институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ВАТ " Житомирхліб")

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 93 | Год: 2010 | Размер: 3141 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Формування конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ВАТ " Житомирхліб")

ЗМІСТ


ВСТУП...........................................................................................................3
РОЗІДЛ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства............................................................................................................5
1.1 Економічний зміст поняття „конкурентоспроможність” та стан розгляду в економічній літературі .....................................................................5
1.2 Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства ....................................................................................................10
1.3 Управління конкурентоспроможністю підприємства ................. 15
1.4 Правові засади функціонування підприємства ..............................22
РОЗДІЛ 2 Оцінка рівня конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................25
2.1 Організаційно-правова характеристика ВАТ „Житомирхліб”.....25
2.2 Стратегічний аналіз діяльності підприємства.................................28
2.3 Діагностика конкурентоспроможності підприємства ...................37
РОЗДІЛ 3 Формування конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................47
3.1 Обґрунтування стратегії і тактики забезпечення цільового рівня конкурентоспроможності підприємства ...........................................................47
3.2 Шляхи зниження собівартості виробництва продукції на підприємстві ..........................................................................................................52
3.3 Побудова ефективної цінової політики підприємства .................57
3.4 Напрями зміцнення фінансового стану підприємства ....................67
ВИСНОВКИ.................................................................................................77
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ..........................................81
ДОДАТКИ ...................................................................................................86
Cмотрите также:
Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5 1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10 1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13 1.4. Огляд літератури …………………………………………………18 2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22 2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22 2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29 2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32 3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38 3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38 3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41 Виноски і пропозиції ………………………………………………...45 Список використаної літератури …………………………………….47

«Ефективність використання поточних активів» на прикладі ВАТ «Житомирхліб»

ЗМІСТ: Вступ ………………………………………………………………………...3 Розділ 1. Теоретичні основи використання поточних активів 1.1 Економічний зміст поточних активів………………………….....5 1.2 Класифікація і принципи організації поточних активів…………14 1.3. Методика визначення ефективності використання поточних активів…………………………………………………………………………….18 Розділ 2 Аналіз ефективності використання поточних активів у ВАТ „Житомирхліб ” 2.1 Організаційно-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб”…..23 2.2 Склад та структура активів та джерел їх формування……………..30 2.3. Аналіз ліквідності та фінансової стійкості підприємства ………36 2.4. Аналіз ефективності використання поточних активів на підприємстві ……………………………………………………………………..45 2.5. Стан нормування поточних активів на підприємстві……………...51 Розділ 3 Шляхи підвищення ефективності використання поточних активів у ВАТ „Житомирхліб” 3.1 Вплив розміщення оборотних коштів на фінансовий стан підприємства…………………………………………………………………….54 3.2 Підвищення ефективності використання поточних активів на підприємстві ………………………………………………………………….…59 3.3 Управління дебіторською заборгованістю та грошовими коштами …………………………………………………………………………66 Висновки та пропозиції ………………………………………………….73 Список використаної літератури …………………………………….….75 Додатки …………………………………………………………………....78

Ефективність використання поточних активів» на прикладі ВАТ «Житомирхліб»

ЗМІСТ: Вступ ………………………………………………………………………...3 Розділ 1. Теоретичні основи використання поточних активів 1.1 Економічний зміст поточних активів………………………….....5 1.2 Класифікація і принципи організації поточних активів…………14 1.3. Методика визначення ефективності використання поточних активів…………………………………………………………………………….18 Розділ 2 Аналіз ефективності використання поточних активів у ВАТ „Житомирхліб ” 2.1 Організаційно-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб”…..23 2.2 Склад та структура активів та джерел їх формування……………..30 2.3. Аналіз ліквідності та фінансової стійкості підприємства ………36 2.4. Аналіз ефективності використання поточних активів на підприємстві ……………………………………………………………………..45 2.5. Стан нормування поточних активів на підприємстві……………...51 Розділ 3 Шляхи підвищення ефективності використання поточних активів у ВАТ „Житомирхліб” 3.1 Вплив розміщення оборотних коштів на фінансовий стан підприємства…………………………………………………………………….54 3.2 Підвищення ефективності використання поточних активів на підприємстві ………………………………………………………………….…59 3.3 Управління дебіторською заборгованістю та грошовими коштами …………………………………………………………………………66 Висновки та пропозиції ………………………………………………….73 Список використаної літератури …………………………………….….75 Додатки …………………………………………………………………....78

Формування стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкурентоспроможність – основа ефективної діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Стратегічний портфель в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Методологічні засади формування та запровадження конкурентних стратегій в діяльності туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВСІХ ДЖЕРЕЛ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НАЗВА» 40 2.1. Організаційно–економічна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 40 2.2. Дослідження стану маркетингового середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 2.3. Оцінка конкурентоспроможності діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 63 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 73 3.1. Проблеми в системі стратегії управління діяльністю туристичного підприємства ТОВ «Назва» 73 3.2. Розробка стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 107

