институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 47 | Год: 2010 | Размер: 240 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання

Зміст:


Вступ ……………………………………………………………………..3
1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5
1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5
1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10
1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13
1.4. Огляд літератури …………………………………………………18
2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22
2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22
2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29
2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32
3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38
3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38
3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41
Виноски і пропозиції ………………………………………………...45
Список використаної літератури …………………………………….47
Cмотрите также:
Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи і засоби її забезпечення

Вступ. 3 1. Принципи конкурентоспроможності продукції. 5 2. Характеристика факторів, що впливають на конкурентоспроможність продукції. 8 2.1. Види ринків та їх характеристика, сучасне становище ринку українських товарів. 8 2.2. Цінова складова характеристики конкурентоспроможності продукції. 13 2.3. Вплив якості на конкурентоспроможність продукції. 20 2.4. Витрати виробництва продукції, їх загальна характеристика. 27 3. Методи вимірювання конкурентоспроможності та шляхи її підвищення.. 33 Висновок. 41 Література. 60 Об’єктом роботи є вивчення думки провідних спеціалістів щодо проблеми конкурентоспроможності продукції. Предметом роботи є визначення факторів впливу на конкурентоспроможність продукції та визначення шляхів її підвищення. При написання роботи були використані навчальні посібники з економіки підприємства, маркетингу, стратегічного планування, управління підприємством та публікації провідних спеціалістів стосовно проблем конкурентоспроможності у пресі.

Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

Зміст Вступ 4 1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6 1.1. Якість продукції 6 1.2. Конкурентоспроможність продукції 12 1.3. Ефективність і способи її підвищення 17 2. Стандартизація та сертифікація продукції 22 3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26 4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29 Висновки 33 Список використаних джерел 34

Облік контроль та аналіз виробництва та реалізації продукції

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО–МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ ПОСЛУГ) 9 1.1 Економічна сутність процесів виробництва та реалізації продукції (робіт послуг) їх роль у системі управління діяльністю підприємства 9 1.2 Економіко–правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури за темою дослідження 26 1.3 Передумови організації та методології обліку контролю та економічного аналізу виробництва та реалізації продукції на ТОВ «Укргідроізоляція» 39 Висновки по розділу І 48 РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ СТАН ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ „УКРГІДРОІЗОЛЯЦІЯ” 50 2.1 Фінансовий облік процесів виробництва продукції та надання послуг 50 2.2 Узагальнення інформації та методика складання фінансової податкової та статистичної звітності 62 2.3 Організація обліку процесів виробництва продукції та надання послуг на основі інформаційних технологій 71 2.4 Облік процесів виробництва продукції та надання послуг в системі прийняття управлінських рішень 75 Висновки по розділу ІІ 79 РОЗДІЛ 3 ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ТА КОНТРОЛЮ В УПРАВЛІННІ ПРОЦЕСОМ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ ТОВ «УКРГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» 81 3.1 Методика контролю витрат в процесі виробництва продукції та надання послуг 81 3.2 Система економічних показників інформаційна база та основні методи економічного аналізу виробництва продукції та надання послуг 89 3.3 Розробка та апробація методики економічного аналізу виробництва продукції та надання послуг 96 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 115 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 120 ДОДАТКИ 124

Конкурентоспроможність продукції та шляхи підвищення її рівня

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні засади конкурентоспроможності продукції 5 1.1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість продукції яка реалізується на конкурентному ринку 5 1.2. Чинники та критерії конкурентоспроможності продукції 15 1.3. Методичні підходи щодо оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції 19 Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 40 2.1. Характеристика господарської діяльності компанії GFK Ukraine 40 2.2. Аналіз конкурентного середовища компанії в Україні та власної позиції 59 2.3. Оцінка конкурентоспроможності портфелю послуг компанії та окремих його складових 74 Розділ 3. Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 83 3.1. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності продукції компанії в поточному періоді та довгостроковій перспективі 83 3.2. Концепція забезпечення якості маркетингових досліджень 91 3.3. Економічне обґрунтування шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції компанії GFK Ukraine 111 Висновки 118 Список літератури 122 Додатки 128

