институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегія поведінки підприємства в умовах досконалої конкуренції за певних витрат виробництва і зміні ціни на його продукт

Каталог пособий и учебных материалов | Микроэкономика | Контрольная | Страниц: 12 | Год: 2010 | Размер: 56 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Стратегія поведінки підприємства в умовах досконалої конкуренції за певних витрат виробництва і зміні ціни на його продукт

ЗАВДАННЯ:

1. Стратегія поведінки підприємства в умовах досконалої конкуренції за певних витрат виробництва і зміні ціни на його продукт
2. Характеристика поведінки фірми, що функціонує на олігопольному ринку при зміні ціни на аналогічну продукцію конкурентами

Задача
Cмотрите также:
Фірма, стратегія фірми (стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції, в умовах монополії, у умовах сучасної економіки України)

Вступ 3 Розділ 1. Стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції 5 1.1. Характерні ознаки ринку досконалої конкуренції 5 1.2. Поведінка фірми на ринку досконалої конкуренції 8 Розділ 2. Стратегія фірми в умовах монополії 15 2.1. Монополія – як форма недосконалої конкуренції 15 2.2. Максимізація прибутку. Коротко – та довгострокова рівновага монополії 18 Розділ 3. Стратегія фірми в умовах сучасної економіки України 24 3.1. Стратегія діяльності підприємства в сучасних економічних умовах господарювання 24 Висновок 35 Список використаної літератури 37-38 Об’єкт дослідження. Ринок досконалої конкуренції, монополістичний ринок, та сучасні умови господарювання. Мета дослідження. Охарактеризувати стратегію підприємства яке діє на ринку досконалої конкуренції. Розкрити принципи роботи підприємства-монополіста, його стратегію, а також представити засади діяльності підприємства, що функціонує в сучасних умовах господарювання.

Максимізація економічного прибутку в умовах досконалої конкуренції (на прикладі підприємства)

Вступ 3 Розділ 1. Характерні риси досконалої конкуренції 4 1.1. Сутність та ознаки досконалої конкуренції 4 1.2. Фірма на ринку досконалої конкуренції 7 Розділ 2. Оптимізація роботи підприємства 13 2.1. Основні підходи до максимізації прибутку на конкурентному підприємстві 13 2.2. Вибір фірмою обсягу виробництва і рівновага конкурентного ринку у довгостроковій перспективі 22 Розділ 3. Характеристика ринку зерна 27 3.1. Формування попиту та пропозиції на українському ринку зерна 27 3.2. Нинішня ситуація на українському ринку зерна. Забезпечення оптимальних умов та стабільності (2006 рік.) 32 Висновок 38 Список використаної літератури 40 Додатки 42 Мета роботи – з`ясувати суть і ознаки досконалої конкуренції з проекцією на існуючу дійсність, теоретичний аспект конкуренції (досконалої конкуренції). Відзначити умови появи досконалої конкуренції. Проаналізувати ціни і випуск продукції за досконалої конкуренції. Визначити значення і доцільність досконалої конкуренції. Предметом дослідження є – характерні ознаки досконалої конкуренції, максимізація прибутку конкурентного підприємства. Об’єктом дослідження є - вітчизняний ринок зерна.

Підприємство на ринку досконалої конкуренції

Вступ 3 1. Ринок досконалої конкуренції 6 2. Формування цін і доходу досконалої конкуренції 8 3. Максимізація прибутку фірми на ринку досконалої конкуренції 11 4. Механізм формування пропозиції в умовах досконалої конкуренції 22 Висновки 30 Список використаної літератури 34

Особливості і форми конкуренції в ринковій економіці

ЗМІСТ 1.ЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ І ЇЇ ВПЛИВ НА РИНОК 3 2.ТИПИ КОНКУРЕНЦІЇ 5 2.1. Сутність конкуренції, умови її існування 5 2.2. Досконала конкуренція 6 2.3. Недосконала конкуренція 7 3.НЕДОСКОНАЛА КОНКУРЕНЦІЯ 12 3.1.Форми конкуренції в умовах монополістичного виробництва. Цінова і нецінова конкуренція 12 3.2. Сучасні підходи до трактування проблем досконалої і недосконалої конкуренції 15 3.3. Монопольні ціни і поведінка монополістів 17 4.КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ 21 4.1. Позиція в галузі 22 4.2. Джерела конкурентної переваги 22 4.3.Методи антимонопольної політики 23 ВИСНОВКИ 30 Список використаних джерел 32

Попит на товари в умовах досконалого конкурентного ринку

ВСТУП 3 1. Конкуренція, її сутність і значення. Види конкуренції 6 1.1. Поняття конкуренції і її роль в економіці 6 1.2. Види конкуренції 8 2. Моделі ринків 11 2.1. Основи класифікації ринків в залежності від наявності конкурентів. 11 2.2. Модель досконалої конкуренції в роботах класиків і неокласиків 13 2.3. Основні риси ринку досконалої конкуренції 18 3. Попит на товари на ринку досконалої конкуренції 29 3.1. Теоретичне обґрунтування ціноутворення в залежності від типу ринку. 29 3.2. Механізм ціноутворення на ринку досконалої конкуренції. 35 3.3. Критика моделі досконалої конкуренції 42 ВИСНОВКИ 45 Список використаної літератури 50

