институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 10 | Год: 2010 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві

План:

1. Сутність маркетингових досліджень

2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві
Cмотрите также:
Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Вступ 3 1. Мета і види маркетингових досліджень 4 2. Коротка характеристика підприємства (на прикладі фірми «Будсервіс»)5 3. Проведення маркетингових досліджень на підприємстві(на прикладі фірми «Будсервіс») 6 Висновки і пропозиції 12 Використана література 14 Робота виконана одинарним інтервалом

Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Планування та проведення маркетингових досліджень 4 1.1 Поняття проведення досліджень в маркетингу 4 1.2 Роль інформації для маркетингових досліджень 7 1.3 Система аналізу маркетингової інформації 11 Розділ 2 Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів 13 2.1 Схема маркетингового дослідження 13 2.2 Представлення результатів дослідження 18 2.3 Проведення маркетингових досліджень на підприємстві 20 Розділ 3 Обробка маркетингової інформації 30 3.1 Збір інформації у маркетингових дослідженнях 30 3.2 Концепція системи маркетингової інформації 32 3.3 Пропозиції по удосконаленню діяльності підприємств 35 Висновок 37 Використана література 38

Організація маркетингових досліджень роздрібного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИЙНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ 5 1.1. Сутність маркетингових досліджень 5 1.2. Алгоритм процесу маркетингового дослідження 9 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РОЗДРІБНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „Назва”) 13 2.1. Загальна характеристика ТОВ „ Назва” 13 2.2. Планування організації проведення маркетингових досліджень 18 2.3 Порядок проведення і технологія маркетингових досліджень у ТОВ „ Назва” 24 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 35 3.1. Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ „ Назва” на основі бенч-маркінгу 35 3.2. Удосконалення організації маркетингових досліджень на основі мінімізації типових помилок маркетингових досліджень 39 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 49

Організація маркетингових досліджень на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Суть та значення маркетингу для сучасного підприємства 5 1.1. Сутність та процес маркетингових досліджень 5 1.2. Зміст та особливості проведення маркетингових досліджень у промисловому середовищі 19 1.3. Розвиток маркетингової орієнтації українських підприємств 28 Висновок до розділу 1 38 Розділ 2. Аналіз процесу управління маркетингом на підприємстві „Барвінок” 40 2.1. Загальна характеристика галузі та підприємства 40 2.2. Організація маркетингової служби на підприємстві 48 2.3. Аналіз проведення маркетингових досліджень 62 2.4. SWOT – аналіз ВАТ „Барвінок” 75 Висновок до розділу 2 81 Розділ 3. Основні напрямки впровадження маркетингових заходів на підприємстві „Барвінок” 82 3.1. Розробка плану маркетингу 82 3.2. Реорганізація служби маркетингу 86 3.3. Контроль оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства 88 3.4. Впровадження концепції CRM на підприємстві 98 Висновок до розділу 3 110 ВИСНОВОК 112 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 115 Додаток А 118

Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством

Вступ Глава 1. Теоретичні підходи щодо організації та проведення маркетингових досліджень підприємствами 1.1. Поняття маркетингових досліджень та основні причини їх проведення 1.2. Основні етапи проведення маркетингових досліджень 1.3. Сутність та складові процесу організації проведення маркетингового дослідження Глава 2. Аналіз організації та проведення маркетингового дослідження підприємством „МОНОМАХ 2.1. Маркетинговий аналіз ринку чаю м. Києва та області 2.2. Основні підходи та складові процесу організації проведення маркетингових досліджень на підприємстві „Мономах” 2.3. Мета, завдання та етапи маркетингового дослідження, яке проводило підприємство „Мономах Глава 3. Основні пропозиції та рекомендації щодо організації та проведення маркетингових досліджень підприємствами України 3.1. Практичні рекомендації та прогноз розвитку ринку чаю для підприємства „Мономах Висновки Список літератури

Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічне обґрунтування проведення маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність, значення та система показників маркетингових досліджень цінової стратегії промислового підприємства 5 1.2. Особливості збору інформації та формування бази даних в процесі проведення маркетингових досліджень 7 1.3. Обробка інформації та прийняття рішень за результатами проведених маркетингових досліджень з приводу цінової стратегії 12 Розділ 2. Організація проведення маркетингових досліджень для розробки та обґрунтування цінової стратегії ЗАТ «Чернігівський пивзавод «Десна» 15 2.1. Організація проведення маркетингових досліджень цінової стратегії ЗАТ «Десна», формування системи показників. 15 2.2. Діагностика сприятливості маркетингового середовища ЗАТ «Десна». 22 2.3. Розробка стратегії ціноутворення ЗАТ «Десна» на основі формування системи знижок та спеціальних пропозицій. 27 Висновки 34 Перелік літератури 36 Додаток А. 37 Додаток Б 38

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

План: 1. Сутність і завдання маркетингових досліджень 2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Організація та проведення маркетингових досліджень

Вступ 3 Теоретичне обґрунтування особливостей проведення маркетингових досліджень 4 Дослідження маркетингового середовища ЗАТ «Чернігівський пивкомбинат «Десна» 8 Висновки 19 Перелік літератури 21 Додатки 22

Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства

Вступ 3 1. Методологічні основи маркетингових досліджень в умовах перехідної економіки України 6 1.1. Об'єктивна необхідність маркетингових досліджень в процесі розвитку ринкових відносин 6 1.2. Суть та методологічні принципи проведення маркетингових досліджень 12 1.3. Маркетингові дослідження в системі прийняття управлінських рішень 16 2. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 20 2.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 20 2.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 25 2.3. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 33 3. Організація та проведення маркетингових досліджень напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства 35 3.1. Маркетингові дослідження туристичного продукту в АР Крим 35 3.2. Шляхи вдосконалювання системи маркетингових досліджень туристсько-рекреаційного продукту в А.Р. Крим 42 Висновки 45 Література 47

Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі Райффайзен Банк Аваль (2-3 частина дипломної роботи)

Розділ 2. 3 2.1.Маркетингова характеристика Оболонського відділення Райффайзенбанку Аваль 3 2.2.Дослідження клієнтів банку 15 2.3.Аналіз ринку банківських послуг (для фізичних осіб) в Україні 21 Розділ 3.Напрямки вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 32 3.1.Шляхи підвищення ефективності господарської діяльності Райфффайзен Банку Аваль 32 3.2.Вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 46 3.2.Розробка рекомендацій по плануванню витрат на проведення маркетингового дослідження в Райфффайзен Банку Аваль 54 Список літератури 65 Додаток