институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Теоретичний аналіз проблеми прояву темпераменту підлітків

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 27 | Год: 2010 | Размер: 959 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Теоретичний аналіз проблеми прояву темпераменту підлітків

Зміст:


Вступ ……………………………………………………………………….2
Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми прояву темпераменту підлітків ………………………………………………………………………….…5
1.1. Сутність та характеристика основних видів темпераменту ……5
1.2. Властивості темпераменту. Проблема типу темпераменту ……11
1.3. Особливості прояву темпераменту учнів старшого шкільного віку………………………………………………………………………………….16
Розділ 2. Експериментальне дослідження особливостей темпераменту учнів старшого шкільного віку ……………………………………………..…..18
2.1. Опис методик дослідження…………………………………………18
2.2. Аналіз результатів проведеного дослідження ……………….….24
Висновок…………………………………………………………………...27
Список використаної літератури ………………………………………..28
Cмотрите также:
Характеристика основних типів темпераменту

Вступ. 3 Розділ I. Теоретичні питання поняття темпераменту. 3 1.1. Сутність темпераменту. 3 1.2. Компоненти темпераменту 4 1.3. Психологічна характеристика типів темпераменту. 6 1.4. Дослідження темпераменту. 10 Розділ II. Проведення дослідження 13 Висновки. 15 Додаток№1.МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ ТЕМПЕРАМЕНТУ Я. СТРЕЛЯУ (рос.). 16 Список використаної літератури. 23

Агресивна поведінка дітей підліткового віку та її подолання

Вступ 3 Розділ І. Проблеми агресивності та її генези у психологічній теорії та практиці 6 1.1. Поняття та мотивація агресивної поведінки 6 1.2. Теорії причин агресії 7 Розділ 2. Агресивна поведінка підлітків 14 2.1. Типологія агресивної поведінки підлітка 14 2.2. Причини і специфіка прояву агресивності дітей на різних стадіях підліткового віку 16 2.3. Статеві особливості прояву агресивності в поведінці дітей підліткового віку 20 Розділ 3. Емпіричне дослідження агресивної поведінки підлітків 23 3.1. Методики дослідження 23 3.2. Характеристика вибірки 30 3.3. Аналіз результатів 34 3.4. Методичні рекомендації 35 Висновки 40 Література 42 ДОДАТКИ 44

Психологічні умови попередження і корекцї девіантної поведінки у підлітків

Предмет: девіантологія Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико –методологічні підходи до дослідження девіантної поведінки особистості 8 1.1. Психологічний зміст і прояви девіантної поведінки особистості 8 1.2 Чинники девіантної поведінкио собистості 22 1.3. Специфіка девіантної поведінки підлітків 30 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СХИЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ 39 2.1. Методика та організація дослідження проявів схильності до девіантної поведінки. 39 2.2. Аналіз результатів дослідження проявів схильності до девіантної поведінки підлітків. 56 Розділ 3. Профілактика та корекція девіантної поведінки підлітків 64 3.1. Профілактика девіантної поведінки підлітків 64 3.2. Основні підходи корекційної роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки. 67 3.3. Програма попередження і корекції девіантної поведінки підлітків. 91 Висновки 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 118 Додатки: 129 Розподіл досліджуваних за статтю Рівні вираженості схильності до девіантної поведінки Особливості вираженості схильності до девіантної поведінки залежно від статі Особливості ставлення підлітків до різних аспектів діяльності (за даними методики незавершених речень Сакса-Леві) Особливості негативної комунікативної установки (за методикою В. Бойка) Особливості прояву агресивності (за методикою Басса - Даркі) Форми прояву агресії залежно від статі Дисперсійний аналіз залежності індексів агресивності і ворожості від статі і рівня емпатія Особливості сенсу життя для досліджуваних підлітків (за результатами бесіди) Особливості взаємозв’язку статусу підлітків і схильності до девіантної поведінки Основні терміни Об’єктом дослідження роботи виступає схильність девіантна поведінка особистості. Предметом дослідження виступають психологічні умови профілактики девіантної поведінки чи поведінкових девіацій підлітків. Метою роботи є визначення змісту і чинників виникнення девіантної поведінки у підлітків та розкриття особливостей діяльності психолога з її попередження і корекції Для досягнення мети вирішувалися наступні завдання: 1) Провести аналіз змісту і проявів девіантної поведінки; 2) Дослідити чинники девіантної поведінки підлітків; 3) Виявити психологічні умови попередження і корекції девіантної поведінки; 4) Визначити основні принципи та напрямки роботи психолога по попередженню і корекції девіантної поведінки. 5) Визначити методику дослідження проявів схильності підлітків до девіантної поведінки. 6) Дослідити схильність підлітків до девіантної поведінки. 7) Визначити зміст діяльності психолога щодо попередження розвитку схильності підлітків до девіантної поведінки. Інформаційною базою роботи являються роботи вітчизняних та зарубіжних фахівців, 117 джерел Методи дослідження: теоретичний аналіз літератури, тестування, опитування, спостереження, статистичні методи обробки даних

