институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Якість продукції як об’єкт управління

Каталог пособий и учебных материалов | Экономический анализ | Курсовая | Страниц: 42 | Год: 2010 | Размер: 1694 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Якість продукції як об’єкт управління

Зміст:


Вступ ..........................................................................................................3
1. Якість продукції як об’єкт управління ..........................................5
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Управління якістю.......................... ……………………………...11
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....14
2. Зарубіжний досвід управління якістю .............................................18
2.1. Управління якістю в США ................................................................18
3.2. Управління якістю в Японії .............................................................23
3.3. Управління якістю в Європі ............................................................28
3. Світові тенденції і перспективи менеджменту якості ......... ...33
Висновок ……………………………………………………………....41
Список використаної літератури ……………………………………43
Cмотрите также:
Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

Зміст Вступ 4 1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6 1.1. Якість продукції 6 1.2. Конкурентоспроможність продукції 12 1.3. Ефективність і способи її підвищення 17 2. Стандартизація та сертифікація продукції 22 3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26 4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29 Висновки 33 Список використаних джерел 34

Якість продукції. Показники якості

Вступ 3 Розділ. Теоретичні основи управління системою якості продукції підприємства 5 1.1 Якість продукції: сутність та значення. 5 1.2 Сутність та особливості процесу управління якістю продукції 8 1.3 Показники управління якістю продукції підприємства 15 Розділ 2. Дослідження системи управління якістю продукції підприємства (на прикладі ВАТ “___”) 21 2.1 Аналіз ефективності системи управління якістю продукції підприємства 21 2.2 Оцінка рівня якості продукції із врахуванням маркетингової складової 26 Розділ 3. Вдосконалення системи управління якістю продукції підприємства 31 3.1 Формування механізмів управління системою якості продукції підприємства 31 Висновки та пропозиції 39 Список використаної літератури 43

Управління якістю продукції на підприємстві

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38

Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності

ЗМІСТ Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності .....................................................................................5 1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5 1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7 1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва..............................................................................11 Розділ 2. Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Криггер” ..............................................................................................................16 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..........16 2.2. Процес структурно-технологічних перетворень на підприємстві ..........................................................................................................24 2.3. Аналіз системи управління якістю на підприємстві ................28 Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції в ТОВ „Криггер”................................................................................................................35 Висновки і пропозиції .............................................................................40 Список використаної літератури ...........................................................41 Додатки

Якість як чинник конкурентоспроможності продукції

Зміст Вступ 3 1 Якість як чинник конкурентоспроможності продукції 4 2 Нормативно-правова база в управління кістю продукції 12 Висновки 17 Використана література 18

Якість як чинник конкурентоспроможності продукції

Зміст Вступ 3 1 Якість як чинник конкурентоспроможності продукції 4 2 Нормативно-правова база в управління кістю продукції 12 Висновки 17 Використана література 18

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 4 І. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ 6 1.1 Якість продукції: основні поняття, терміни і визначення 6 1.2 Класифікація показників якості промислової продукції 10 1.3 Стадії формування якості 17 II. СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. СИСТЕМА ЯКОСТІ 20 2.1 Безпосереднє управління якістю продукції 36 2.2 Якість і конкурентоспроможність продукції 44 2.3 Міжнародні стандарти ІСО 50 2.4 Облік і аналіз витрат на якість продукції 54 2.5 Планування та стимулювання якості продукції 61 2.6 Організація та види технічного контролю якості 64 2.7 Статистичний та вхідний контроль якості продукції 75 ІІІ. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ “ПЛАСТИК КАРТА” 86 3.1 Політика в області якості 86 3.2 Відомості про організацію 87 3.3 Система управління якістю 89 3.4 Вимоги до документації 93 3.4.1 Загальні положення 93 3.4.2 Посібник із якості 94 3.4.3 Управління документацією 95 3.4.4 Управління протоколами 96 3.5 Відповідальність керівництва 96 3.5.1 Зобов'язання керівництва 96 3.5.2 Орієнтація на споживача 97 3.5.3 Політика в області якості 97 3.5.4 Планування 98 3.5.5 Відповідальність, повноваження й інформування 99 3.5.6 Аналіз з боку керівництва 100 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 105

Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності 1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5 1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7 1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....11 Розділ 2. Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві 2.1. Системний підхід до управління якістю продукції виробництва ……………………………………………………………………..15 2.2. Стандарти підприємства у підвищенні якості продукції ...…21 2.3. Інжиніринг у забезпеченні якості виробничих систем ………..24 2.4. Вітчизняні комплексні системи управління якістю продукції ………………………………………………………………………..26 2.5. Система контролю якості продукції (на прикладі ROSHEN)…28 Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції 3.1. Планування процесу підвищення якості…………………………29 3.2. Інформаційні аспекти управління процесами підвищення якості…………………………………………………………………………….29 3.3. Головні принципи успіху функціонування системи управління процесами підвищення якості……………………………………………….…31 Висновки ……………………………………………………………....33 Список використаної літератури ……………………………………34

ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ТА ЇЇ ОЦІНКА

Зміст Вступ ............................................................................................................4 1. Якість і її оцінка .....................................................................................6 1.1. Фактори, що обумовлюють якість продукції ..............................6 1.2. Показники і методи оцінки ............................................................7 1.3. Ефективність і шляхи підвищення ...............................…............9 2. Методи забезпечення якості ................................................................12 2.1. Стандартизація продукції ............................................................12 2.2. Сертифікація продукції ................................................................13 2.3. Державний нагляд за якістю ........................................................16 2.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль .............................17 3. Загальні відомості про розвиток і сучасний стан сертифікації в Україні …………………………………………………………………. 18 Висновок ................................................................................................23 Список використаної літератури ............................................................24

Підвищення якості продукції

Вступ 3 1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4 1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4 1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5 1.3 Закордонний досвід управління якістю 8 2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13 3. Методи забезпечення якості 16 3.1. Стандартизація продукції 16 3.2. Сертифікація продукції. 19 3.3.Державний нагляд за якістю 22 3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24 Висновки 28 Література 30 Розрахункова частина 31