Фірма на ринку досконалої конкуренції

Вступ 3 Розділ I. Основні ознаки досконалої конкуренції 4 Розділ II. Діяльність фірми на ринку досконалої конкуренції 12 2.1. Ціна та дохід на ринку досконалої конкуренції 12 2.2. Прибуток фірми на ринку досконалої конкуренції 15 Розділ ІІІ. Захист конкуренції в Україні 25 Висновки 30 Список використаної літератури 31

Суть ціни і аналіз її формування

ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………………… 4 Розділ 1. Суть ціни і аналіз її формування……………………………………... 5 1.1. Функції і поняття цін………………………………………………………... 5 1.2. Економічні концепції ціни та ціноутворення……………………………… 8 Розділ 2. Види цін………………………………………………………………… 13 2.1. Види цін залежно від сфер торгівлі………………………………………… 13 2.2. Види цін, що розрізняються ступенем і способами регулювання……….. 14 2.3. Інші види цін………………………………………………………………… 18 Розділ 3. Особливості ціноутворення на різних типах ринку…………………. 21 3.1. Витратний механізм ціноутворення………………………………………... 21 3.2. Ринковий механізм ціноутворення…………………………………………. 27 3.3. Ціноутворення на ринку досконалої конкуренції…………………………. 28 3.4. Ціноутворення на ринку недосконалої конкуренції………………………. 30 4. Ціна і етапи ціноутворення……………………………………………………. 35 4.1. Визначення попиту і оцінка витрат………………………………………… 35 4.2. Аналіз цін і товарів конкурентів……………………………………………. 37 4.3. Особливості встановлення остаточної ціни, і ціни на нові товари……….. 38 4.4. Цінова стратегія підприємства. ……………………………………………... 40 Висновки………………………………….……………………………………….. 47 Список використаної літератури………………………………………………… 48 Додатки……………………………………………………………………………. 49

Білети Політична економія

1. Позитивна та нормативна теорія, макро- і мікроекономіка. 2. Зміст трьох основних завдань господарського життя суспільства та їх вирішення в умовах ринкової економіки. 3. Поняття ринку та умови його функціонування. 4. Інфраструктура ринку: зміст та елементи. 5. Явище досконалої конкуренції. 6. Форми прояву недосконалої конкуренції. 7. Закон попиту. Функція попиту. 8. Закон пропозиції. Функція пропозиції. 9. Пояснення ціни рівновагії за Вальрасом та за Маршалом. 10. Можливості та наслідки неринкового ціноутворення. 11. Зміст "побічних" ("прихованих") ефектів та роль держави у їх регулюванні. 12. Держава як власник, виробник, споживач. 13. Модель AD-AS. 14. Суть та функції грошей. 15. Зміст грошових агрегатів Ml, M2, МЗ. 16. Явище еластичності. Коефіцієнти та показники. !7. Практичне застосування знань про еластичність. 18. Ринкові чинники змін у поведінці споживача. 19. Закон максимізації корисності споживача. 20. Витрати підприємства (фірми) та прибутковість. 21. Формування ціни та доходу в умовах досконалої конкуренції та монополії. 22. Закон максимізації прибутку фірми в умовах досконалої конкуренції та монополії. 23. Чинники монопольної влади. Диверсифікація цін як прояв монополії. 24. Ціни ринків факторів виробництва. Чинники, що впливають на диференціацію зарплати, проценту та ренти. 25. Зміст державного регулювання мікроекономічннх процесів. 26. Розподіл податкового тягаря в залежності від еластичності попиту та еластичності пропозиції. 27. Зміст та наслідки антимонопольного регулювання. 28. Світове господарство. Закрита і відкрита економіки. 29. Міжнародні валютні відносини. 30. Міжнародний кредит і міжнародні інвестиції

Сутність ринкової рівноваги та її механізм

1. Закон попиту і убуваючої прибутковості 3 2. Ринкова рівновага попиту та пропозиції та його вплив на ціни 7 3. Взаємодія попиту і пропозиції в умовах досконалої конкуренції 13 4. Ринкова рівновага в умовах недосконалої конкуренції 18 Список використаної літератури 23

Контрольна робота з мікроекономіки

ЗМІСТ 1. Визначення оптимального плану виробництва та індивідуальної кривої пропозиції в умовах ринку досконалої конкуренції 3 2. Оптимальний набір благ для споживача. Зміна цін на блага і оптимізація покупок 8 Задача 10 Заповніть пропуски в таблиці для підприємства, що купує необхідні йому ресурси і реалізує свою продукцію на конкурентному ринку. Ціна одиниці продукції підприємства - 3 гр.од. Кількість змінного ресурсу (в одиницях) Сукупний продукт Граничний продукт Сукупний дохід гр.од. Гранична доходність ресурсу, гр.од. 1 12 12 2 10 3 90 4 15 5 6 40 2 7 0 Список літератури 11