институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетинг як управлінська діяльність

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Маркетинг як управлінська діяльність

1. Маркетинг як управлінська діяльність. Маркетинг як ідеологія бізнесу та мистецтво підприємницької діяльності 2. Аналіз організаційної служби маркетингу та маркетингової діяльності підприємства
3. Аналіз конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури
Cмотрите также:
Право та удосконалення управління

ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1. Управлінська діяльність та її основні види 5 1.1. Поняття та види управляння 5 1.2. Форми та методи управління 8 Розділ 2. Право та удосконалення управління 14 2.1. Поняття права та його взаємодія з державним управлінням 14 2.2. Право і управлінська діяльність 15 2.3. Проблема доцільності та законності управління 18 Розділ 3. Павотворча діяльність як передумова управлінської діяльності 22 3.1. Поняття державного апарату 22 3.2. Правотворчість в управлінській діяльності 23 ВИСНОВКИ 26 Перелік використаної літератури 28

Право та удосконалення управління

ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1. Управлінська діяльність та її основні види 5 1.1. Поняття та види управляння 5 1.2. Форми та методи управління 8 Розділ 2. Право та удосконалення управління 14 2.1. Поняття права та його взаємодія з державним управлінням 14 2.2. Право і управлінська діяльність 15 2.3. Проблема доцільності та законності управління 18 Розділ 3. Павотворча діяльність як передумова управлінської діяльності 22 3.1. Поняття державного апарату 22 3.2. Правотворчість в управлінській діяльності 23 ВИСНОВКИ 26 Перелік використаної літератури 28

Організація праці менеджера

1. Управлінська праця як сума управлінських складових (управлінський працівник - управлінська ситуація - управлінський процес) 2 2. Документи, їх функції та різновиди 7 Література 13

Психологія управління

1. Психологічна структура професійної діяльності 4 2. Управлінська діяльність в екстремальних ситуаціях 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16

Психологія управління

Вступ 4 1. Психологічна структура професійної діяльності 5 2. Управлінська діяльність в екстремальних ситуаціях 10 Висновки 15 Список використаних джерел 16

Управлінські ситуації З МЕНЕДЖМЕНТУ

Управлінська ситуація Мій секретар стежить за розкладом мого робочого дня. Чи потрібно мені теж вести щотижневик Управлінська ситуація Чи може компанія діставати прибуток і випробувати недолік готівки

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг. 2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка” 3. Оцінка конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Управлінська проблема в моїй практиці (на прикладі автосалону)

Зміст Управлінська проблема в моїй практиці 3 Список літератури 8

Маркетинг в Медицині та фармації

1. Управлінська функція маркетингу в галузі охорони здоров’я 3 2. Медична послуга відмінність медичної послуг від інших видів послуг 8 3. Задача. 16 Визначити квартальну потребу в етиловому спирті: - терапевтичне відділення на 150 ліжок - загально-хірургічне відділення на 125 ліжок - гінекологічне відділення на 80 ліжок Література 17

Звіт з практики управління персоналом

Вступ 3 1 Загальні положення 4 2 Аналіз діяльності підприємства 11 2.1 Аналіз внутрішнього розпорядку підприємства 11 2.2 Управління персоналом підприємства 15 2.3 Маркетингова і комерційна діяльність підприємства 16 3 Пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства 20 Висновок 27 Об’єктом практики є власне підприємство на ринку спортивних послуг, організаційно-виробнича діяльність та управлінська структура. Використана література 28