институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Властивості уваги та її зв’язок з успішністю молодшого школяра

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 34 | Год: 2010 | Размер: 161 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Властивості уваги та її зв’язок з успішністю молодшого школяра

Зміст:


Вступ.......................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми уваги та її зв’язок з успішністю
1.1. Загальні особливості уваги........................................................5
1.2. Особливості уваги молодших школярів..................................9
Розділ 2. Методи і методики дослідження уваги у молодших школярів
2.1. Методи дослідження уваги молодших школярів................12
2.2. Використання методик дослідження уваги та її зв’язку з успішністю школярів..................................................................................................15
Розділ 3. Експериментальне дослідження зв’язку уваги з успішністю
3.1. Аналіз проведеного дослідження властивостей уваги........19
3.2. Аналіз успішності школярів......................................................27
3.3. Знаходження зв’язку успішності з уважністю молодших школярів...........................................................................................................29
Висновки................................................................................................31
Список літератури..............................................................................33
Додатки..................................................................................................34
Cмотрите также:
Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку 4 1.1. Загальна психологічна характеристика ситуації розвитку молодшого школяра 4 1.2. Учбова діяльність молодших школярів 7 1.3 Структура учбової діяльності 8 1.4. Розвиток пізнавальних психічних процесів 11 1.5. Формування особистості дитини в молодшому шкільному віці 15 Розділ 2. Особливості розвитку уваги молодших школярів 18 2.1. Сутність поняття увага 18 2.2. Розвиток уваги молодших школярів 26 2.3. Робота педагогів з неуважними дітьми 33 2.4. Методи оцінки уваги молодших школярів та дітей, які вступають до школи 34 2.4.1. Методика визначення продуктивності й стійкості уваги 36 2.4.2. Методика оцінки розподілу уваги 37 2.4.3. Методика оцінки перемикання уваги 38 2.4.4. Методика на визначення обсягу уваги 38 Висновок 40 Список використаної літератури 41

Увага і її властивості

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку уваги (на прикладі молодшого шкільного віку) 4 2. Основні засади виховання різних видів уваги 8 3. Практичне вивчення особливостей уваги (проведення роботи зі студентами вищого навчального закладу) 10 3.1. Дослідження концентрації уваги 10 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 12 3.3. Дослідження вибірковості уваги 15 3.4. Побудова індивідуального профілю слухача 17 Висновки 20 Список літератури 21

Загальна характеристика дітей молодшого шкільного віку

Зміст Вступ 1. Теоретичні основи проблеми неуспішності молодших школярів. 2. Загальна характеристика дітей молодшого шкільного віку. 3. Психолого-педагогічні причини неуспішності молодшого школяра. 4. Шляхи подолання неуспішності молодшого школяра. Висновок Список використаної літератури

Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості психологічного розвитку самооцінки молодших школярів 4 1.1. Розвиток контрольно-оцінних здібностей учнів 4 1.2. Загальна характеристика самооцінки 14 1.3. Розвиток самосвідомості молодшого школяра 16 1.4. Розвиток спонукальної сфери молодшого школяра 20 Розділ 2. Особливості формуванням адекватної самооцінки молодших школярів 24 2.1. Формуванням адекватної самооцінки молодшого школяра 24 2.2. Заняття для батьків "Самооцінка школяра як складова готовності дитини до навчання у школі" 26 Висновки 33 Список використаної літератури 34

Особливості розвитку уваги в молодшому віці

Вступ 3 1. Явище й визначення уваги. Його характерні риси 5 1.1. Властивості й види уваги 5 1.2. Функції й види уваги 8 1.3. Способи розвитку уваги 10 2. Загальна характеристика молодшого шкільного віку 14 2.1. Особливості уваги молодших школярів 19 3. Дослідна частина 22 3.1. Діагностичне дослідження стійкості уваги молодших школярів 22 3.2. Корекційна програма розвитку уваги для молодших класів середньої школи, що вчаться 25 3.3. Контрольне дослідження стійкості уваги молодших школярів 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35

Особливості мовленевого розвитку у молодшого школяра (7-8 років)

Вступ 3 Розділ I. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей 7-8 років 6 2.1. Психолого - фізіологічні особливості дітей 7-8 років 6 2.2. Характеристика розвитку мовлення у дітей 7-8 років 7 Розділ II. Особливості методики розвитку мовлення у дітей 7-8 років 9 2.1. Використання малюнкових методик 9 2.2. Використання художніх творів 13 2.3. Робота з розвитку мовлення у дітей 7-8 років у повсякденному житті 22 Висновки та практичні поради. 23 Використана література. 25 Мета дослідження. Отже тому метою нашої роботи ми обрали з'ясування особливостєй мовленевого розвитку у молодшого школяра (7-8лет). Предмет дослідження. Система мовленевого розвитку молодшого школяра. Об'єкт дослідження. Особливості мовленевого розвитку у молодшого школяра.

Сім’я як чинник виховання молодшого школяра

Вступ 2 Сім я як чинник виховання молодшого школяра 3 Висновки 11 Список використаної літератури 12

Діяльність психолога з формування особистості у молодшому шкільному віці

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАСАД З ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 6 1.1. Поняття особистість. Особливості психіки молодшого школяра 6 БІОЛОГІЧНО ОБУМОВЛЕНІ ВЛАСТИВОСТІ І ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ: 7 1.2. Індивідуальні особливості розвитку учнів початкових класів 18 1.3. Розвиток особистості дитини в молодшому шкільному віці за допомогою гри та праці 27 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕТОДИЧНИХ ЗАСАД ТА ПЕРВИННА ПСИХОДІАГНОСТИКА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 38 2.1. Огляд методик вивчення особистості дитини молодшого шкільного віку 38 2.2. Дослідження за методикою Г. Айзенка та Р. Кеттелла 54 2.3. Експериментальне дослідження за соціометричним методом та методикою С. Дембо–Т. Рубінштейн 74 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПСИХОЛОГА З РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТУ. 91 3.1. Експериментальні ігрові вправи з корекції особистості учнів початкових класів 91 3.2. Вторинна діагностика за методикою Т.Дембо-С. Рубінштейна 101 3.3. Основні напрямки роботи практичного психолога з формування особистості молодшого школяра 107 ВИСНОВКИ 117 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 120 ДОДАТОК 1 125 ДОДАТОК 2 126 ДОДАТОК 3 129 ДОДАТОК 4 130 ДОДАТОК 5 131 ДОДАТОК №6 134 ДОДАТОК №7 135 ДОДАТОК №8 136 ДОДАТОК №9 137 ДОДАТОК №10 138 ДОДАТОК №11 139 ДОДАТОК №12 140 ДОДАТОК №13 141 ДОДАТОК №14 142 ДОДАТОК №15 143 ДОДАТОК №16 144

Увага та її роль у навчальний і трудовій діяльності

1. Поняття про увагу. 2. Природа уваги. 3. Види уваги. 4. Властивості уваги. 5. Уважність як властивість особистості. 6. Вивчення властивостей уваги. 7. Розвиток і виховання уваги. Література.

Увага та її роль у навчальний і трудовій діяльності

1. Поняття про увагу. 2. Природа уваги. 3. Види уваги. 4. Властивості уваги. 5. Уважність як властивість особистості. 6. Вивчення властивостей уваги. 7. Розвиток і виховання уваги. Література.