институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Теоретичні аспекти розробки плану стратегії підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Производственный менеджмент | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2010 | Размер: 49 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Теоретичні аспекти розробки плану стратегії підприємства

1. Теоретичні аспекти розробки плану стратегії підприємства
2. Зовнішнє нормативне забезпечення планування стратегії підприємства
3. Внутрішнє нормативне забезпечення планування стратегії підприємства
4. Аналітичні розрахунки та моделі планування стратегії підприємства
4.1. Діагностика макро- та мікросередовища підприємства
4.2. Розробка плану стратегії підприємства
5. Порівняльна оцінка результатів
6. Економічна ефективність виконаних досліджень
Список використаної літератури
Cмотрите также:
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА (1 частина дипломної роботи)

Вступ 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 8 І.1. Постановка цілей і завдань, облік, аналіз та прогноз зовнішніх і внутрішніх факторів при виборі стратегії підприємства 8 І.2. Формулювання і альтернативи стратегій підприємства в умовах переходу до ринкових відносин 18 І.3. Створення стратегічного плану 26 Література 33

Бізнес планування як основа подальшого розвитку підприємства

Вступ Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 1.2. Цілі розробки бізнес-плану 1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану 1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану 2.1. Структура бізнес-плану 2.2. Логіка розробки бізнес-плану Висновки Список використаної літератури

Розробка маркетингової стратегії підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 5 1.1. Сутність маркетингової стратегії, її значення 5 1.2. Принципи і методи розробки маркетингових стратегій 13 Класифікація маркетингових стратегій 33 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " " 40 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 40 2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 46 2.3. SWOT-аналіз діяльності підприємства, аналіз портфелю продукції 54 2.4. Аналіз та характеристика ефективності поточної маркетингової стратегії компанії 60 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 71 3.1. Альтернативний проект 1 маркетингової стратегії підприємства 71 3.2. Альтернативний проект 2 маркетингової стратегії підприємства 84 3.3. Альтернативний проект 3 маркетингової стратегії підприємства 95 3.4. Аналіз ризиків реалізації альтернативних стратегій та обґрунтування вибору оптимальної стратегії 96 ВИСНОВКИ 101 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105

Етапи розробки бізнес-плану на сучасному підприємстві

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки.............5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану ................................................5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану....................................................................7
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану................................10
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану.....................................13
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану..............17
2.1. Структура бізнес-плану.........................................................................17
2.2. Логіка розробки бізнес-плану................................................................20
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок .........22
Висновки...............................................................................................................42
Список використаної літератури........................................................................44


Значення бізнес-плану в комерційному підприємстві

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ВИМОГИ ДО СТИЛЮ НАПИСАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 4 2. ЦІЛІ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 7 3. МЕТОДОЛОГІЯ ТА СТАДІЇ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 10 4. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 14 5. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17 ВИСНОВКИ 19 ЛІТЕРАТУРА 21

Бізнес-план

Вступ Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 1.2. Цілі розробки бізнес-плану 1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану 1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану 2.1. Структура бізнес-плану 2.2. Логіка розробки бізнес-плану 2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок” Висновки Список використаної літератури

Стратегічне планування діяльності підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти стратегічного планування 6 1.1. Моделі стратегічного планування 6 1.2. Особливості стратегічного плану 17 1.3. Проблеми стратегічного планування в сучасних умовах розвитку держави 34 Розділ 2. Аналіз процесу стратегічного планування на ЗАТ «Побутрембуд» 43 2.1. Головні характеристики ЗАТ «Побутрембуд» 43 2.2. Багатофакторний аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ЗАТ «Побутрембуд» 57 2.3. Аналіз стратегії підприємства ЗАТ «Побутрембуд» 77 Розділ 3. Проблеми та напрямки удосконалення стратегії розвитку ЗАТ «Побутрембуд» 84 3.1. Особливості розробки, контролю та регулювання стратегії на ЗАТ «Побутрембуд» 84 3.2. Напрямки удосконалення процесу стратегічного планування на ЗАТ «Побутрембуд» 87 3.3. Головні заходи стратегічного плану ЗАТ «Побутрембуд» 92 Висновки 114 Перелік літератури 118

Проект бізнес-плану розвитку підприємства

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 5 1.1. Сутність та функції бізнес-планування 5 1.2. Методологія розробки бізнес-плану 14 1.3. Досвід розробки бізнес-плану 21 ІІ. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24 2.1. Загальна характеристика підприємства 24 2.2. Аналіз організаційно-технічного рівня підприємства 26 ІІІ. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА 32 3.1. Вступна частина 32 3.2. Аналіз положення справ у галузі 34 3.3. Істота запропонованого проекту 37 3.4. Виробничий план 38 3.5. Організаційний план 40 3.6. План маркетингу 41 3.6. Фінансовий план 45 3.7. Оцінка ризику 53 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 ДОДАТОК А 64 ДОДАТОК Б 65

РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5 1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7 1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9 1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13 1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19 1. Резюме проекту 19 2. Аналіз стану справ у галузі 20 3. Сутність запропонованого проекту 22 4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23 5. Організаційний план 24 6. Персонал і управління 26 7. План виробництва 30 8. План маркетингу 34 9. Оцінка ризиків та страхування 37 10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 43

Розробка фінансової стратегії підприємства

Вступ 3 1. Система стратегічного планування та місце фінансового плану в цій системі. 4 2.Методи та механізми фінансової стратегії 13 2.1.Методи фінансової стратегії. 13 2.2.Механізми. 17 3. Процесс розробки фінансової стратегії. 20 Висновок 28 Література. 32-33 Дана курсова робота присвячена проблемі складання стратегічного фінансового плану. Предметом роботи є визначення місця фінансового планування в загальній роботі над стратегічним планом підприємства. Теоретичною базою для написання роботи послужили статті провідних вчених та економістів практиків у пресі, навчальні посібники, інші джерела інформації