институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг.
2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка”
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури
Cмотрите также:
Правове регулювання некомерційної господарської діяльності

Вступ 3 1. Основні засади некомерційної господарської діяльності 6 1.1 Сутність господарської діяльності та господарських відносин 6 1.2 Особливості некомерційної господарської діяльності 15 1.3 Аналіз нормативних документів та спеціальної літератури за темою дослідження 23 2. Правове регулювання некомерційної господарської діяльності в Україні 32 2.1 Правове регулювання діяльності торгово-промислових палат і організацій роботодавців 32 2.2 Правове регулювання діяльності казенних та комунальних некомерційних підприємств 40 2.4 Правове регулювання діяльності кооперативів (крім виробничих) 48 2.5 Правове регулювання діяльності кредитних спілок та товарних бірж 50 2.6 Правове регулювання діяльності благодійних організацій 61 2.7 Правове регулювання інших суб’єктів господарювання в сфері некомерційної господарської діяльності 64 3. Проблеми та перспективи розвитку правового регулювання в сфері некомерційної господарської діяльності 83 3.1 Використання світового досвіду регулювання некомерційної діяльності 83 3.2 Шляхи розв’язання окремих проблем, пов’язаних з регулюванням діяльності некомерційних організацій 90 3.3 Новий цивільний кодекс та проблеми регулювання некомерційного сектору 101 Висновки 109 Список використаних джерел 114 ДОДАТОК А. Положення Господарського Кодексу України, які стосуються некомерційної господарської діяльності 119

Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку

План Питання № 8. Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку 3 Питання № 33. Маркетинг в сфері некомерційної діяльності 17 Тест № 28 25 Задача № 16 28 Список використаної літератури 30

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЯК PR-ДІЯЛЬНІСТЬ

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 5 1.1. Сутність, види та властивості іміджу організації 5 1.2. Особливості функціонування некомерційних організацій 12 1.3. Особливості PR-діяльності в некомерційних організаціях 24 1.4. Правові аспекти відносин у сфері PR-діяльності некомерційних організацій 27 2. АНАЛІЗ ПОТОЧНОГО ІМІДЖУ НЕКОМЕРЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 37 2.1. Загальна характеристика некомерційної організації 37 2.2. Характеристика поточного іміджу організації 41 2.3. Механізм формування бажаного іміджу Спілки малих підприємств України 44 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52 ДОДАТКИ 54

Маркетинг в інноваційній сфері

Зміст Вступ 3 1. Маркетинг в інноваційній сфері 4 2. Сучасні тенденції організаційного прогресу 10 Висновки 13 Література 15

Маркетинг в інноваційній сфері

Зміст Вступ 3 1. Маркетинг в інноваційній сфері 4 2. Сучасні тенденції організаційного прогресу 10 Висновки 13 Література 15

Страховий маркетинг

Зміст 1. Страховий маркетинг 3 2. Основні види послуг у сфері страхування життя. 8 Задача 16 Література 17

Страховий маркетинг

Зміст 1. Страховий маркетинг 3 2. Основні види послуг у сфері страхування життя. 8 Задача 16 Література 17

Маркетинг як управлінська діяльність

1. Маркетинг як управлінська діяльність. Маркетинг як ідеологія бізнесу та мистецтво підприємницької діяльності 2. Аналіз організаційної служби маркетингу та маркетингової діяльності підприємства 3. Аналіз конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Маркетинг в медицині та фармації

1. Суб’єкти маркетингової діяльності у сфері охорони здоров’я 3 2. Чинники впливу на збут фармацевтичного препарату 5 Список використаної літератури 18

Теоретичні аспекти формування іміджу некомерційних організацій

Зміст: Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти формування іміджу некомерційних організацій 1.1. Сутність, види та властивості іміджу організації 1.2. Особливості функціонування некомерційних організацій 1.3. Особливості PR-діяльності в некомерційних організаціях Розділ 2. Аналіз поточного іміджу некомерційної організації (на прикладі Спілки малих підприємств України) 2.1. Загальна характеристика некомерційної організації 2.2. Характеристика поточного іміджу організації Розділ 3. Формування позитивного іміджу організації 3.1. Механізм формування бажаного іміджу Спілки малих підприємств України 3.2. Моніторинг і аналіз зовнішнього середовища організації 3.3. Ефективна взаємодія з іншими організаціями та ЗМІ Список використаної літератури Висновки