институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингова інформаційна система

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 42 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингова інформаційна система

1. Суть маркетингової інформаційної системи
2. Маркетингове дослідження потреб споживачів в умовах супермаркету „Фуршет”
3. Дослідження на підставі первинної інформації
Cмотрите также:
Маркетингова інформація і дослідження

Вступ3 1. Маркетинг і маркетингові дослідження5 2. Маркетингова інформація, її види18 2.1. Поняття маркетингової інформації18 2.2. Джерела маркетингової інформації24 2.3. Маркетингова інформаційна система (МІС)27 3. Маркетингова розвідка: цілі, джерела і методи одержання інформації31 Висновок36 Література38

Маркетингова інформація

Вступ3 1. Поняття маркетингової інформації3 2. Джерела маркетингової інформації7 3. Маркетингова інформаційна система (МІС)9 Висновок11 Література13

Використання інформаційних технологій в фармацевтії. Приклади

Зміст Вступ 3 1. Інформаційна система „Аптека 5.0 Проф” 5 2. Автоматизована система „АНАЛІТ Аптека ЛПУ” 9 3. Інформаційна система „Фармація” 15 4. Фармацевтична Інформаційна Система „Аптечні товари" 17 Висновки 20 Література 22

Контрольна робота з маркетингу

1. Типи та види ринків 3 2. Інформаційна маркетингова система 7 3. Скласти анкету маркетингового дослідження (Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки) 12 Список використаної літератури 15

Контрольна робота з менеджменту

ЗМІСТ 1. Мотивація як функція менеджменту 3 2. Сутність і види маркетингової інформації. Маркетингова інформаційна система. 8 3. Порядок реєстрації нового підприємства 16 Список використаної літератури 20

Поняття та методи ринкових досліджень

ВСТУП 4 1. МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА 5 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 8 3. ВИДИ ТА МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ 10 ВИСНОВКИ 14 ЛІТЕРАТУРА 15

Організація маркетингових досліджень з використанням комп’ютерних технологій обробки інформації

1. Маркетингова інформаційна система 3 2. Використання комп’ютерів при проведенні експерименту як одного з видів маркетингових досліджень 8 Список літератури 13

Аналіз міжнародної маркетингової діяльності фірми METRO Group

1. Організація міжнародної маркетингової діяльності 3 2. Умови та мотиви виходу фірми на зарубіжні ринки 12 3. Маркетингова інформаційна система міжнародного бізнесу 17 4. Розробка та реалізація стратегії міжнародній маркетинговій діяльності 22 5. Система заходів з вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності 26 Список літератури 29

Аналіз міжнародної маркетингової діяльності фірми ТОВ «РЕМОНДИС Україна»

1. Організація міжнародної маркетингової діяльності 3 2. Умови та мотиви виходу фірми на зарубіжні ринки 10 3. Маркетингова інформаційна система міжнародного бізнесу 12 4. Розробка та реалізація стратегії міжнародній маркетинговій діяльності 21 5. Система заходів з вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності 24 Список літератури 27

Зовнішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК”

Зміст Вступ 3 1. Зовнішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК” 4 2. Сегментація покупців ринку певного товару 7 3. Комплекс маркетингу на ТзОВ “РЕК” 3.1. Товарна політика на підприємстві 11 3.2. Цінова політика на підприємстві 13 3.3. ФОПСТИЗ на підприємстві 14 3.4. Логістика на підприємстві 15 3.5. Збутова діяльність підприємства 17 4. Внутрішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК” 19 5. Маркетингова інформаційна система (МІС) та система підтримки маркетингових рішень (СПМР) на підприємстві 26 Висновки 27 Список використаної літератури 29