институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оцінка попиту на холодильники

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 10 | Год: 2006 | Размер: 59 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Оцінка попиту на холодильники

1. Опис ринків, на яких діє ВАТ "Київський ЦУМ" 3
2. Опис асортименту холодильників ВАТ „Київський ЦУМ” 5
3. Дослідження споживчих переваг покупців 8
Список використаних джерел 11

Cмотрите также:
Зміст та застосування теорії попиту

Вступ 3 1. Поняття і закон попиту 4 1.1. Теорія попиту 4 1.2. Способи зображення попиту (графіки) 5 1.3. Закон попиту 6 1.4. Зміна попиту і його величини 8 2. Ринковий попит і еластичність 13 2.1. Поняття ринкового попиту 13 2.2. Цінова еластичність попиту і її графічна інтерпретація 14 2.3. Властивості і види еластичності попиту 18 2.4. Концепція дугової еластичності 20 2.5. Еластичність попиту за доходами 21 2.6. Перехресна еластичність 24 Висновок 27 Використана література. 28

Аналіз діяльності ВАТ "Укртелеком"

Зміст Вступ Розділ 1. Огляд методів прогнозування і виміри попиту 1.1 Вимір ринкового попиту 1.2 Вимір попиту: основні поняття 1.3 Оцінка поточного попиту 1.4 Оцінка майбутнього попиту Розділ 2. Аналіз діяльності ВАТ "Укртелеком" 2.1 Характеристика підприємства ВАТ "Укртелеком" 2.2 Аналіз галузі та конкурентів інформаційної системи Інтернет Розділ 3. ропозиції щодо підвищення ефективної діяльності підприємства ВАТ "Укртелеком" 3.1 Результати маркетингового дослідження ринку Інтернет м. Маріуполя та оцінку майбутнього попиту 3.2 Аналіз маркетингової стратегії 3.3 Економічне обґрунтування проекту Висновки Список використаної літератури

Сутність ринкового попиту

Зміст: Вступ …………………………………………………………………….…3 1. Сутність ринкового попиту 1.1. Ринок і закон попиту…………………………………………..…..4 1.2. Крива ринкового попиту………………………………………..…..7 1.3. Фактори ринкового попиту …………………………………..…...10 1.4. Механізм ринкового саморегулювання……………………………15 2. Еластичність ринкового попиту 2.1. Поняття еластичності попиту…………………………………..… 18 2.2. Цінова еластичність попиту……………………………………......18 2.3. Нецінова еластичність попиту…………………………………..…22 3. Дослідження ринкового попиту в сучасних умовах : практичний аспект 3.1. Визначення завдання……………………………………………….. 26 3.2. Результати дослідження ………………………………………...….27 Висновок ……………………………………………………………..…...29 Список використаної літератури ………………………………….…...30

Прогнозування попиту в практичній діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність та основні характеристики попиту 6 1.2. Методика дослідження та прогнозування попиту в туризмі 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "НАЗВА" 29 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 29 2.2. Аналіз ринку ТОВ "Назва" 32 2.3. Маркетингові дослідження потенційних покупців турпродукту в ТОВ "Назва" 39 РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "НАЗВА" 48 3.1. Оцінка попиту на турпродукти ТОВ "Назва" 48 3.2. Шляхи прогнозування попиту 56 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 69

Прогнозування попиту в практичній діяльності туристичного підприємства (на прикладі ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Сутність та основні характеристики попиту 6 1.2. Методика дослідження та прогнозування попиту в туризмі 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 28 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 28 2.2. Аналіз ринку ТОВ "Назва" 32 2.3. Маркетингові дослідження потенційних покупців турпродукту в ТОВ "Назва" 40 РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " Назва" 49 3.1. Оцінка попиту на турпродукти ТОВ " Назва" .49 3.2. Шляхи прогнозування попиту 57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 68

Еластичність попиту

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ринковий попит: економічна суть 4 1.1. Ринок і закон попиту 4 1.2. Зміна попиту 7 1.3. Попит на ресурси 10 Розділ 2. Еластичність попиту, поняття й види еластичності 13 2.1. Поняття еластичності. Еластичність попиту за ціною. Фактори, які впливають на еластичність 13 2.2. Еластичність попиту за доходом 19 2.3. Перехресна еластичність попиту 21 2.4. Еластичність пропозиції 22 2.5. Практичне застосування еластичності в економічному аналізі 23 Розділ 3. Вплив попиту на економічну стратегію підприємства 28 Висновок 33 Список використаної літератури 34

Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ)

Назва роботи Формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ) Розділ Маркетинг Вид роботи Матеріал Кількість сторінок 23 Ціна 0 Зміст Вступ 2 1. Поняття формування попиту і стимулювання збуту 3 1.1. Формування попиту 6 1.2. Стимулювання збуту 7 2. Реклама, як головний захід ФОПСТИЗ 10 2.1. Канали поширення рекламних послань 12 2.2. Планування рекламної компанії 13 2.3. Фірмовий стиль 16 2.4. Директ мейл 17 2.5. Паблик рилейшнз 20 3. Оцінка ефективності ФОПСТИЗ 21 Висновок 23

Економічна теорія задачі

Задача 1 3 У країні було вироблено національного доходу на суму 90 млрд. грошових одиниць. На його виробництво витрачено 80 млрд. грошових одиниць засобів і предметів праці, після продажу одержано прибуток у розмірі 10 млрд. грошових одиниць. Визначте: а) валовий внутрішній продукт; б) необхідний продукт; в) загальну рентабельність суспільного виробництва. Задача 2 5 Фірма, що продає холодильники, знизила на 400 грн. ціну до рівня 1200 гри, обсяг продажу збільшився з 100 од. до 130 од. Накреслити відповідний графік і визначити коефіцієнт еластичності попиту на цей товар. Список літератури 7

Аналіз попиту і пропозиції та його використання в бізнесі

Вступ 3 Розділ 1. Попит. 5 1.1 Загальні положення та поняття попиту 5 1.2 Закон попиту 7 1.3 Еластичність попиту 8 Розділ 2. Пропозиція 11 2.1 Сутність та поняття пропозиції 11 2.2 Закон пропозиції 12 2.3 Еластичність пропозиції 14 Розділ 3. Аналіз попиту та пропозиції 16 3.1 Основи аналізу попиту та пропозиції 16 3.2 Аналіз еластичності попиту і пропозиції на продукцію та послуги підприємства 17 Висновки 22 Література 24

Прогнозування попиту в маркетингових дослідженнях

ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ І МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5 1.1 Сутність, цілі та завдання маркетингових досліджень 5 1.2 Характеристика методів маркетингового дослідження 7 2. МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ 20 2.1 Загальна характеристика моделей та методів прогнозування попиту 20 2.1 Методи прогнозування попиту, засновані на методах математичної статистики 22 2.3 Методи прогнозування попиту, засновані на експертних оцінках 27 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ ВАТ «Назва» 31 3.1 Прогнозування попиту з застосуванням методу «Делфі» 31 3.2 Прогнозування попиту з застосуванням методів статистичного аналізу 33 3.2 Прогнозування попиту на основі даних про обсяг продажів 35 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39