Особливості надання готельних послуг

Вступ 3 1. Теоретичні аспети надання готельних послуг 5 1.1. Поняття та сутність готельних послуг 5 1.2. Показники, що характеризують надання готельних послуг та методика їх розрахунку 11 2. Організаційно-економічна характеристика надання готельних послуг на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський” 16 2.1. Загальна характеристика готелю 16 2.2. Динаміка ефективності наданання готельних послуг 19 2.3. Аналіз надання готельних послуг та рівня витрат 21 3. Напрямки підвищення надання готельних послуг 24 3.1. Переваги над конкурентами 24 3.2. Обгрунтування прогнозних показників діяльності готелю 26 Висновки 27 Література 30-31 Мета роботи полягає в тому, щоб виявити реальний стан і узагальнити методологію удосконалення готельних послуг з врахуванням їх особливостей.

Організація та надання рієлторських послуг

Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні основи організації надання рієлторських послуг 5 1.1. Поняття, сутність та значення надання рієлторських послуг 5 1.2. Характеристика процесу надання рієлторських послуг 10 1.3. Законодавче регулювання процесу надання рієлторських послуг 18 Розділ 2 Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством ЗАТ «Назва» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Дослідження процесу надання рієлторських послуг підприємством 24 2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 28 2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання рієлторських послуг підприємством 31 Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання ріелторських послуг 37 3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання ріелторських послуг в підприємстві 37 3.2. Обгрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 38 Висновок 41 Список використаних джерел 44-46

Шляхи підвищення властивостей і конкурентоспроможність радіотоварів

Вступ 3 1. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства та продукції 4 2. Конкурентоспроможність радіотоварів 8 Висновки 11 Список використаних джерел 12

Удосконалення обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством

АНОТАЦІЯ 7 ВСТУП 10 РОЗДІЛ 1 Теоретичні проблеми та методологічні основи обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством 15 1.1. Система показників надання туристичних послуг, їх визначення та оцінка 15 1.2. Аналіз нормативно-правового забезпечення та огляд спеціальної літератури з питань надання послуг туристичними підприємствами 26 1.3. Організаційно-економічна характеристика туристичної фірми “Супутник” 36 Висновки до розділу 1 47 РОЗДІЛ 2 Удосконалення системи обліку та контролю з надання послуг туристичним підприємством 49 2.1. Організація та методологія обліку доходів від надання туристичних послуг 49 2.2. Поточний контроль операцій з надання туристичних послуг 63 2.3. Фінансова та статистична звітність з надання туристичних послуг 71 2.4. Порівняльна характеристика П(С)БО і МСФЗ, які регламентують облік доходів та фінансову звітність 82 2.5. Шляхи удосконалення обліку та контролю операцій з надання послуг туристичним підприємством 86 2.6. Комплекс задач та огляд програмного забезпечення з обліку надання послуг в інформаційних бухгалтерських системах 97 Висновки до розділу 2 110 РОЗДІЛ 3 Проектування системи аналізу економічних показників, надання послуг в управлінні туристичним підприємством 112 3.1. Інформаційна база та обґрунтування показників та прийомів економічного аналізу з надання туристичних послуг 112 3.2. Динаміка доходів з надання туристичних послуг ТФ «Супутник» 119 3.3. Факторний аналіз доходів з надання туристичних послуг 124 3.4. Комп’ютерні технології в аналізі надання туристичних послуг в управлінні туристичним підприємством 127 Висновки до розділу 3 131 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 133 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 144 ДОДАТКИ 150

Економічне обґрунтування заходів по забезпеченню конкурентоспроможності продукції

ВСТУП 4 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1.Формування конкурентноспроможної середи. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність 6 1.2.Поняття конкурентоспроможності продукції 10 1.3. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 13 2. ТЕХНІКО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИДНІПРОВСЬКОЇ ТЕС 15 2. 1 Характеристика Придніпровської ТЕС 15 2.2.Техніко-економічні показники 18 2.3. Конкурентоспроможність Придніпровської ТЕС на фоні сучасного стану галузі 20 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 ЛІТЕРАТУРА 47

Договір про надання послуг

Вступ.........3 1. Поняття договору про надання послуг..... 4 2. Особливості договору про надання послуг. Істотні умови.................7 Висновок..........9 Використана література.....10