институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Споживчі кооперативи, їх мета і функції

Каталог пособий и учебных материалов | Макроэкономика | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Споживчі кооперативи, їх мета і функції

1. Споживчі кооперативи, їх мета і функції
2. Соціально-економічні передумови виникнення споживчої кооперації на території України
3. Організаційна передумова споживчої кооперації в період непу
Список використаної літератури
Cмотрите также:
Контрольна з макроекономіки

1. Номінальний і реальний ВНП. 2 2. Структура сучасної банківської системи, функції комерційних банків. 2 3. Задача. 6 Доходи населення становлять 245 млрд., грн., автономні споживчі витрати -197,8 млрд. грн., податкова ставка дорівнює 13%. Визначити: а) похідні споживчі витрати; б) загальну суму споживчих витрат. Література. 7

Оцінка зростання цін споживчого ринку

Зміст Вступ 4 Розділ 1. Встановлення цін на споживчі товари та послуги 6 1.1.Структура ринку споживчих товарів з позицій ціноутворення 6 1.2.Специфічні прийоми формування цін на споживчі товари 12 1.3.Ціноутворення на споживчі послуги 17 Розділ 2. Аналіз зростання цін споживчого ринку в Україні 21 2.1.Методи цінового регулювання 21 2.2.Вплив держави на ціни і ціноутворення 25 Розділ 3. Ефективність заходів держави в області цінової політики 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38

Групи товарів: промислові і споживчі. Відмінності ціноутворення на них

Зміст 1. Групи товарів: промислові і споживчі. Відмінності ціноутворення на них 3 2. Види цін (оптові, оптово-відпускні, роздрібні). 6 Ціни організованого ринку 6 Література 17

Групи товарів: промислові і споживчі. Відмінності ціноутворення на них

Зміст 1. Групи товарів: промислові і споживчі. Відмінності ціноутворення на них 3 2. Види цін (оптові, оптово-відпускні, роздрібні). 6 Ціни організованого ринку 6 Література 17

Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги

Зміст 1. Чинники, що впливають на політику підприємства, організації щодо ціноутворення. 3 2. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 11 Література 16

Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги

Зміст 1. Чинники, що впливають на політику підприємства, організації щодо ціноутворення. 3 2. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 11 Література 16

Мета і функції менеджменту

ЗАВДАННЯ: 1. Мета і функції менеджменту 2. Концепції ситуаційного менеджменту

Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги

Зміст 1. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 3 2. Параметричний метод визначення ціни 8 Література 15

Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги

Зміст 1. Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги 3 2. Параметричний метод визначення ціни 8 Література 15

Види, типи, форми, мета і функції комерційного підприємства

ЗМІСТ 1. Види, типи, форми, мета і функції комерційного підприємства..................................................................................... 2 2. Державна реєстрація....................................................................... 5 3. Економічні показники результатів діяльності підприємства..................................................................................... 14 Список літератури........................................................................... 20