институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Облік і аналіз реалізації готової продукції (робіт, послуг)

Каталог пособий и учебных материалов | Бухгалтерский учет | Диплом | Страниц: 112 | Год: 2010 | Размер: 3982 кб. | Стоимость: 120 грн. | Смотреть | Купить

Облік і аналіз реалізації готової продукції (робіт, послуг)

ЗМІСТ:

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти обліку готової продукції, робіт, послуг
1.1. Економічна сутність та трактування поняття „Готова продукція”, „роботи”, „послуги”.........................................................................................................5
1.2. Аналітичний огляд та систематизація наукових поглядів щодо обліку готової продукції (робіт, послуг).....................................................................6
1.3. Класифікація готової продукції (робіт, послуг) в бухгалтерському обліку ...............................................................................................................................23
1.4. Порівняльна характеристика національних та міжнародних стандартів з обліку готової продукції (робіт, послуг).............................................24
Висновки до 1-го розділу................................................................................ 27
Розділ 2. Організація і ведення бухгалтерського обліку готової продукції (робіт, послуг) на ТзОВ „Інтер”
2.1. Організаційно-економічна характеристика ТзОВ „Інтер”...............28
2.2. Організаційні аспекти бухгалтерського обліку на ТзОВ „Інтер”.....35
2.3. Особливості обліку готової продукції (робіт, послуг) на ТзОВ „Інтер” .............................................................................................................................38
2.3.1. Порядок визначення первісної вартості готової продукції (робіт, послуг)..............................................................................................................................38
2.3.2. Документування операцій з руху готової продукції (робіт, послуг)...............................................................................................................................41
2.3.3. Синтетичний та аналітичний облік готової продукції (робіт, послуг)...............................................................................................................................43
2.3.4. Інвентаризація готової продукції (робіт, послуг)............................47
2.3.5. Відображення даних про готову продукцію (роботи, послуги) в облікових регістрах та розкриття інформації у фінансовій звітності ..................52
2.4. Особливості обліку експортних операцій.............................................56
2.5. Особливості управлінського обліку готової продукції (робіт, послуг) ..............................................................................................................................59
Висновки до 2-го розділу ................................................................................66
Розділ 3. Організація аналізу і контролю готової продукції на ТзОВ „Інтер”
3.1. Аналіз ефективності використання готової продукції (робіт, послуг) і оцінка фінансового с тану підприємства ................................................68
3.2. Комп’ютеризація обліку готової продукції .........................................82
3.3. Організація аудиту на ТзОВ „Інтер” .....................................................86
3.4. Шляхи удосконалення обліку, аналізу і контролю ..........................96
Розділ 4. Охорона праці у ТзОВ „Інтер”
4.1. Загальні положення ..................................................................................98
4.2. Особливості охорони праці на ТзОВ „Інтер”.....................................100
Висновки та пропозиції .................................................................................106
Список літературних джерел.........................................................................110
Cмотрите также:
ОБЛІК РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ

ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 5 1.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 5 1.2. Характеристика рахунків, призначених для обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 8 Розділ II. Облік реалізації готової продукції, робіт, послуг 11 2.1. Порядок формування первісної вартості готової продукції, робіт, послуг 11 2.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом готової продукції 14 2.3. Організація аналітичного обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 17 2.4. Бухгалтерське відображення операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, робіт, послуг 19 Розділ III. Автоматизація обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 30 ВИСНОВКИ 35 Список використаних джерел 38 Додатки 40

Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 7 Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг на підприємстві 7 1.1 Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 7 1.2 Організація і методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 11 1.3 Теоретичні основи аналізу реалізації готової продукції, товарів робіт, послуг 22 РОЗДІЛ II 30 Організація та методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг на підприємстві 30 2.1 Документування господарських операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів робіт, послуг 30 2.2 Організація аналітичного та синтетичного обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 35 2.3 Методика відображення операцій пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів, робіт, послуг 40 2.4 Автоматизація обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 50 РОЗДІЛ ІІІ 61 Організація та методика аналізу реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг в Асоціації «Укрліссервіс» 61 3.1 Завдання, напрямки аналізу, джерела інформації реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 61 3.2 Методика аналізу операцій пов язаних з реалізацією готової продукції, товарів, виконаних робіт (послуг) 70 3.3 Особливості аналізу та контролю за відображенням результатів в обліку і фінансовій звітності реалізації готової продукції 81 ВИСНОВОК 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 102 ДОДАТКИ 107