Аналіз зовнішнього середовища і загальних умов маркетингу

Завдання: 1. Аналіз зовнішнього середовища і загальних умов маркетингу. Зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Мікро- та макромаркетинг. 2. Організація маркетингової діяльності ВАТ „Житомирхліб” 3. Розрахунок конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб”

Основні складові стратегії забезпечення конкурентоспроможності потенціалу підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади стратегії забезпечення конкурентоспроможності потенціалу підприємства 4 1.1. Стратегічне планування потенціалу підприємства 4 1.2. Реструктуризація підприємства, як комплексна інновація, спрямована на підвищення конкурентоспроможності 11 2. Дослідження потенціалу та конкурентоспроможності ДТ «Хлібокомбінат» 18 2.1. Загальна характеристика підприємства 18 2.2. Аналіз потенціалу підприємства 20 3. Проект підвищення конкурентоспроможності потенціалу підприємства 44 Висновки 50 Список літератури 52 Додатки 54 Ціль даної роботи — дослідження стратегічного планування діяльності підприємства на основі оцінки рівня використання його потенціалу. Завдання – розглянути теоретичні основи розробки стратегій формування конкурентоспроможності потенціалу підприємства; оцінити рівень потенціалу на прикладі ДТ «Хлібокомбінат»; розробити заходи підвищення рівня конкурентоспроможності потенціалу підприємства. Об’єктом дослідження в даній курсовій роботі є ДТ «Хлібокомбінат». Дана курсова робота складається з вступу, 3х розділів, висновків, списку літератури та додатків

Аналіз та вдосконалення конкурентоспроможності фірми.

ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РОЗВИТКУ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 1.1. Суть, поняття та види конкурентоспроможності 1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність продукції підприємства 1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ПП “ЗОРЯ” 2.1. Характеристика та аналіз господарської діяльності ПП “Зоря” 2.2. Аналіз фінансово-економічного стану фірми “Зоря” та стратегії виходу його на зовнішній ринок РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Основні напрямки вдосконалення конкурентоспроможності підприємства 3.2. Економічна ефективність впровадження заходів щодо збільшення конкурентоспроможності підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ

Аналіз рентабельності та конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі)

Вступ 3 1. Аналіз рентабельності продукції підприємства 4 1.1. Поняття та види рентабельності 4 1.2. Фактори, які впливають на собівартість продукції 9 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції 12 2.1. Загальна схема оцінювання конкурентоспроможності продукції 12 2.2. Вибір бази порівняння для оцінювання конкурентоспроможності 19 2.3. Методи оцінювання конкурентоспроможності товару 20 3. Аналіз рентабельності і конкурентоспроможності продукції ЗАТ «Назва» 27 Висновок 31 Література 35

Шляхи розвитку конкуренції в роздрібній торгівлі (на прикладі підприємства)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі 5 1.1 Поняття конкуренції та конкурентоспроможності, їх роль у діяльності підприємств роздрібної торгівлі 5 1.2 Конкурентні переваги роздрібних підприємств 6 1.3 Стратегічні фактори утримання конкурентних переваг 8 Розділ 2. Аналіз особливостей конкурентоспроможності ПП «ДС» 12 2.1 Економіко-організаційна характеристика підприємства 12 2.2 Аналіз конкуренції в галузі та конкурентоспроможності ПП «ДС» 19 2.3 Визначення конкурентоспроможності підприємства «ДС» 21 Розділ 3. Підвищення конкурентоспроможності підприємства ПП «ДС» 24 Висновки 28 Список використаної літератури 30-32 Метою написання роботи виступає визначення основних шляхів розвитку конкуренції на підприємстві роздрібної торгівлі.

Менеджмент конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку (на прикладі ЗАТ „Житомирські ласощі")

ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………...3 Розділ 1 Теоретичні засади менеджменту конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку………………………………………………… ..6 1.1.Конкурентоспроможність фірми на зовнішньому ринку …….…..…6 1.2.Якість - найважливіший чинник конкурентоспроможності товару……………………………………………………………………….……19 1.3.Система органів управління зовнішньоекономічною діяльністю………………………………………………………………………..24 Розділ 2 Сучасний рівень менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку ……………………………….30 2.1.Організаційна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання………………………………………………………………...30 2.2.Фінансово-економічний аналіз підприємства ………………………41 2.3.Стан менеджменту конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку……………………………………………………………..54 Розділ 3 Удосконалення менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку …………………………….....59 3.1. Основні напрямки щодо активізації менеджменту конкурентоспроможності підприємства……………………………………...59 3.2. Розробка основних заходів, щодо підвищення ринкової активності та конкурентоспроможності підприємства в умовах зовнішньоекономічної діяльності …………………………………………………………….…………..67 3.3. Розрахунок економічного ефекту запропонованого заходу…..……73 Висновок…………………………………………………………………... Список використаної літератури…………………………………...……...77 Додатки……………………………………………………………………79