институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Міжнародні транзитні послуги

Каталог пособий и учебных материалов | Международная экономика | Диплом | Страниц: 115 | Год: 2006 | Размер: 363 кб. | Стоимость: 260 грн. | Смотреть | Купить

Міжнародні транзитні послуги

Вступ 3
І. Теоретичні засади міжнародних транзитних послуг 5
1.1. Сфера транзитних послуг в сучасному світовому господарстві 5
1.2. Класифікація міжнародних транзитних послуг 11
1.3. Місце транзитних послуг в сфері послуг 14
1.4. Суб’єкти ринку транзитних послуг 26
1.5. Взаємозв’язок міжнародних транзитних послуг з формами міжнародних економічних відносин 34
ІІ. Аналіз практики надання міжнародних транзитних послуг 41
2.1. Світовий ринок перевезень та його регулювання 41
2.2. Україна в системі основних світових вантажопотоків 48
2.3. Аналіз участі ДО „Укрморпорт” на ринку міжнародних транзитних послуг 63
ІІІ. Розвиток міжнародних транзитних послуг в Україні 81
3.1. Пропозиції щодо вдосконалення роботи ДО „Укрморпорт” на ринку міжнародних транзитних послуг 81
3.2. Мінімізація причин, що стримують розвиток міжнародного транзиту в Україні 84
3.3. Перспективи розвитку міжнародних транзитних послуг в Україні 87
Висновки 98
Список використаних джерел 104
РЕЦЕНЗІЯ 114

Мета дипломної роботи - розробка теоретичних основ, практичних методів та заходів щодо розвитку транзитних послуг в Україні.
Об’єкт дипломної роботи − процес розвитку транзитних послуг в Україні.
Предмет дипломної роботи – методологічні, науковоـтеоретичні та практичні питання розвитку транзитного потенціалу країни.
Дипломна робота супроводжується схемами, таблицями, графіками, розрахунками і відповідає встановленим вимогам. Автор опрацював достатню кількість спеціальної зарубіжної і вітчизняної літератури.
Розробка теми проведена досить глибоко і кваліфіковано, має практичне значення і засвідчує високий рівень підготовки.
Cмотрите также:
Міжнародні транспорті послуги

ПЛАН ВСТУП 3 1. Визначення транспортних послуг. 4 2. Міжнародні транзитні перевезення вантажів як пріоритетний напрям розвитку міжнародних транспортних послуг України. 5 3. Вирішення проблем надання міжнародних транспортних послуг України 12 Висновки 18 Список використаної літератури 20

НЕДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД

Вступ 3 1. Міжнародні організації 4 2. Міжнародні акціонерні товариства 6 3. Міжнародні біржі 7 4. Міжнародні валютні та фондові біржі 9 5. Міжнародні аукціони 10 6. Міжнародні тендери 11 7. Міжнародні контракти 12 Висновки 14 Список літератури 15

НЕДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД

1. Міжнародні організації 3 2. Міжнародні акціонерні товариства 5 3. Міжнародні біржі 6 4. Міжнародні валютні та фондові біржі 8 5. Міжнародні аукціони 9 6. Міжнародні тендери 10 7. Міжнародні контракти 11 Список літератури 13

Міжнародні товарні біржі, міжнародні аукціони, міжнародні торги

Завдання: 1. Міжнародні товарні біржі, міжнародні аукціони, міжнародні торги 2. Сутність та мотивація міжнародного бізнесу. Приватний та державний бізнес Задача

Розробка та створення послуги. Життєвий цикл послуги

Вступ 3 Розробка та створення послуги. Життєвий цикл послуги 4 1. Сутність послуги 4 2. Класифікація послуг 6 3. Специфіка маркетингу послуг 8 4. Розробка та створення послуги 10 5. Життєвий цикл послуги 15 Висновки 17 Література 18

Ринок фінансових послуг

Вступ 3 1.Теоретичні основи появи та розвитку відповідної фінансової послуги 4 2.Споживчі характеристики фінансової послуги 6 3.Зарубіжний досвід використання фінансової послуги 14 4.Аналіз розвитку фінансової послуги в Україні 22 Висновки 27 Список літератури 29

Практика з маркетингу на прикладі підприємства

1. Опис бізнесу та послуги. 2 2. Концепція ведення бізнесу. 3 3. Місія фірми. 5 4. Аналіз маркетингових можливостей. 5 5. Відбір цільових ринків. 6 6. Розробка комплексного маркетингу. 8 6.1. Розробка послуги за трьома рівнями. 8 6.2. Вибір методу ціноутворення. 9 6.3. Схема розповсюдження послуги. 11 6.4. Методи просування послуги. 13 Література: 14

Світовий ринок послуг: становлення та особливості розвитку

Вступ 3 1. Міжнародні угоди в сфері послуг 5 1.1. Торгівля товарами й торгівля послугами 6 1.2. Класифікація послуг 7 1.3. Теорії торгівлі послугами 8 1.4. Масштаби світового ринку послуг 10 2. Послуги міжнародного транспорту і міжнародні поїздки 13 2.1. Міжнародні транспортні операції 13 2.2. Транспортні витрати 14 2.3. Розміщення підприємств 17 2.4. Облік міжнародних поїздок 19 2.5. Види поїздок 20 3. Державне регулювання міжнародної торгівлі послугами 22 3.1. Регулювання доступу на ринок 22 3.2. Обмеження на використання національного режиму 24 Висновок 26 Список літератури 28 Додаток 1. Класифікація торгуємих послуг 29 Додаток 2. Динаміка, структура і географічні напрямки міжнародної торгівлі послугами 30

Міжнародні організації – важливий чинник гуманізації демократизації міжнародних відносин

1. Поняття про міжнародні відносини 3 2. Міжнародні організації руху 4 Література 15

Міжнародні монополії ТНК і ТНБ

ПЛАН Вступ 3 1. Міжнародні монополії ТНК і ТНБ 3 2. Міжнародні економічні організації МВФ, МБРР, ЄБРР та ін. 4 3. Проблеми економічної інтеграції посттоталітарних держав 8 Висновок. 12