институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Опис проекту ВАТ „ЖКСВ”

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2010 | Размер: 1282 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Опис проекту ВАТ „ЖКСВ”

Зміст:

Вступ .............................................................................................................3
Розділ 1. Опис проекту ВАТ „ЖКСВ” ....................................................4
1.1. Резюме проекту .....................................................................................4
1.2. Опис підприємства ..............................................................................5
1.3. Опис проекту ......................................................................................11
1.4. Опис продукції ...................................................................................13
Розділ 2. Аналіз проекту .........................................................................15
2.1. Маркетинговий аналіз .......................................................................15
2.2. Технічний аналіз ................................................................................18
2.3. Фінансовий аналіз ..............................................................................20
2.4. Економічний аналіз ............................................................................26
2.5. Оцінка ризиків проекту ...................................................................32
Висновок про життєздатність проекту .................................................34
Список використаної літератури .............................................................36
Cмотрите также:
Аналіз проекту АТЗТ „Фаворит”

Зміст: Вступ .............................................................................................................3 Розділ 1. Опис проекту АТЗТ „Фаворит” ...............................................5 1.1. Резюме проекту .....................................................................................5 1.2. Опис підприємства ..............................................................................6 1.3. Опис проекту ......................................................................................13 1.4. Опис продукції ...................................................................................14 Розділ 2. Аналіз проекту АТЗТ „Фаворит”............................................15 2.1. Маркетинговий аналіз .......................................................................16 2.2. Технічний аналіз ................................................................................19 2.3. Інституційний аналіз ........................................................................22 2.4. Фінансовий аналіз ...............................................................................24 2.5. Економічний аналіз ...........................................................................29 2.6. Оцінка ризиків проекту ....................................................................32 Висновок про життєздатність проекту ................................................34 Список використаної літератури .............................................................35

Бізнес - план з виготовлення олії

ЗМІСТ ВСТУП 3 РЕЗЮМЕ 5 1. ОПИС ПІДПРИЄМСТВА 7 2. ОПИС ГАЛУЗІ 11 3. ОПИС ПРОДУКЦІЇ 18 4. ОПИС ВИРОБНИЦТВА 20 5. ОПИС ПЕРСОНАЛУ 22 6. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 23 7. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУ 31 ВИСНОВОК 32 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Бізнес - план з виготовлення олії

ЗМІСТ ВСТУП 3 РЕЗЮМЕ 5 1. ОПИС ПІДПРИЄМСТВА 7 2. ОПИС ГАЛУЗІ 11 3. ОПИС ПРОДУКЦІЇ 18 4. ОПИС ВИРОБНИЦТВА 20 5. ОПИС ПЕРСОНАЛУ 22 6. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 23 7. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУ 31 ВИСНОВОК 32 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Концептуальна система послідовності розробки проекту

Зміст Вступ 3 1 Теоретичний розділ 4 1.1 Концептуальна система послідовності розробки проекту 4 1.2 Команда проекту 11 2 Аналітичний розділ 16 2.1 Фази, етапи життєвого циклу проекту 16 2.2 Опис послуг 18 2.3 Опис персоналу 20 3 Кібернетичний розділ 22 3.1 Керуюча матриця "чорної скриньки"проекту 22 3.2 Календарний план 24 3.3 Фінансовий план 25 Висновок 27 Використана література 28

Концептуальна система послідовності розробки проекту

Зміст Вступ 3 1 Теоретичний розділ 4 1.1 Концептуальна система послідовності розробки проекту 4 1.2 Команда проекту 11 2 Аналітичний розділ 16 2.1 Фази, етапи життєвого циклу проекту 16 2.2 Опис послуг 18 2.3 Опис персоналу 20 3 Кібернетичний розділ 22 3.1 Керуюча матриця "чорної скриньки"проекту 22 3.2 Календарний план 24 3.3 Фінансовий план 25 Висновок 27 Використана література 28

