институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Курсовая | Страниц: 48 | Год: 2010 | Размер: 1680 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ЗМІСТ


ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕЕДЖМЕНТУ
1.1. Суть та елементи операційної системи
1.2. Особливості сфери послуг
1.3. Роль і місце операційного менеджменту в системі управління
РОЗДІЛ 2. ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
2.1. Організаційна характеристика туристичного підприємства „Вояж”
2.2. Організація надання туристичних послуг
2.3. Операційна система ТОВ „Вояж”
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Cмотрите также:
ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 1.1. Суть та елементи операційної системи 1.2. Особливості сфери послуг 1.3. Роль і місце операційного менеджменту в системі управління РОЗДІЛ 2. ФУНЦІОНУВАННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 2.1. Організаційна характеристика туристичного підприємства „Вояж” 2.2. Організація надання туристичних послуг 2.3. Операційна система ТОВ „Вояж” РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ

Особливості створення і функціонування операційної системи в сфері санаторно-курортних послуг

ЗМІСТ: Вступ...........................................................................................................3 Розділ І. Операційна система як передумова ефективності організації операційної організаційної системи 1.1. Елементи створення операційної системи...................................5 1.2. Критерії ефективності операційної системи .............................10 Розділ ІІ. Операційні перетворення у забезпеченні ефективності організації у сфері послуг 2.1. Організаційно-економічна характеристика ДКОДЛСЦРЗ.........15 2.2. Роль вертикальної ієрархії у підвищенні якості послуг операційної організаційної системи ................................................................17 2.3. Перетворюючі процеси у забезпеченні ефективності операційної технології .....................................................................................26 Розділ ІІІ. Напрямки підвищення ефективності операційної організаційної системи у сфері послуг ........................................................29 Висновки та пропозиції.......................................................................34 Список використаної літератури........................................................36

Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»

Доповідь Роздатковий матеріал Додатки ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 6 1.1. Сутність та значення туристичних послуг 6 1.2. Класифікація туристичних послуг 15 1.3. Дослідження процесу автоматизації туристичних агенцій 24 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 35 2.1. Організаційно-економічна характеристика агенції 35 2.2. Аналіз асортименту послуг агенції 44 2.3. Оцінка якості послуг агенції 51 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМІВ ПОКРАЩЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 60 3.1. Створення системи управлінського впливу на процес надання туристичних послуг 60 3.2. Створення ефективного сайту туристичної агенції: реклама туристичних послуг 70 3.3. Впровадження нових послуг в діяльність туристичної агенції 80 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100 ДОДАТКИ 107-112

Основні фактори забезпечення ефективності діяльності туристичних підприємств

Вступ 3 Розділ 1. Визначальні умови та фактори діяльності фірми в сфері туристичного бізнесу 4 1.1. Рівень та чинники розвитку туристичного бізнесу України 4 1.2. Фактори зовнішнього оточення туристичного бізнесу країни 7 1.3. Геополітичні фактори надання туристичних послуг 14 Розділ 2. Фактори маркетингової складової успішності діяльності в туристичному бізнесі 18 2.1. Сегментація ринку туристичних послуг 18 2.2. Значення Інформаційного забезпечення діяльності в сфері туристичного бізнесу 24 Розділ 3. Стратегії досягнення конкурентних переваг на ринку туристичних послуг 28 Висновки 34 Список використаної літератури 35

Формування собівартості туристичних послуг (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 12 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 18 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 30 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 30 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 36 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «НАЗВА» 44 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 44 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 66

Формування собівартості туристичних послуг

курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність та основні характеристики собівартості туристичних послуг 7 1.2. Основні складові формування собівартості туристичних послуг 11 1.3. Методи розрахунку собівартості туристичних послуг 15 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 21 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 21 2.2. Динаміка витрат туристичного підприємства ТОВ «Назва» 36 2.3. Аналіз формування собівартості туристичних послуг на прикладі деяких турпродуктів 40 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СОБІВАРТІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 49 3.1. Оцінка факторів, що вплинули на калькуляцію собівартості туристичних послуг 49 3.2. Шляхи зниження собівартості туристичних послуг ТОВ «Назва» 54 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68-73