Особливості оцінки та обліку наявності і руху готової продукції на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти обліку готової продукції, робіт, послуг 5 1.1. Економічна природа готової продукції: обліковий аспект 5 1.2. Класифікація готової продукції (робіт, послуг) в бухгалтерському обліку 15 2. Особливості визнання, оцінки та обліку наявності і руху готової продукції на підприємстві 18 2.1. Економічна характеристика діяльності ЗАТ „Случ” 18 2.2. Загальні аспекти організації обліку на підприємстві 26 2.3. Методологія обліку готової продукції, робіт, послуг 29 2.3.1. Порядок визначення первісної вартості готової продукції (робіт, послуг) 29 2.3.2. Документування операцій з руху готової продукції (робіт, послуг) 31 2.3.3. Синтетичний та аналітичний облік готової продукції 33 2.3.4. Відображення інформації про готову продукцію (роботи, послуги) в облікових регістрах та розкриття інформації у фінансовій звітності. 39 2.4. Методика проведення інвентаризації готової продукції, робіт, послуг 42 3. Пропозиції з удосконалення обліку готової продукції, робіт, послуг 48 Висновки 50 Список використаних джерел: 53

Облік і аналіз відвантаження і реалізації готової продукції

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція 5 1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок 5 оцінки в бухгалтерському обліку 5 1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції 6 Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації 9 2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації 9 2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції 13 2.3.Формування первинної вартості готової продукції та її ціни 17 2.4. Облік готової продукції та її реалізації 21 Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації 36 Висновки 52 Список використаних джерел 55

„Облік наявності та руху готової продукції” (на прикладі ЗАТ „Случ”)

Зміст: Вступ………………………………………………………………………….….4 Розділ 1. Теоретичні аспекти обліку готової продукції, робіт, послуг 1.1. Еволюція поняття „готова продукція” та основні тенденції розвитку її обліку на сучасному етапі ………………………………………….....6 1.1.1. Економічна природа готової продукції: обліковий аспект ….….6 1.1.2. Еволюція поняття „собівартість продукції” та основні тенденції їх розвитку ………………………………………………………………………………7 1.1.3. Поняття „готова продукція” на сучасному етапі ……………….…12 1.2. Огляд літературних джерел та нормативної бази з обліку готової продукції …………………………………………………………………………….…17 1.3. Класифікація готової продукції (робіт, послуг) в бухгалтерському обліку ………………………………………………………………………………...…29 1.4. Актуальні проблеми обліку виробництва і реалізації готової продукції ………………………………………………………………………….…….31 Висновки до 1-го розділу Розділ 2. Облік готової продукції, робіт, послуг в Україні та інших країнах світу: порівняльний аспект 2.1. Економічна характеристика діяльності ЗАТ „Случ” ………………....37 2.2. Загальні аспекти організації обліку на підприємстві ……………….43 2.3. Методологія обліку готової продукції, робіт, послуг ……………….46 2.3.1. Порядок визначення первісної вартості готової продукції (робіт, послуг) ……………………………………………………………………………….…46 2.3.2. Документування операцій з руху готової продукції, робіт, послуг …………………………………………………………………………………..49 2.3.3. Організація синтетичного та аналітичного обліку готової продукції, робіт, послуг………………………………………………………………..51 2.3.4. Відображення інформації про готову продукцію (роботи, послуги) в облікових регістрах та розкриття інформації у фінансовій звітності…………………………………………………………………………………57 2.4. Особливості обліку готової продукції в інших країнах світу ………60 2.5. Особливості управлінського та податкового обліку готової продукції, робіт, послуг ……………………………………………………………………………62 2.6. Пропозиції з удосконалення обліку готової продукції, робіт, послуг ………………………………………………………………………………...…67 Розділ 3. Аналіз і контроль діяльності ЗАТ „Случ” 3.1. Економічний аналіз діяльності підприємства ………………………….70 3.1.1. Завдання, джерела інформації та основні методичні прийоми економічного аналізу виробництва і реалізації продукції ……………………..…70 3.1.2. Аналіз виробництва і реалізації продукції ……………………...….71 3.1.3. Оцінка фінансового стану підприємства …………………………..…74 3.2. Господарський контроль діяльності підприємства ……………………84 3.2.1. Аудиторська перевірка операцій з готовою продукцією, роботами, послугами ………………………………………………………………………………84 3.2.2. Методика проведення інвентаризації готової продукції, робіт, послуг …………………………………………………………………………………...90 3.3. Пропозиції з удосконалення організації контролю готової продукції, робіт, послуг та використання результатів аналізу для покращення господарської діяльності підприємства ……………………………………………..97 Розділ 4. Охорона праці у ЗАТ „Случ” 4.1. Охорона праці в колективному договорі ………………………………..99 4.2. Робоче місце бухгалтера ………………………………………………...103 Висновки та пропозиції ……………………………………………………...106 Список використаних джерел …………………………………….…………109