ПРОФІЛАКТИКА ВІЛ (СНІДу) СЕРЕД ПІДЛІТКІВ ТА МОЛОДІ

ВСТУП 3 Розділ І. Проблема ВІЛ (СНІДу) 7 1.1. Проблема розповсюдження ВІЛ хвороби в Україні 7 1.2. Соціальна проблема суспільного сприйняття хворих на СНІД та шляхи її вирішення 13 1.3. Робота із людьми хворими на СНІД 17 Розділ ІІ. Особливості профілактики ВІЛ (СНІДу) серед підлітків та молоді 24 2.1. Програми протидії СНІДу серед підлітків та молоді 24 2.2. Аналіз заходів щодо профілактики ВІЛ (СНІДу) 26 2.3. Форми профілактики ВІЛ/СНІДу та наркоманії 38 Розділ ІІІ. Експериментальне дослідження проблеми ВІЛ/СНІДу 45 3.1. Обґрунтування дослідження уявлень підлітків та молоді щодо проблеми ВІЛ/СНІДу 45 3.2. Аналіз дослідження уявлень підлітків та молоді щодо проблеми ВІЛ/СНІДу 48 3.3. Формування здорового способу життя серед підлітків та молоді 52 ВИСНОВКИ 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ 75

Прояв індивідуальних та вікових рис темпераменту у дошкільників та їх врахування у виховній роботі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТЕМПЕРАМЕНТУ 5 1.1. Поняття про темперамент і фізіологічні основи темпераменту 5 1.2. Типи темпераменту та врахування їх у вихованні дошкільників 10 Висновки до розділу 1 18 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ТИПІВ ТЕМПЕРАМЕНТУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 20 2.1. Констатувальний експеримент 20 2.2. Методичні рекомендації для працівників дошкільного дитячого закладу 24 Висновки до розділу 2 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТКИ 33 Моделі полюсних типів для ясельників і дошкільників

Тип темпераменту і загальна картина поведінки людини

1.Поняття темпераменту. 3 2.Психологічна характеристика типів темпераменту. 5 3.Вплив темпераменту на поведінку людини. 9 Література. 12

Темперамент, його фізіологічні основи

Вступ 3 1. Темперамент, його фізіологічні основи 4 2. Психічні властивості прояву темпераменту 7 3. Характеристика типів темпераменту, їх зовнішній прояв 8 Висновок 12 Використана література 15

Темперамент, його фізіологічні основи

Вступ 3 1. Темперамент, його фізіологічні основи 4 2. Психічні властивості прояву темпераменту 7 3. Характеристика типів темпераменту, їх зовнішній прояв 8 Висновок 12 Використана література 15

Методи дослідження темпераменту

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 4 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЙОГО ВЛАСТИВОСТЕЙ 4 1.1. Поняття про темперамент 4 1.2. Фізіологічна і психологічна основи темпераменту 6 1.3. Властивості темпераменту та їх особливості 7 1.4. Характеристика типів темпераменту 10 1.5. Методи діагностичного вивчення темпераменту 13 РОЗДІЛ 2. 18 ДОСЛІДЖЕННЯ ЗВ'ЯЗКУ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ І ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВЕДІНКИ В КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ 18 2.1 Методика і структура проведення дослідження 18 Дослідження проводилось в школі 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 20 ВИСНОВОК 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 27-35

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7 1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13 РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18 2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22 2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31 3.1 Вибір та обґрунтування методик 31 3.2 Аналіз результатів 34 3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41