Шляхи розвитку туризму в Україні

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ – ОСНОВА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 6 1.1 Функціонування ринку туристичних послуг 6 1.2 Класифікація туристичних ресурсів (сутнісний підхід) 9 РОЗДІЛ ІІ. СТРУКТУРА ТА ТЕРИТОРІАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 14 2.1 Основні тенденції розвитку світового ринку туристичних послуг 14 2.2 Структура та типологія туристичних ринків 20 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 24 3.1 Сучасний стан індустрії туризму в Україні 24 3.2 Шляхи створення нових туристичних зон 29 3.2 Преспективи розвитку ринку туристичних послуг в Україні 32 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТОК 42

Удосконалення обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством

АНОТАЦІЯ 7 ВСТУП 10 РОЗДІЛ 1 Теоретичні проблеми та методологічні основи обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством 15 1.1. Система показників надання туристичних послуг, їх визначення та оцінка 15 1.2. Аналіз нормативно-правового забезпечення та огляд спеціальної літератури з питань надання послуг туристичними підприємствами 26 1.3. Організаційно-економічна характеристика туристичної фірми “Супутник” 36 Висновки до розділу 1 47 РОЗДІЛ 2 Удосконалення системи обліку та контролю з надання послуг туристичним підприємством 49 2.1. Організація та методологія обліку доходів від надання туристичних послуг 49 2.2. Поточний контроль операцій з надання туристичних послуг 63 2.3. Фінансова та статистична звітність з надання туристичних послуг 71 2.4. Порівняльна характеристика П(С)БО і МСФЗ, які регламентують облік доходів та фінансову звітність 82 2.5. Шляхи удосконалення обліку та контролю операцій з надання послуг туристичним підприємством 86 2.6. Комплекс задач та огляд програмного забезпечення з обліку надання послуг в інформаційних бухгалтерських системах 97 Висновки до розділу 2 110 РОЗДІЛ 3 Проектування системи аналізу економічних показників, надання послуг в управлінні туристичним підприємством 112 3.1. Інформаційна база та обґрунтування показників та прийомів економічного аналізу з надання туристичних послуг 112 3.2. Динаміка доходів з надання туристичних послуг ТФ «Супутник» 119 3.3. Факторний аналіз доходів з надання туристичних послуг 124 3.4. Комп’ютерні технології в аналізі надання туристичних послуг в управлінні туристичним підприємством 127 Висновки до розділу 3 131 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 133 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 144 ДОДАТКИ 150

Процес розробки і створення операційної системи у сфері виробництва

Вступ Розділ 1. Процес розробки і створення операційної системи у сфері виробництва Розділ 2. Виробництво і праця – основні поняття і зміст понять Висновки Список використаної літератури

ПРОЦЕС РОЗРОБЛЕННЯ І СТВОРЕННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ВИРОБНИТСТВА

ЗМІСТ 1. ПРОЦЕС РОЗРОБЛЕННЯ І СТВОРЕННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В СФЕРІ ВИРОБНИТСТВА................................................................................ 1.1. Стратегічні рішення в сфері виробництва....................................... 1.2. Виробничі потужності, місцерозташування, проектні рішення.... 1.3. Проектування робіт і нормування праці.......................................... 1.4. Організація виробничого процесу.................................................... 2. АНАЛИТИКО-РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ................................................ 2.1. Прогнозування річного випуску продукції....................................... 2.2. Прогнозування щомісячного попиту................................................. 2.3. Вибір та обслуговування стратегії виробництва.............................. 2.4. Розроблення календарного плану матеріально-технічного забезпечення............................................................................................... ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...............................................................................