Процес планування

Зміст Вихідні дані: 3 Опис процесів. 4 1. Процес ініціалізації (розробка ідеї): 4 1.1. Опис продукту. 4 1.2. Стратегічні цілі підприємства: 4 1.3. Критерії вибору проекту: 4 1.4. Комерційна доцільність проекту: 5 1.5. Статут проекту: 5 2. Процес планування. 5 2.1. Аналіз продукту: 5 2.2. Попередній розподіл витрат по фазах проекту: 6 2.3. Строки реалізації проекту: 6 2.4. Кінцевий підхід і цілі проекту: 6 3. Процес виконання проекту. 7 3.1.Поділ основних робіт на дрібніші, більш керовані компоненти: 7 3.1.1. Визначення співвиконавців: 7 3.1.2. Визначення інвесторів проекту: 7 3.1.3. Дослідження та обгрунтування технічних аспектів проекту: 7 3.1.4. Дослідження та обгрунтування технологічних аспектів проекту: 7 3.1.5. Проведення маркетингових досліджень продукції: 7 3.1.6. Оренда приміщення: 7 3.1.7. Лізинг та закупівля по проекту: 8 3.1.8. Наявність необхідного персоналу: 8 3.1.9. Дослідження та обгрунтування економічних аспектів проекту: 8 3.2. Розподіл відповідальності членів "команди" проекту: 8 4. Процес завершення робіт (визначення відповідальних по проекту): 8 5. Процес контролю. 9 Попередній розрахунок критеріїв вибору проекту (період окупності проекту, термін повернення коштів інвесторам та відсотків по кредитах). 9 Рішення: 11 Література: 12

Процес планування

Зміст Вихідні дані: 3 Опис процесів. 4 1. Процес ініціалізації (розробка ідеї): 4 1.1. Опис продукту. 4 1.2. Стратегічні цілі підприємства: 4 1.3. Критерії вибору проекту: 4 1.4. Комерційна доцільність проекту: 5 1.5. Статут проекту: 5 2. Процес планування. 5 2.1. Аналіз продукту: 5 2.2. Попередній розподіл витрат по фазах проекту: 6 2.3. Строки реалізації проекту: 6 2.4. Кінцевий підхід і цілі проекту: 6 3. Процес виконання проекту. 7 3.1.Поділ основних робіт на дрібніші, більш керовані компоненти: 7 3.1.1. Визначення співвиконавців: 7 3.1.2. Визначення інвесторів проекту: 7 3.1.3. Дослідження та обгрунтування технічних аспектів проекту: 7 3.1.4. Дослідження та обгрунтування технологічних аспектів проекту: 7 3.1.5. Проведення маркетингових досліджень продукції: 7 3.1.6. Оренда приміщення: 7 3.1.7. Лізинг та закупівля по проекту: 8 3.1.8. Наявність необхідного персоналу: 8 3.1.9. Дослідження та обгрунтування економічних аспектів проекту: 8 3.2. Розподіл відповідальності членів "команди" проекту: 8 4. Процес завершення робіт (визначення відповідальних по проекту): 8 5. Процес контролю. 9 Попередній розрахунок критеріїв вибору проекту (період окупності проекту, термін повернення коштів інвесторам та відсотків по кредитах). 9 Рішення: 11 Література: 12

Бізнес-план аптеки

Предмет: управління бізнесом в медицині План: Резюме проекту 3 Мета проекту 3 Суть проекту 3 Ініціатор проекту: 5 Короткий опис проекту: 5 Потреба у фінансах 6 Фінснаування:ТОВ “Фарма-Сіті” 6 План реалізації проекту- 6 Аналіз ринку 6 План маркетингу: 8 Аналіз конкурентного середовища: 10 Управлінській персонал та принципи підбору персоналу: 11 План розвитку: 16 Література 18

Бізнес-план вирощування огірків-корнішонів

1 Короткий опис підприємницького проекту 3 2. Опис підприємства 4 3 Опис ринку 8 4. План маркетингу 11 6. Управління та організація виробництва 19 7. Фінансовий план 19 8. Ризик і шляхи його зниження 25

ФІНАНСУВАННЯ І ПЛАНУВАННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ

Зміст Зміст 2 ВСТУП 3 1. РЕЗЮМЕ 4 2. ЗМІСТ ПРОЕКТУ 6 2.1. Характеристика проекту 6 2.2. Стислий опис Торгового комплексу 6 3. ПЛАН МАРКЕТИНГУ 11 3.1. Огляд законодавчої бази 11 3.2. Визначення стратегії 12 3.3. Управління проектом 13 4. ФІНАНСУВАННЯ І ПЛАНУВАННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ 14 4.1 Витрати за проектом 14 4.2. Розробка проекту 14 4.3. Джерела фінансування 18 5. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПРОЕКТУ 19 6. МОЖЛИВІ РИЗИКИ, ЇХНЄ СТРАХУВАННЯ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24