институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ТОВ «КРИГГЕР»

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ТОВ «КРИГГЕР»

1. Товарна політика
2. Цінова політика
3. Формування попиту і стимулювання збуту
4. Логістика
5. Збутова діяльність
Cмотрите также:
Маркетинг

1. Внутрішнє середовище підприємства - 3 - Комплекс внутрішнього маркетингу - 7 - Комплекс двостороннього маркетингу - 8 - 2. Зміст діяльності та особливості маркетингу на етапі падіння обсягів реалізації - 11 - Способи продовження життєвого циклу товару - 16 - Список використаної літератури - 18 -

КОМПЛЕКС ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ У МАРКЕТИНГУ

ВСТУП КОМПЛЕКС ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ У МАРКЕТИНГУ ВИСНОВКИ ГЛОСАРІЙ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Формування комплексу маркетингу промислового підприємства та управління ним

Вступ 2 1. Комплекс маркетингу: сутність, проблеми, застосування 3 2. Характеристика підприємства та його системи маркетингу 5 3. Огляд проблем та шляхи їх подолання за рахунок використання комплексного маркетингу та математичних методів дослідження. 18 Висновок. 29 Література та джерела інформації 31

Управління товарним асортиментом на ТОВ фірма "Криггер"

ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Суть та значення управління товарним асортиментом в ТОВ фірмі “Криггер” 1.1. Товарна політика, її структура та місце в діяльності підприємства 1.2. Управління товарним асортиментом 1.3. Сучасний стан ринку металопластикових конструкцій Розділ 2. Сучасний рівень управління товарним асортиментом на підприємстві 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2 Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ фірма “Криггер”. 2.3. Аналіз якості продукції підприємства 2.4. Аналіз та оцінка системи управління товарним асортиментом підприємства Розділ 3. Удосконалення управління товарним асортиментом підприємства 3.1. Сучасний стан ринку столярних та металопластикових виробів 3.2 Оптимізація товарного асортименту 3.3. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів Висновки Розділ 4. Охорона праці на ТОВ фірма “Криггер” 4.1. Організація охорони праці на підприємстві 4.2 Аналіз стану охорони праці на підприємстві 4.3 Аналіз умов праці на підприємстві 4.4 Заходи охорони праці на підприємстві Перелік використаної літератури

Склад і значення комплексу сфери послуг в Україні

План Вступ 3 1. Житлово-комунальний комплекс України 4 2. Комплекс побутового обслуговування України 6 3. Комплекс торгівлі і громадського харчування 7 4. Комплекс зв’язку 8 5. Туристично-рекреаційний комплекс 9 Висновки 12 Література 13

Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності підприємств туристичного спрямування

Вступ 3 1.Сучасний комплекс маркетингу в туристичних підприємствах 4 2.Просування к елемент комплексу маркетингу 16 3.Організація просування послуг на туристичному підприємстві 20 Висновки 24 Список літератури 25

Організація маркетингу на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ 6 1.1. Маркетинг, як стимулюючий чинник ефективного розвитку сучасного підприємства 6 1.2. Комплекс маркетингу як засіб формування маркетингового потенціалу підприємства 15 1.3. Теоретичні засади оцінки впливу маркетингу на ефективність діяльності підприємства 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ І ОЦІНЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 25 2.1. Маркетингові характеристики господарської діяльності «Назва» 25 2.2. Аналіз комплексу маркетингу на підприємстві 38 2.3. Діагностика системи персональних продажів «Назва» 66 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 72 3.1. Заходи підвищення ефективності маркетингової діяльності 72 3.2. Витрати на втілення пропонованих проектів 81 3.3. Економічна ефективність запропонованих заходів 87 ВИСНОВКИ 103 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 109 ДОДАТКИ 116 РЕЦЕНЗІЯ ДОПОВІДЬ

Комплекс системи маркетингу підприємства сфери послуг

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика суб’єкта інформаційного ринку України – телеканалу „Назва” 4 2. Аналіз комплексу системи маркетингу телеканалу „Назва” 6 ВИСНОВКИ 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12

ПРИЧОРНОМОРСЬКИЙ (ПІВДЕННИЙ) ЕКОНОМІЧНИЙ РАЙОН

ПЛАН ВСТУП 3 1. Природні передумови 4 2. Демографічні передумови 4 3. Економічні переду мови 5 4. Територіально-галузева структура економіки 6 4.1. Машинобудівний комплекс 6 4.2. Агропромисловий комплекс 7 4.3. Хімічний комплекс 8 4.4. Легка промисловість 8 4.5. Сільське господарство 9 4.6. Транспортний комплекс 9 4.7. Рекреаційний комплекс 10 5. Промислово-економічні вузли 10 ВИСНОВОК 12 Список використаної літератури 13

Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер”

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегії підприємства 1.1. Сутність та зміст стратегії підприємства………………………4 1.2. Класифікація стратегії організації……………………………….10 1.3. Вибір стратегії розвитку бізнесу ……………………………….14 Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ТОВ „Криггер” 2.1. Загальна характеристика діяльності…………………………….22 2.2. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища……………31 2.3. Портфельний аналіз …………………………………………..….38 Розділ 3. Розробка комплексу стратегій розвитку діяльності підприємства 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ……………………….44 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегій..45 3.3. Розробка функціональних стратегій ……………………………48 Висновки та пропозиції ………………………………………………53 Список використаної літератури …………………………………….54 Додатки