институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Удосконалення планування прибутку ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат”

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Диплом | Страниц: 84 | Год: 2010 | Размер: 2840 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Удосконалення планування прибутку ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат”

ЗМІСТ

ВСТУП..........................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи планування прибутку в сучасних умовах ......................................................................................................................5
1.1. Економічна сутність, функції та фактори прибутку ......................5
1.2. Правові основи планування прибутку підприємств ....................12
1.3. Суть фінансового планування та методи планування прибутку підприємства .........................................................................................................18
1.4. Розподіл прибутку підприємства .....................................................30
РОЗДІЛ 2. Аналіз ефективності планування прибутку ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат” ............................................................35
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання ....................................................................................35
2.2. Аналіз фінансових результатів підприємства ................................43
2.3. Організація планово-економічної роботи на підприємстві ........51
РОЗДІЛ 3. Вдосконалення механізму планування прибутковості ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат”....................................................57
3.1. Визначення мети і цілей підприємства............................................57
3.2. Механізм впровадження бюджетного планування на підприємстві ..........................................................................................................63
3.3. Шляхи зростання рівня прибутковості підприємства ..............71
ВИСНОВКИ ................................................................................................76
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...........................................80
ДОДАТКИ....................................................................................................85
Cмотрите также:
Управління міжнародним маркетингом в Новоград-Волинському державному лісомисливському господарстві

Зміст Вступ 1. Теоретичні аспекти міжнародного маркетингу та зовнішньоекономічної діяльності 1.1. Міжнародний ринок лісопродукції 1.2. Законодавчо-нормативна база зовнішньоекономічної діяльності в Україні 1.3. Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства 2. Характеристика господарської та комерційної діяльності Новоград-Волинського ДЛМГ 2.1. Організаційна, економічна та фінансова характеристика діяльності Новоград-Волинського ДЛМГ 2.2. Організація комплексу маркетингу господарства 2.3. Аналіз ЗЕД на підприємстві 3. Управління міжнародним маркетингом в Новоград-Волинському ДЛМГ 3.1. Створення служби маркетингу на підприємстві 3.2. Вибір зовнішніх ринків за їх привабливістю для Новоград-Волинського ДЛМГ та прийняття рішення про доцільність виходу на них 3.3. Прийняття рішення про розробку комплексу міжнародного маркетингу 4. Охорона праці 4.1. Нормативне забезпечення охорони праці на підприємствах галузі. 4.2. Стан охорони праці та фінансування заходів з охорони праці в Новоград-Волинському ДЛМГ за 2001-2003 рр 4.3. Пропозиції щодо поліпшення стану охорони праці на підприємстві Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки

Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах

Зміст Вступ ..............................................................................................................3 Розділ 1. Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах ....................................................................................................7 1.1. Економічна сутність поняття „прибуток” .......................................7 1.2. Методи та економічний механізм планування прибутку ........14 1.3. Економічний механізм формування валового прибутку ...........28 1.4. Розподіл валового прибутку ..........................................................34 1.5. Нормативно-правовова база формування та розподілу валовго прибутку ...............................................................................................................37 Розділ 2. Методика планування, формування та розподілу прибутку на АТЗТ „Фаворит” .............................................................................................42 2.1. Організаційна характеристика АТЗТ „Фаворит” .........................42 2.2. Організація економічної роботи на підприємстві .......................56 2.3. Економічний механізм планування, формування та розподілу валового прибутку на АТЗТ „Фаворит”...........................................................61 2.4. Шляхи удосконалення планування та формування валового прибутку та оцінка їх результатів ..................................................................72 Розділ 3. Охорона праці в АТЗТ „Фаворит” .........................................80 Розділ 4. Економічний механізм оцінки екологічної збалансованості діяльності та енергоносії АТЗТ „Фаворит”........................................................87 Висновки та пропозиції .............................................................................91 Список використаної літератури .............................................................95

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА 2 шт.

