институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація дозвілля туристичного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Анимация, организация досуга | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2006 | Размер: 15 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Організація дозвілля туристичного підприємства

Зміст
Вступ 3
1. Соціальна сутність туристичного дозвілля 4
2. Специфіка організації дозвілля в туристичних комплексах 5
3. Анімаційна служба туристичного комплексу 7
4. Дозвіллєві програми, що здійснюються у туристичних комплексах 9
Висновок 12
Використана література 13

Cмотрите также:
Соціальна робота та організація дозвілля

Функції дозвілля. Рівні та принципи дозвілля 2 Організація дозвіллєвих заходів для інвалідів. Сенарій заходу 11 Сценарій конкурса дитячого конкурсу для дітей-інвалідів „Крок в майбутнє” 13 Список використаної літератури 15

Організація дозвілля в закладах курортного типу готельного господарства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Сутність дозвілля та принципи його організації в готельному господарстві 5 1.2. Характеристика розважальних та анімаційних заходів у готельному господарстві 8 1.3. Технологія організації дозвілля у готелях 11 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ У ГОТЕЛІІ «Назва» 16 2.1. Організаційно-економічна характеристика готелю 16 2.2. Оцінка організації дозвілля в готелі 23 2.3. Моніторинг рівня якості послуг з організації дозвілля 27 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ В ГОТЕЛІ «Назва» 32 3.1. Удосконалення дозвілля та анімаційних програм в готелі "Назва" у контексті розробки програм для різних категорій туристів 32 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 35 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 44 Звітність

Дозвілля в працях європейських соціологів. актуалізація соціологізуючої ролі дозвілля

Предмет: соціологія вільного часу Вступ 3 1. Теорія „цивілізації дозвілля” Ж. Дюмазед’є. 4 2. Актуалізація ролі дозвілля в працях західних соціологів. 7 3. „Серйозне” та „звичайне” дозвілля в концепції Р. Стеббінса. 10 Висновки 14 Література 15

Організація дозвілля в готелі

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти організації дозвілля в підприємствах готельного господарства різних типів 5 1.1. Поняття, суть, значення організації дозвілля 5 1.2. Характеристика підрозділів, що організують дозвілля підприємств готельного господарства різних типів 10 Розділ II. Аналіз діяльності підприємств дозвілля в готелі „Холідей Ін Кіїв Кобзар” 17 2.1. Характеристика підрозділів, що організують дозвілля гостей в готелі „Холідей Ін Кіїв Кобзар” 17 2.2. Технологія організації дозвілля гостей 24 Розділ III. Пропозиція, щодо удосконалення послуг підприємств дозвілля в „Холідей Ін Кіїв Кобзар” 29 Висновки і пропозиції 39 Список використаних джерел 41 Додатки 43

Соціологія вільного часу та дозвілля

1. Дозвілля як соціальний інститут 3 2. Нові види дозвілля в епоху глобалізації 7 Список літератури 16

Соціологія дозвілля та вільного часу

1. Зв’язок дозвілля з іншими соціальними інститутами 3 2. Комп’ютерні мережі та дозвілля 11 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20

Організація комплексних дозвіллєвих програм в туристичних закладах (дозвілля)

Вступ 3 1. Зародження та розвиток культурно-дозвіллєвої діяльності 5 1.1. Культурно-дозвіллєва діяльність античного світу 5 1.2. Розваги в середньовіччі 12 1.3. Культура дозвілля Нового часу 15 2. Сучасний стан анімації в туризмі 19 2.1. Сучасні форми анімаційних програм в світі 21 2.2. Особливості підготовки та проведення комплексних програм 24 3. Організація комплексних заходів 26 3.1. Сценарна розробка комплексного заходу 28 3.2. Методика проведення комплексної програми 29 4. Пропозиції щодо удосконалення комплексних заходів на прикладі туристичного закладу України та Європи. 33 Висновок 41 Список використаної літератури 42 Додатки 44

Організація роботи бізнес-центрів в підприємствах готельного господарства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ БІЗНЕС-ЦЕНТРІВ У СФЕРІ ДОЗВІЛЛЯ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Поняття, суть, значення організації дозвілля.................................................5 1.2. Характеристика комерційних підрозділів, що організують дозвілля на підприємствах готельного господарства різних типів........................................11 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ „ЕЛІТНЕ ДОЗВІЛЛЯ” В ГОТЕЛІ „СЛАВУТА” 17 2.1. Характеристика бізнес-центру в готелі „Славута”......................................17 2.2. Технологія організації дозвілля гостей...........................................................24 РОЗДІЛ III. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПОСЛУГ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ ДОЗВІЛЛЯ В „СЛАВУТІ” 29 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43

Проектування організаційної структури туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність організаційної структури управління 7 1.2. Типи організаційних структур туристичного підприємства 11 1.3. Основи проектування організаційної структури туристичного підприємства 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29 2.1. Загальна характеристика підприємства 29 2.2. Організаційна структура управління туристичного підприємства 41 2.3. Недоліки організаційної структури туристичного підприємства 45 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (на базі ТОВ) 47 3.1. Проектування нової організаційної структури туристичного підприємства 47 3.2. Вплив запропонованих змін в організаційній структурі на діяльність туристичного підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66-69

Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та значення рекламної політики в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Поняття і зміст маркетингових досліджень 12 1.3. Інструментарій проведення маркетингових досліджень ефективності рекламної політики туристичного підприємства 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «НАЗВА»» 25 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства 25 2.2. Організація та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства 35 2.3. Оцінка ефективності рекламної політики туристичного підприємства 42 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «НАЗВА»» 49 3.1. Вдосконалення механізмів організації та проведення маркетингового дослідження ефективності рекламної політики туристичного підприємства 49 3.2. Підвищення ефективності рекламної політики туристичного підприємства 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64 ДОДАТКИ 69