институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Імідж, реклама на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Реклама и рекламная деятельность | Контрольная | Страниц: 10 | Год: 2010 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Імідж, реклама на підприємстві

ПЛАН:

1. Сутність та роль реклами
2. Види реклами та рекламних засобів
3. Створення іміджу
Cмотрите также:
Імідж-реклама

Вступ 3 1. Теоретична частина 4 1.1. Створення іміджу та позиціювання фірми та її товару 4 1.2. Сутність імідж-реклами та рекламної політики підприємства. 6 2. Практична частина 9 Програма створення іміджу та позиціювання компанії “Назва” 1. Просування торгової марки “Київінвестпроект”. 2. Реклама в ЗМІ 3. Реклама в мережі Інтернет: 4. Виготовлення малоформатної друкарської рекламної продукції ( буклети, брошури, проспекти, плакати, календарі ). 5. Реклама на сувенірній продукції Висновки 12 Список використаної літератури 13

Імідж-реклама.

ВСТУП 3 1. Основні питання імідж-реклами 4 1.1. Місце імідж-реклами в рекламуванні 4 1.2. Задачі та способи здійснення імідж-реклами 5 1.3. Цілі рекламування іміджу підприємства 7 2. Пропозиції щодо здійснення імідж-реклами для створення позитивного образу підприємства на "..." 11 2.1. Організаційна характеристика підприємства 11 2.2. Пропозиції щодо вибору носіїв імідж-реклами 12 2.3. Пропозиції щодо використання паблік рілейшнз для імідж-реклами підприємства 15 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20

Імідж організації як чинник інформаційних процесів

Вступ 3 Розділ 1. Організація: структура та поліфункціональний апарат 7 1.1. Аналіз використаних джерел дослідження 7 1.2. Організація як мікрообраз соціально-економічних процесів в суспільстві 8 1.3. Структура та основні функції організації в бізнесі 20 Розділ 2. Корпоративний імідж та його вплив на діяльність організації 28 2.1. Імідж як феномен, його сутність, типи, функції в сучасному світі 28 2.2. Корпоративний імідж та його вплив на продукт діяльності організації 42 Розділ 3. Імідж-технології в діяльності організації 67 3.1. Імідж-технології в управлінні 67 3.2. Використання імідж-технологій на прикладі діяльності компанії "Велмар Перл" 76 Висновки 91 Список використаної літератури 97 Термінологічний словник 102 Додатки 106

Міжнародний імідж української держави

Зміст Вступ 3 1. Формування та підтримка іміджу держави 4 2. Імідж політичного лідера як елемент виборчої кампанії 7 3. Імідж Української держави. Історія і сучасність 13 Висновки 20 Література 22

Імідж-реклама

Зміст Вступ 3 1. Створення іміджу та позиціювання товару 4 2. Створення фірмового стилю 8 3. Використання товарного знака іншої компанії. Вигоди франчайзингу 13 Висновок 15 Література 17

Імідж України: реалії та перспективи

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………. 3 I. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУЛЮВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КРАЇНИ………………………………….. 5 1.1. Міжнародний імідж країни: термінологічні основи………………. 6 1.2. Імідж в структурі комунікативного простору……………................ 11 1.3. Методологія створення сприятливого іміджу…................................. 16 II. ІМІДЖ УКРАЇНИ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ………………… 22 2.1. Державно-управлінський аспект формування іміджу України……………………………………………………………………. 23 2.2. Концепція позиціонування туристичного іміджу України на міжнародному ринку туристичних послуг……………………………… 30 2.3. Вплив Росії на імідж України ………………………………………. 38 2.4. Передумови створення сприятливого іміджу України…………….. 45 III. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИСВІТЛЕННЯ АНГЛОМОВНИМИ ЗМІ ПОДІЙ В УКРАЇНІ (за матеріалами контент-аналізу преси)……………………………………………………………………… 3.1. Зовнішній імідж України в світлі англомовної преси…………….. ВИСНОВОК………………………………………………………............. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………............ ДОДАТКИ…………………………………………………………………

Реклама на підприємстві (на прикладі ТОВ “Прииск”)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1. МЕТА І ЗАВДАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ 4 1.2. СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 10 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ПРИИСК” 13 2.1. РЕКЛАМА НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 2.2. ЗАХОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ НА ТОВ “ПРИИСК” 22 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 24 3.1. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ ТА СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.2. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Реклама на підприємстві (на прикладі ТОВ “Прииск”)

План ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 4 1.1. МЕТА І ЗАВДАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ 4 1.2. СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ 10 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ “ПРИИСК” 13 2.1. РЕКЛАМА НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 2.2. ЗАХОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ НА ТОВ “ПРИИСК” 22 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 24 3.1. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСОБІВ РЕКЛАМИ ТА СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.2. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Психологічні аспекти створення іміджу

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ІМІДЖ ТА ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ 4 2. ІМІДЖ ТА ПРОФЕСІЙНІ ПУБЛІЧНІ ВІДНОСИНИ 8 ВИСНОВКИ 14 ЛІТЕРАТУРА: 15

Сучасна реклама як продукт культури

Вступ 3 1. Поняття масової культури 5 2. Реклама і масова культура 7 3. Реклама з точки зору психоаналізу 11 Висновки 15 Список літератури 16