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА 1 Туристичної подорожі по маршруту По річці Случ Київ - переїзд до м. Новоград-Волинський - сплав до м. Сарни - переїзд до м. Київ водний на катамаранах ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА 2 Туристичної подорожі по маршруту Музейні скарби України Київ – Полтава – Запоріжжя автобусний

Формування, розподіл і використання прибутку підприємств

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Економічна сутність прибутку підприємства 5 1.2.Порядок формування, розподілу та використання прибутку 8 РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ, РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА „ДАНИЛАН” 15 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 15 2.2.Аналіз факторів, які впливають на формування прибутку 16 2.3.Аналіз формування, розподілу та використання прибутку підприємства ПП „Данилан” 21 РОЗДІЛ 3.ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ 28 3.1.Удосконалення стратегії планування прибутку 28 3.2.Напрямки використання прибутку підприємства 32 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 49

Планування прибутку на підприємстві. Максимізація прибутку

1. Планування прибутку на підприємстві 1 2 Максимізація прибутку 3 3. Шляхи максимізації прибутку і мінімізація збитку підприємств 7 4. Аналіз платоспроможності та ліквідності підприємства на підставі бухгалтерської звітності за національними та міжнародними стандартами 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 28

Планування прибутку підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. КРЕДИТНА СИСТЕМА: СКЛАД, ФУНКЦІЇ 4 2. ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.1 ПРИБУТОК ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.2 МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 13 ВИСНОВКИ 18 ЛІТЕРАТУРА 20

Планування прибутку підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. КРЕДИТНА СИСТЕМА: СКЛАД, ФУНКЦІЇ 4 2. ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.1 ПРИБУТОК ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.2 МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 13 ВИСНОВКИ 18 ЛІТЕРАТУРА 20

Джерела формування і використання прибутку підприємств

Вступ 3 1. Сутність прибутку та класифікація його видів 6 1.1. Сутність прибутку та його функції 6 1.2. Класифікація видів прибутку 8 2. Формування та використання прибутку в ринкових умовах 13 2.1 Формування прибутку в сучасних умовах господарювання 13 2.2 Розподіл та використання прибутку 22 3. Основні напрямки удосконалення формування та використання прибутку промислового підприємства 28 3.1. Удосконалення формування прибутку 28 3.2. Використання прибутку на ринку цінних паперів 33 Висновки 36 Список використаної літератури 38

Формування фінансових ресурсів підприємства

ЗМІСТ Стор. Вступ 3 1. Теоретичні аспекти формування фінансових ресурсів підприємства 6 1.1 Економічна сутність фінансових ресурсів підприємства 6 1.2 Механізм формування фінансових ресурсів підприємства 13 1.3 Зарубіжний досвід формування фінансових ресурсів підприємства 22 1.4 Інформаційно-правове забезпечення формування фінансових ресурсів підприємств 27 2. Оцінка ефективності формування та використання фінансових ресурсів ВАТ “Новгород-Сіверський м’ясокомбінат” 36 2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 36 2.2 Аналіз складу та структури фінансових ресурсів підприємства 39 2.3 Аналіз ефективності розміщення та використання фінансових ресурсів підприємства 49 3. Напрямки вдосконалення механізму формування фінансових ресурсів ВАТ “Новгород-Сіверський м’ясокомбінат” 68 3.1 Джерела поповнення фінансових ресурсів підприємства 68 3.2 Резерви збільшення фінансових ресурсів ВАТ “Новгород-Сіверський м’ясокомбінат” 74 3.3 Вдосконалення механізму управління фінансовими ресурсами підприємства 80 Висновки 89 Література 92 Додатки 98

СУТНІСТЬ І ВИДИ ПРИБУТКУ

ЗМІСТ Вступ 2 1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 4 2. Сутність і види прибутку 8 3. Чинники, які впливають на прибуток 10 4. Показники прибутковості, їх розрахунок 12 5. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства - важлива основа для обгрунтування прибутку на наступний рік 14 5.1. Аналіз дінаміки та стуктури прибутку ТОВ "Веселка" 14 5.2. Оцінка прибутку від реалізації продукції 19 6. Планування прибутку підприємства 22 6.1. Методи розрахунку прибутку від реалізації продукції 22 6.2. Рекомендації по збільшенню суми і вдосконалення використання прибутку 23 6.3. Планування розподілу прибутку 26 Висновки 29 Література 31 Додатки 33