкільному віці

Вступ 3 1. Психологічні особливості розвитку дитини в молодшому шкільному віці 5 2. Девіантна поведінка молодших школярів як причина виникнення аддитивної поведінки 11 3. Адиктивна поведінка молодших школярів 13 Висновок 18 Список використаної літератури 19

Розвиток мислення у молодшому шкільному віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5 1.1. Поняття мислення в психології 5 1.2 Класифікація та форми мислення 7 1.3 Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 13 РОЗДІЛ ІІ Експериментальна частина 20 2.1 Діагностика (вивчення мислення) 20 2.2 Аналіз результатів дослідження 22 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 25 ДОДАТКИ 27

Особливості розвитку мислення в молодшому шкільному віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5 1.1. Поняття мислення в психології 5 1.2. Класифікація та форми мислення 10 1.3.Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 15 РОЗДІЛ ІІ. Емпіричне дослідження особливостей розвитку мислення у дітей молодшого шкільного віку 19 2.1. Підготовка та проведення дослідження 19 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 22 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТКИ 32

Діяльність психолога з формування особистості у молодшому шкільному віці

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАСАД З ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 6 1.1. Поняття особистість. Особливості психіки молодшого школяра 6 БІОЛОГІЧНО ОБУМОВЛЕНІ ВЛАСТИВОСТІ І ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ: 7 1.2. Індивідуальні особливості розвитку учнів початкових класів 18 1.3. Розвиток особистості дитини в молодшому шкільному віці за допомогою гри та праці 27 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕТОДИЧНИХ ЗАСАД ТА ПЕРВИННА ПСИХОДІАГНОСТИКА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 38 2.1. Огляд методик вивчення особистості дитини молодшого шкільного віку 38 2.2. Дослідження за методикою Г. Айзенка та Р. Кеттелла 54 2.3. Експериментальне дослідження за соціометричним методом та методикою С. Дембо–Т. Рубінштейн 74 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПСИХОЛОГА З РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТУ. 91 3.1. Експериментальні ігрові вправи з корекції особистості учнів початкових класів 91 3.2. Вторинна діагностика за методикою Т.Дембо-С. Рубінштейна 101 3.3. Основні напрямки роботи практичного психолога з формування особистості молодшого школяра 107 ВИСНОВКИ 117 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 120 ДОДАТОК 1 125 ДОДАТОК 2 126 ДОДАТОК 3 129 ДОДАТОК 4 130 ДОДАТОК 5 131 ДОДАТОК №6 134 ДОДАТОК №7 135 ДОДАТОК №8 136 ДОДАТОК №9 137 ДОДАТОК №10 138 ДОДАТОК №11 139 ДОДАТОК №12 140 ДОДАТОК №13 141 ДОДАТОК №14 142 ДОДАТОК №15 143 ДОДАТОК №16 144

Погляди на мотив різних психологічних шкіл

Зміст Вступ………………………………………………………………………………3 Розділ I. Погляди на мотив різних психологічних шкіл………………………5 1.1. Психоаналіз - первинний розробник категорії мотиву……………5 1.2. Трактування мотиву в гуманістичній психології…………………7 Розділ II. Загальна характеристика мотивації процесу навчання……………..9 2.1. Характеристика процесу навчання як активної діяльності………9 2.2. Поняття про мотиви навчальної діяльності………………………10 2.3. Класифікація та характеристики мотивів навчання……………...10 Розділ III. Динаміка мотивів в процесі навчання в школі…………………….16 3.1. Періодизація вікових етапів школярів……………………………16 3.2. Мотивація навчальної діяльності в молодшому шкільному віку……………………………………………………………………….17 3.3. Мотивація навчальної діяльності в середньому шкільному віці………………………………………………………………………..20 3.4. Мотивація навчальної діяльності в старшому шкільному віці….22 Розділ IV. Роль вчителя в формуванні мотивації та методичні дослідження у визначення переважаючої мотивації для молодших школярів………………………………………………………………………….26 4.1. Роль вчителя у формуванні мотивації молодших школярів………26 4.2. Дослідження мотивації навчальної діяльності молодших школярів…………………………………………………………………...28 Висновки…………………………………………………………………..31 Список використаної літератури…………………………………………33

Адаптація поведінки дитини в перший рік навчання в школі

Вступ 2 1. Особливості молодшого шкільного віку 4 2. Когнітивний розвиток в молодшому шкільному віці. 7 2.1. Научіння та мислення в процесі шкільного навчання 7 2.2. Нездадність до учіння 9 3. Психологічно-соціальний розвиток особистості 14 3.1. Розвиток особистості та вплив сім'ї 14 3.2. Соціальні знання та стосунки з однолітками в молодшому шкільному віці 20 Література 25 1. Вишневський О. Сучасне українське виховання. Педагогічні нариси. - Львів, 1996. 2. Г.О. Люблінська. Дитяча психологія. - К.: Вища школа, 1984. 3. Галузинський В.М., Євнух М.Б. Педагогіка: теорія та історія. - Рівне, 1996. 4. Журавлев В.И. Педагогика. - М.: Рос.пед.агенство, 1996. 5. Закон України "Про освіту". - К.: 1997. 6. І.К.Матюша. Гуманізація виховання і навчання в загальноосвітній школі. - К.: Вища школа, 1996. 7. Ісатенко Т. Українська національна школа-родина - ціннісний орієнтир суспільства // Початкова школа. -1997. -№5. -С. 8-9. 8. Калмиков Г. Про діяльність сім'ї та школи. // Початкова школа. -1998. -№ 9. - С. 18-22. 9. Концепція національного виховання. - К., 1994.. 10. Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчик З.О. Основи національного виховання. - Умань, 1993. 11. Педагогічна бібліотека. Вікова психологія. - К.: Радянська школа, 1976. 12. Практические задания по психологии. Учебное пособие для студентов педагогических институтов. Под редакцией профессора А.В.Петровского. - М.: Просвещение, 1972. 13. Сухомлинський В.О. Батьківська педагогіка. - К.: Радянська школа, 1978

Музакальное образование.

ЗМІСТ Вступ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ 1.1. Психолого-педагогічний аспект розвитку здібностей дітей дошкільного віку 1.2. Історико-логічний аналіз проблеми розвитку музичного фольклору 1.3. Класифікація і термінологія дитячого музичного фольклору 1.4. Дидактична роль фольклору у формуванні особистості дошкільника РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ 2.1. Характеристика музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку 2.2. Організація і керівництво процесу розвитку музичних здібностей старших дошкільників 2.3. Динаміка розвитку музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку Висновки Список використаних джерел

Вплив самоставлення підлітка на соціальний статус у шкільному колективі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ САМОСТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКА НА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС У ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ 8 1.1. Місце самоставлення в психологічній структурі особистості 8 1.2. Психологічна природа поняття «соціальний статус» та чинники, що впливають на нього 19 1.3. Становлення соціального статусу підлітків у шкільному колективі 24 Висновок до першого розділу 35 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ САМОСТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКА НА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС У ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ 37 2.1. Обґрунтування експерименту та методики дослідження 37 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 45 Висновок до другого розділу 61 РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ САМОСТАВЛЕННЯ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 62 3.1. Планування та проведення психологічної програми корекції самоставлення у підлітковому віці 62 3.2. Перевірка ефективності програми корекції самоставлення та його впливу на соціальний статус у підлітковому віці 98 Висновок до третього розділу 101 ВИСНОВКИ 103 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106 ДОДАТКИ 115