институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аудиторія та ефекти масової комунікації

Каталог пособий и учебных материалов | ПР | Контрольная | Страниц: 9 | Год: 2010 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Аудиторія та ефекти масової комунікації

План:


1. Аудиторія та ефекти масової комунікації
2. Положення ЗМІ в країнах колишнього соціалістичного табору
Cмотрите также:
Соціологія комунікацій

ВСТУП 3 1. Виникнення та історичний розвиток масової комуникації 4 2. Різноманіття концепцій масової комунікації. Парадигми аналізу масової комунікації 10 СПИСОК ВИКОРСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

Соціологія комунікацій

ВСТУП 3 1. Виникнення та історичний розвиток масової комуникації 4 2. Різноманіття концепцій масової комунікації. Парадигми аналізу масової комунікації 10 СПИСОК ВИКОРСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

mass media і маніпуляція суспільної думкою

Вступ 3 Розділ 1. Вплив засобів масової комунікації 6 1.1. Маніпуляція свідомістю людини як об єкт впливу засобів масової комунікації 6 1.2. Маніпулятивні можливості мас - медіа 8 1.3. Громадська думка як об’єкт впливу засобів масової комунікації 12 Розділ ІІ. Методи дослідження впливу засобів масової комунікації 15 2.1. Контент - аналіз (формалізований аналіз) документальної інформації 15 2.2. Спостереження і проблеми його використання в дослідженнях 17 2.3. Моніторинг громадської думки 19 Розділ ІІІ. Дослідження впливу засобів масової комунікації методом фокус-груп 21 Висновки 27 Список використаних джерел 29

Соціологія масових комунікацій

1. Дати соціологічне визначення поняттям:Інформація, комунікація, масова свідомість 3 2. Соціологічні концепції масової комунікації 10 3. Дослідження матеріалів масової комунікації методом контент-аналізу 18 Література 26

Соціологія масових комунікацій

1. Даті соціологічне визначення поняттям „інформація”, „комунікація”, „масова свідомість” 3 2. Семіологічні концепції масової комунікації 6 3. Дослідження матеріалів масової комунікації методом контент – аналізу 8 Список використаної літератури 13

Системи масової комунікації

Вступ 3 Системи масової комунікації 4 Висновок 12 Література 13

Роль і функції засобів масової комунікації в політичному житті країни

ЗМІСТ I. ВВЕДЕННЯ. 3 II. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 1. Роль і функції засобів масової комунікації в політичному житті країни: 6 a) ЗМІ як елемент політичних комунікацій; b) Політичні функції ЗМІ; c) Можливості політичного впливу ЗМІ. 2. Український досвід політичної комунікації: 12 a) Основні тенденції розвитку сучасних політкомунікацій в Україні; b) Українські засоби масової комунікації на виборах 2002 року. 3. ЗМІ як інструмент політичних маніпуляцій: 20 a) Підстави політичного маніпулювання; b) Прийоми політичного маніпулювання, що використовують ЗМІ; c) Публікація рейтингів як маніпулятивна техніка, що використовується окремими видами ЗМІ. ІІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 35 1..Інформаційні стратегії учасників виборів 2002 року 2. Порівняльний аналіз використання ЗМІ у виборчих кампаніях 1998-2002 років ІV. ВИСНОВОК. 51 V...БІБЛІОГРАФІЯ 52

Масова комунікація як вид міжособистісного спілкування

Вступ 2 1. Поняття «комунікація» ознаки комунікації. 4 1.1. «Комунікація» чи «спілкування». 4 1.2. До питання про визначеня «комунікації». 6 2. Масова комунікація як вид міжособистістого спілкування. 10 2.1. Масова комунікація. 10 2.2. Джерела інформації в масовій комунікації. Функції масової комунікації. 13 2.3. Стереотипи. Сфера табу. 16 Висновки 18 Список використаної літератури 19

Види комунікацій

ПЛАН 1. Сутність комунікацій, їх класифікація за ознаками 2. Комунікації між організацією і її середою 3.Міжрівневі комунікації в організаціях 4.Комунікації між рівнями і підрозділами 5. Комунікації між різними відділами (підрозділами) 6. Комунікації керівник-підлеглий 7. Комунікації між робітником і робочою групою 8. Неформальні комунікації Література

Види комунікацій

ПЛАН 1. Сутність комунікацій, їх класифікація за ознаками 2. Комунікації між організацією і її середою 3.Міжрівневі комунікації в організаціях 4.Комунікації між рівнями і підрозділами 5. Комунікації між різними відділами (підрозділами) 6. Комунікації керівник-підлеглий 7. Комунікації між робітником і робочою групою 8. Неформальні комунікації Література