институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник”

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 62 | Год: 2010 | Размер: 2836 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник”

Зміст:

Вступ ................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингу ................................................4
1.1. Сутність маркетингу ...............................................................................4
1.2. Інструментарій маркетингу ................................................................8
1.3. Технологія маркетингової діяльності ..............................................14
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник” ...19
2.1. Загальна характеристика діяльності .............................................19
2.2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві .............27
2.3. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища .....................32
Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії ВАТ „Молочник”............41
3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ........................................41
3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегії підприємства ........................................................................................................42
Висновки та пропозиції............................................................................48
Список використаної літератури .............................................................50
Додатки
Cмотрите также:
ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”

ЗМІСТ ВСТУП.........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ .................5 1.1. Сутність та види цін ........................................................................5 1.2. Маркетингова цінова політика та характеристика її елементів...13 1.3. Методи встановлення ціни .............................................................26 1.4. Правові основи організації цінової політики на підприємстві....34 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”.......................................................................................41 2.1. Характеристика ринку молочної продукції ...............................41 2.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства ...........47 2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства .......53 2.4. Оцінка рівня здійснення цінової політики на ВАТ „Молочник”…………………………………………………………………........65 2.5. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства..........................................................................................................73 2.6. Шляхи удосконалення маркетингової цінової політики на ВАТ „Молочник”............................................................................................................82 2.7. Використання комп’ютерних технологій при написанні бакалаврської роботи ..........................................................................................87 ВИСНОВКИ .............................................................................................94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .......................................98

Аналіз фінансового стану підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи аналізу фінансового стану підприємства 5 1.1. Аналіз фінансового стану як передумова ефективного управління підприємством 5 1.2. Методи і прийоми аналізу фінансового стану підприємства 10 1.3. Порівняльна характеристика методики проведення аналізу фінансового стану підприємств в Україні та за кордоном 18 Розділ 2. Аналіз фінансового стану ВАТ „Молочник 25 2.1. Організаційно-виробнича та економічна характеристика ВАТ «Молочник» 25 2.2. Аналіз фінансового стану ВАТ «Молочник» 32 Розділ 3. Напрямки покращання фінансового стану ВАТ «Молочник» 43 3.1. Шляхи вдосконалення фінансового стану ВАТ «Молочник» 43 Висновки 47 Список використаної літератури 50

АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЕМСТВА................................................................... 5 1.1. Значення та місце маркетингової системи в діяльності підприємства............................................................................................................ 5 1.2. Основні елементи маркетингової спрямованості........................... 19 1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні.... 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 30 2.1. Загальна характеристика підприємства........................................... 30 2.2. Аналіз товарообороту підприємства................................................ 43 2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства.............................. 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ..................................................................... 65 3.1. Оцінка оптимізації маркетингових витрат підприємства............. 65 3.2. Формування алгоритму розробки маркетингової стратегії на підприємстві............................................................................................................. 75 ВИСНОВКИ............................................................................................................. 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................... 91

Організація маркетингової діяльності підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Стисла характеристика підприємства 16 2.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 18 2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 19 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 31 3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 31 3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 41 3.3. Економічна ефективність реорганізації відділу маркетингу 44 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 54

Аналіз маркетингової діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ 1. Аналіз і аудит маркетингової діяльності 1.1. Поняття маркетингового аналізу 1.2. Методи аналізу маркетингової діяльності 1.3. Маркетинговий аудит 2. Удосконалення організації маркетингової діяльності фірми Висновки Перелік використаної літератури

Аналіз маркетингової діяльності компанії „Авалон”

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні підходи до реалізації маркетингової діяльності підприємств 5 1.1 Загальні поняття концепції управління маркетингом 5 1.2 Аналіз та можливості застосування основних концепцій управління маркетинговою діял 6 Розділ 2 Аналіз маркетингової діяльності компанії „Авалон” 12 2.1 Характеристика макросередовища 12 2.2 Аналіз чинників мікросередовища 14 2.3 Наявність мети, задач та обгрунтованої маркетингової стратегії 17 2.4 Організаційна структура маркетингу 25 2.5 SWOT-аналіз 29 Розділ 3 Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та економічна оцінка ефективності маркетингу 31 3.1 Оцінка ефективності маркетингу 31 3.2 Витрати на організацію маркетингової діяльності на підприємстві «Авалон» 33 Висновки 34 Список використаних джерел 36

Вдосконалення маркетингової діяльності

Вступ 3 1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ "Назва" 5 1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика та аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Назва" (SWOT-аналіз, ABS-аналіз) 5 1.2. Маркетингове дослідження ставлення споживачів до діяльності ТОВ "Назва" 20 2. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 24 Висновки 31 Список використаної літератури 34

Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення

Зміст: Вступ ..........................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення .........................................................................................................4 1.1. Сутність та цілі маркетингового ціноутворення ............................4 1.2. Фактори маркетингового ціноутворення ........................................7 1.3. Маркетингові стратегії ціноутворення ............................................9 1.4. Методи встановлення ціни ..............................................................16 Розділ 2. Аналіз маркетингової цінової політики ВАТ „Молочник” 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства...........20 2.2. Аналіз цінової політики підприємства.........................................26 2.3. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства .........................................................................................................33 Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на ВАТ „Молочник”...................................................................................................42 3.1. Управління витратами підприємства ..........................................42 3.2. Розробка цінової стратегії підприємства ..................................44 Висновки та пропозиції ........................................................................48 Список використаної літератури ..........................................................50 Додатки

Аналіз маркетингової діяльності компанії „Маркет”

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні підходи до реалізації маркетингової діяльності підприємств 5 1.1 Концепції управління підприємством 5 1.2 Можливості застосування основних концепцій управління маркетинговою діяльністю підприємства 10 Розділ 2 Аналіз маркетингової діяльності компанії „Маркет” 17 2.1 Характеристика макросередовища підприємства 17 2.2 Аналіз чинників мікросередовища компанії 20 2. 3 Мета, задачі маркетингової діяльності компанії „Юні вест” 23 2.4 Організаційна структура маркетингу 31 Розділ 3 Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та економічна оцінка ефективності маркетингу 39 3.1 Оцінка ефективності маркетингу 39 3. 2 Витрати на організацію маркетингової діяльності на підприємстві „Маркет” 41 ВИСНОВКИ 42 Список використаних джерел 44

СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………....3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ…………………………………………………………………...5 1.1. Сутність, принципи, методи, концепції маркетингової діяльності на підприємстві……………………………………………....5 1.2. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності…………….….9 РОЗДІЛ 2. СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”………………………………………...13 2.1. Характеристика підприємства і показники діяльності………….……13 2.2. Загальна характеристика діяльності маркетингової служби……..…..18 2.3. Показники маркетингової діяльності і їх оцінка на підприємстві..….21 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ……………………………………………..30 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...…38 ДОДАТКИ