Облік готової продукції та її реалізації

Вступ 2 1. Економічна сутність та значення готової продукції та її реалізації 4 2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 11 3. Формування первісної і фактичної собівартості продукції 15 4. Облік реалізації готової продукції 17 5. Шляхи вдосконалення обліку готової продукції та її реалізації 26 Висновки і пропозиції 31 Література 35 Додаток А. Модель факторної системи обсягу реалізації продукції 38

Облік реалізації готової продукції в системі управління підприємством

Вступ 3 1. Економічна сутність реалізації готової продукції 5 2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 6 3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 8 4. Первинна документація з обліку реалізації 15 5. Облік доходів від реалізації готової продукції 22 6. Облік собівартості реалізованої готової продукції 27 7. Облік витрат на збут 28 8. Порядок визначення фінансового результату від реалізації готової продукції 30 Висновки і пропозиції 37 Список використаних джерел 40 Додатки 42

Облік аудит і аналіз витрат на виробництво продукції (робіт, послуг)

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АУДИТ ВИТРАТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ФУНКЦІОНУВАННЯ У ФІНАНСОВО – ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Економічна сутність витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 5 1.2 Законодавчо - нормативне регулювання обліку витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 14 1.3 Класифікація витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 15 1.4 Організаційно - економічна характеристика підприємства 19 РОЗДІЛ 2. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК І АУДИТ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ) 30 2.1 Мета та етапи обліку витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 30 2.2 Аналітичний облік витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 34 2.3Синтетичний облік витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 42 2.4 Інвентаризація незавершеного виробництва 46 2.5 Аудит витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 50 2.6 Автоматизація обліку і аудиту витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 57 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ) 64 3.1 Значення, завдання та джерела інформації для аналізу витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 64 3.2 Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) 69 3.3 Аналіз витратомісткості продукції або аналіз витрат за центрами відповідальності 78 ВИСНОВКИ 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 92 ДОДАТКИ 96

Облік готової продукції (робіт, послуг)

Вступ 3 Розділ І. Готова продукція та особливості її функціонування на підприємстві 6 1.1. Готова продукція як економічна категорія, її класифікація 6 1.3. Огляд нормативно-правової бази та спеціальної літератури з питань обліку готової продукції (робіт, послуг) 11 Розділ ІІ. Бухгалтерський облік готової продукції 16 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ „Назва” 16 2.2. Організація обліку готової продукції на підприємстві ТОВ „ Назва” 20 2.3. Документування господарських операцій з обліку наявності та реалізації готової продукції 27 2.4. Відображення в обліку операцій, пов’язаних з рухом готової продукції 31 Розділ ІІІ. Автоматизація обліку готової продукції підприємства 40 3.1. Огляд сучасних комп’ютерних технологій ведення обліку 40 3.2. Застосування комп’ютерних технологій з обліку готової пролдукції 43 Висновки 46 Список використаних джерел 49 Додатки 51

Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції.

ЗМІСТ стор. Вступ.............................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція..........................................6 1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок оцінки в бухгалтерському обліку..............................................................................................6 1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції...........................9 1.3. Техніко-економічна характеристика діяльності ВАТ ЧКФ ”Стріла”............12 Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації...................................................21 2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації.................................................................................................................21 2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції .....................................................................................................................................26 2.3. Формування первинної вартості готової продукції та її ціни........................30 2.4. Облік готової продукції та її реалізації.........................................................34 Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації..................................................49 3.1. Організація та методика аналізу.......................................................................49 3.2. Аналіз структури продукції............................................................................... 3.3. Аналіз обсягу і асортименту............................................................................ 3.4. Аналіз рівня якості продукції.......................................................................... 3.5. Аналіз реалізації готової продукції.............................................................. 3.6. Шляхи і резерви збільшення випуску продукції та обсягів реалізації...... Висновки.................................................................................................................... Список використаних джерел.................................................................................. Додатки....................................................................................................................