институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ВАТ «Молочник»

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 25 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА ВАТ «Молочник»

1. Товарна політика
2. Цінова політика
3. Формування попиту і стимулювання збуту
4. Логістика
5. Збутова діяльність
Cмотрите также:
Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник”

Зміст: Вступ ................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингу ................................................4 1.1. Сутність маркетингу ...............................................................................4 1.2. Інструментарій маркетингу ................................................................8 1.3. Технологія маркетингової діяльності ..............................................14 Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник” ...19 2.1. Загальна характеристика діяльності .............................................19 2.2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві .............27 2.3. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища .....................32 Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії ВАТ „Молочник”............41 3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ........................................41 3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегії підприємства ........................................................................................................42 Висновки та пропозиції............................................................................48 Список використаної літератури .............................................................50 Додатки

Маркетинг

1. Внутрішнє середовище підприємства - 3 - Комплекс внутрішнього маркетингу - 7 - Комплекс двостороннього маркетингу - 8 - 2. Зміст діяльності та особливості маркетингу на етапі падіння обсягів реалізації - 11 - Способи продовження життєвого циклу товару - 16 - Список використаної літератури - 18 -

Аналіз фінансового стану підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи аналізу фінансового стану підприємства 5 1.1. Аналіз фінансового стану як передумова ефективного управління підприємством 5 1.2. Методи і прийоми аналізу фінансового стану підприємства 10 1.3. Порівняльна характеристика методики проведення аналізу фінансового стану підприємств в Україні та за кордоном 18 Розділ 2. Аналіз фінансового стану ВАТ „Молочник 25 2.1. Організаційно-виробнича та економічна характеристика ВАТ «Молочник» 25 2.2. Аналіз фінансового стану ВАТ «Молочник» 32 Розділ 3. Напрямки покращання фінансового стану ВАТ «Молочник» 43 3.1. Шляхи вдосконалення фінансового стану ВАТ «Молочник» 43 Висновки 47 Список використаної літератури 50

КОМПЛЕКС ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ У МАРКЕТИНГУ

ВСТУП КОМПЛЕКС ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ У МАРКЕТИНГУ ВИСНОВКИ ГЛОСАРІЙ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Формування комплексу маркетингу промислового підприємства та управління ним

Вступ 2 1. Комплекс маркетингу: сутність, проблеми, застосування 3 2. Характеристика підприємства та його системи маркетингу 5 3. Огляд проблем та шляхи їх подолання за рахунок використання комплексного маркетингу та математичних методів дослідження. 18 Висновок. 29 Література та джерела інформації 31

ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”

ЗМІСТ ВСТУП.........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ .................5 1.1. Сутність та види цін ........................................................................5 1.2. Маркетингова цінова політика та характеристика її елементів...13 1.3. Методи встановлення ціни .............................................................26 1.4. Правові основи організації цінової політики на підприємстві....34 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”.......................................................................................41 2.1. Характеристика ринку молочної продукції ...............................41 2.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства ...........47 2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства .......53 2.4. Оцінка рівня здійснення цінової політики на ВАТ „Молочник”…………………………………………………………………........65 2.5. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства..........................................................................................................73 2.6. Шляхи удосконалення маркетингової цінової політики на ВАТ „Молочник”............................................................................................................82 2.7. Використання комп’ютерних технологій при написанні бакалаврської роботи ..........................................................................................87 ВИСНОВКИ .............................................................................................94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .......................................98

Склад і значення комплексу сфери послуг в Україні

План Вступ 3 1. Житлово-комунальний комплекс України 4 2. Комплекс побутового обслуговування України 6 3. Комплекс торгівлі і громадського харчування 7 4. Комплекс зв’язку 8 5. Туристично-рекреаційний комплекс 9 Висновки 12 Література 13

Бізнес план ВАТ "Молочник"

ЗМІСТ: Загальна характеристика підприємства ............................3 Резюме .........................................................................................4 Аналіз ринку продукції........................................................12 План і стратегія маркетингу.............................................16 Виробничий план.....................................................................19 Організаційно-юридичний план.........................................22 Фінансовий план......................................................................27 Оцінка ризику...........................................................................32

Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності підприємств туристичного спрямування

Вступ 3 1.Сучасний комплекс маркетингу в туристичних підприємствах 4 2.Просування к елемент комплексу маркетингу 16 3.Організація просування послуг на туристичному підприємстві 20 Висновки 24 Список літератури 25

Санаційні заходи підвищення конкурентоспроможності ВАТ «Молочник»

План: 1. Сутність санації і її необхідність 2. Аналіз фінансового стану ВАТ „Молочник” 3. Санаційні заходи щодо підвищення платоспроможності і конкурентоспроможності підприємства 4. Бізнес-план санації Висновки Список використаної літератури Додатки