институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління міжнародним маркетингом в Новоград-Волинському державному лісомисливському господарстві

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 83 | Год: 2010 | Размер: 2774 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Управління міжнародним маркетингом в Новоград-Волинському державному лісомисливському господарстві

Зміст
Вступ
1. Теоретичні аспекти міжнародного маркетингу та зовнішньоекономічної діяльності
1.1. Міжнародний ринок лісопродукції
1.2. Законодавчо-нормативна база зовнішньоекономічної діяльності в Україні
1.3. Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства
2. Характеристика господарської та комерційної діяльності Новоград-Волинського ДЛМГ
2.1. Організаційна, економічна та фінансова характеристика діяльності Новоград-Волинського ДЛМГ
2.2. Організація комплексу маркетингу господарства
2.3. Аналіз ЗЕД на підприємстві
3. Управління міжнародним маркетингом в Новоград-Волинському ДЛМГ
3.1. Створення служби маркетингу на підприємстві
3.2. Вибір зовнішніх ринків за їх привабливістю для Новоград-Волинського ДЛМГ та прийняття рішення про доцільність виходу на них
3.3. Прийняття рішення про розробку комплексу міжнародного маркетингу
4. Охорона праці
4.1. Нормативне забезпечення охорони праці на підприємствах галузі.
4.2. Стан охорони праці та фінансування заходів з охорони праці в Новоград-Волинському ДЛМГ за 2001-2003 рр
4.3. Пропозиції щодо поліпшення стану охорони праці на підприємстві
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Cмотрите также:
Управління маркетингом в індустрії моди

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 4 1.1.Поняття управління маркетингом, цілі та функції 4 1.2. Основні концепції управління маркетингом 6 2. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІНДУСТРІЇ МОДИ 12 2.1. Процес моди 12 2.2. Дослідження сповивачів моди 15 2.2. Основні напрямки модельної індустрії в Україні 17 2.3. Дослідження вітчизняного ринку бренді 20 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ШЛЯХІВ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МОДЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ 25 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Особливості управління фармацевтичним маркетингом

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................3 1. Сутність, функції та складові маркетингової діяльності ........4 2. Особливості управління фармацевтичним маркетингом......... 12 3. Дослідження фармацевтичного ринку …………………………16 4. Управління фармацевтичним маркетингом в ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця"..................................................................21 5. Вдосконалення управління маркетингом фармпідприємства як голова передумова підвищення його ефективності ……………………….30 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………..39

Управління маркетингом як системою

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти управління маркетингом як системою 5 1.1. Концепції управління маркетингом: суть, принципи, види 5 1.2. Стратегічне планування маркетингу 13 1.3. Маркетинговий аналіз і аудит 16 1.4. Процес управління маркетингом 24 Розділ 2. Аналіз управління маркетингом на підприємстві ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34 2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34 2.2. Аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 42 Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління маркетингом як системою на підприємстві 48 3.1. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 48 3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю 50 Висновки 57 Список використаної літератури 60

Управління міжнародним маркетингом

Вступ 3 1. ВАТ "__" – лідер українського пивного ринку 4 2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності 8 4. Система управління якістю 10 5. Стандарти маркетингу та комунікацій 13 6. Провідні бренди компанії 16 Висновки 23 Література 25

Процес управління маркетингом

Вступ 1. Суть і значення маркетингу 7 2. Концепції управління маркетингом 11 3. Процес управління маркетингом 14 Висновок Висновки 20

Вдосконалення управління видатковою частиною бюджетної системи у відділенні Державного казначейства у Володарсько-Волинському районі

З М І С Т. Вступ………………………………………………………с.3 І. Організаційно-методичні аспекти діяльності Державного казначейства України…………………………………………………с.6 1.1.Роль і функції Державного казначейства в фінансовій системі України………………………………………с.6 1.2.Законодавче та нормативне регулювання діяльності Державного казначейства………………………….с.14 1.3.Виконання Державного бюджету через єдиний казначейський рахунок………………………….….с.18 ІІ. Організаційно-фінансові аспекти функціонування відділення Державного казначейства у Володарсько-Волинському районі……………………………………………………………….с.27 2.1. Структура і функції відділення Державного казначейства у Володарсько-Волинському районі………………………………………………..с.27 2.2.Бюджетна класифікація видатків, касове виконання державного бюджету через відділення Державного казначейства у Володарсько-Волинському районі за видатками……...…………с.36 2.3.Вповадження обслуговування коштів місцевих бюджетів за видатками у відділенні Державного казначейства у Володарсько-Волинському районі.………………..…с.49 ІІІ. Перспективи розвитку з управління видаткової частини бюджетної системи .................................................………………...с.63 3.1. Невідкладні заходи щодо вдосконалення механізмів казначейського обслуговування…………………..с.63 3.2.Бюджетний механізм фінансової стабілізації економіки……...........................................………..с.70 ІV. Охорона праці в відділенні Державного казначейства у Володарсько-Волинському районі…………………….....с.75 Висновки………………………………………………...…с. Список використаної літератури…………………………с. Додатки…………………………………………………….с.

Основи зовнішньоекономічної діяльності

1. Зміст і характерні ознаки менеджмента ЗЕД 3 2. Митні податки та збори 5 3. Стратегія експорту та її форми 7 4. Організація менеджменту ЗЕД 11 5. Міжнародні господарські контракти про франчайзинг 14 6 Дилери. Дистрибьютори. Особливості укладання угоди з дилером і дистрибьютором 17 7 Управління міжнародним маркетингом 21 Список використаних джерел та літератури 24

Менеджмент ЗЕД

3. Зміст і характерні ознаки менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 3 13. Митні податки та збори 5 23. Стратегії експорту та її форми 8 33. Організація менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 12 43. Міжнародні господарські контракти про франчайзинг 16 53. Дилери. Дистриб’ютори. Особливості укладання угоди з дилером і дистриб’ютором 20 63. Управління міжнародним маркетингом 23 Література 26

_Менеджмент ЗЕД

3. Зміст і характерні ознаки менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 3 13. Митні і податки та збори 4 23. Стратегія експорту та її форми 6 33. Організація менеджменту зовнішньоекономічної діяльності 10 43. Міжнародні господарські контракти про франчайзинг 11 53.Дилери. Дистриб'ютори. Особливості укладання угоди з дилером і дистриб'ютором 13 63. Управління міжнародним маркетингом 14 Література 17

Удосконалення планування прибутку ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат”

ЗМІСТ ВСТУП..........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи планування прибутку в сучасних умовах ......................................................................................................................5 1.1. Економічна сутність, функції та фактори прибутку ......................5 1.2. Правові основи планування прибутку підприємств ....................12 1.3. Суть фінансового планування та методи планування прибутку підприємства .........................................................................................................18 1.4. Розподіл прибутку підприємства .....................................................30 РОЗДІЛ 2. Аналіз ефективності планування прибутку ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат” ............................................................35 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання ....................................................................................35 2.2. Аналіз фінансових результатів підприємства ................................43 2.3. Організація планово-економічної роботи на підприємстві ........51 РОЗДІЛ 3. Вдосконалення механізму планування прибутковості ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат”....................................................57 3.1. Визначення мети і цілей підприємства............................................57 3.2. Механізм впровадження бюджетного планування на підприємстві ..........................................................................................................63 3.3. Шляхи зростання рівня прибутковості підприємства ..............71 ВИСНОВКИ ................................................................................................76 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...........................................80 ДОДАТКИ....................................................................................................85