институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингові дослідження ринку лізингових послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 79 | Год: 2006 | Размер: 478 кб. | Стоимость: 195 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингові дослідження ринку лізингових послуг

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ ЛІЗИНГОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 6
1.1. Сутність та значення лізингових послуг. 6
1.2. Зміст та мета маркетингових досліджень лізингових послуг 19
1.3. Ринок лізингових послуг 22
1.4. Теоретичні засади маркетингових досліджень ринку лізингових послуг 32
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ "ПЕРША ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ" 36
2.1. Маркетинговий аналіз економічної діяльності фірми 36
2.2. Планування маркетингових досліджень фірми 45
2.3. Аналіз ефективності лізингової діяльності підприємства 47
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ 54
3.1. Удосконалення процесу дослідження ринку лізингових послуг 54
3.2. Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень 58
3.3. Впровадження результатів маркетингових досліджень в процесі управління работою компанії 64
ВИСНОВОК 68
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додаток А. Організаційна структура ТОВ "Перша лізингова компанія"
Додаток Б. Анкета

Рецензія - 1 стор.
Реферат - 2 стор
Метою дипломної роботи є маркетингове дослідження ринку лізингових послуг з метою їх удосконалення.
Завданнями дипломної роботи є:
1) Дослідити український ринок лізингових послуг, шляхи і форми його розвитку в багатофункціональній економіці.
2) Проаналізувати нормативну базу по лізингу на Україні, виявити її плюси та мінуси.
3) Дослідити проблеми економічного регулювання, оподатковування, і фінансування лізингу.
4) Розглянути можливості і шляхи вдосконалення лізингу на Україні.
Об'єктом дослідження є діяльність суб'єктів лізингових послуг на Україні.
Предметом дослідження є відносини, які виникають на ринку лізингових послуг на прикладі підприємства „Перша лізингова компанія”.
Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновку та списку використаних джерел.



Cмотрите также:
Лізингові відносини в сучасному бізнесі та управління ними

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні аспекти дослідження лізингових відносин в сучасному бізнесі 6 1.1. Сутність лізингових відносин 6 1.2. Систематизація видів лізингових відносин 9 1.3. Світовий дослід формування та регулювання лізингових відносин 17 2. Організація і реалізація лізингових відносин в Україні 25 2.1. Нормативне регулювання лізингових відносин в Україні 25 2.2. Характеристика ринку лізингових послуг в Україні 30 2.3. Організація та оцінка лізингових проектів 34 3. Обґрунтування доцільності та перспективні напрями розвитку лізингових відносин в Україні 46 3.1. Обґрунтування доцільності впровадження лізингових схем на вітчизняних підприємствах 46 3.2. Оцінка ефективності впровадження лізингових відносин на підприємстві 56 3.2. Напрямки активізації лізингової діяльності комерційних банків в Україні 58 Висновки 62 Література 66 ДОДАТКИ 69 Додаток А. Порівняльна характеристика кредитного та лізингового механізмів 69 Додаток Б. Порівняльний аналіз фінансового та оперативного лізингу 70 Додаток В. Дані про обсяг ринку лізингових послуг в Україні в 2004 році 71

Лізингові послуги

Вступ 2 1. Поняття та економічні основи лізингових послуг 4 1.1. Сутність та види лізингових послуг 4 1.2. Світовий дослід формування та регулювання лізингових відносин 16 2. Організація і реалізація лізингових проектів в Україні 23 2.1. Правова основа лізингу в Україні 23 2.2. Загальна характеристика ринку лізингових послуг в Україні 28 2.3. Організація та оцінка лізингових проектів 32 2.4. Проектне фінансування лізингових угод комерційним банком 43 3. Перспективні напрями розвитку лізингових послуг в Україні 47 3.1. Шляхи розвитку лізингового бізнесу в Україні 47 3.2. Напрямки активізації лізингової діяльності комерційних банків 54 Висновки 61 Література 65 Додаток А. Порівняльна характеристика кредитного та лізингового механізмів 68 Додаток Б. Порівняльний аналіз фінансового та оперативного лізингу 69 Додаток В. Дані про обсяг ринку лізингових послуг в Україні в 2004 році 70 Додаток Г. Схема реалізації великомасштабних лізингових проектів міжнародного характеру із залученням значної кількості кредиторів (банківського консорціуму) до фінансування 71

Лізингові послуги

Вступ 2 1. Поняття та економічні основи лізингових послуг 4 1.1. Сутність та види лізингових послуг 4 1.2. Світовий дослід формування та регулювання лізингових відносин 11 2. Організація і реалізація лізингових проектів в Україні 19 2.1. Правова основа лізингу в Україні 19 2.2. Загальна характеристика ринку лізингових послуг в Україні 24 2.3. Організація та оцінка лізингових проектів 28 2.4. Проектне фінансування лізингових угод комерційним банком 38 3. Перспективні напрями розвитку лізингових послуг в Україні 43 3.1. Шляхи розвитку лізингового бізнесу в Україні 43 3.2. Напрямки активізації лізингової діяльності комерційних банків 49 Висновки 56 Література 60 Додаток А. Порівняльна характеристика кредитного та лізингового механізмів 63 Додаток Б. Порівняльний аналіз фінансового та оперативного лізингу 64 Додаток В. Дані про обсяг ринку лізингових послуг в Україні в 2004 році 65 Додаток Г. Схема реалізації великомасштабних лізингових проектів міжнародного характеру із залученням значної кількості кредиторів (банківського консорціуму) до фінансування 66

Ринок банківських послуг в Україні

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні основи ринку банківських послуг 6 1.1. Послуга як складова діяльності комерційного банку 6 1.2. Поняття і структура ринку банківських послуг 14 Розділ 2. Аналіз основних тенденцій розвитку банківських послуг в Україні 19 2.1. Аналіз лізингових послуг 19 2.2. Аналіз факторингових послуг 21 Розділ 3. Перспективи розвитку ринку банківських послуг 26 3.1. Стратегія банків на ринку лізингових послуг 26 3.2. Розвиток факторингу як напрямок взаємодії комерційних банків із підприємствами 32 Висновки 36 Список використаної літератури 39 Додатки 41

ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

ВСТУП 3 Розділ 1. Система маркетингового дослідження в ринку комунальних послуг 7 1.1. Маркетинг послуг: характеристика та форми здійснення 7 1.2. Оцінка ринку послуг у Закарпатській області 14 Розділ 2. Особливості дослідження маркетингу послуг на матеріалах "ABE Виноградів" 18 2.1. Загальна характеристика досліджуваного підприємства 18 2.2. Базові дані для планування надання послуг по Закарпатській області 22 Розділ 3. Маркетингові конкурентна стратегія діяльності ТОВ "АВЕ Виноградово" 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 38

НАПРЯМИ РОЗВИТКУ РИНКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні основи ринку банківських послуг 6 1.1. Становлення ринку банківських послуг України 6 1.2. Послуга як складова діяльності комерційного банку 15 1.3. Поняття і структура ринку банківських послуг 24 Розділ 2. Аналіз основних тенденцій розвитку банківських послуг в АБ «Назва» 29 2.1. Аналіз платіжних послуг банку 29 2.2. Аналіз основних тенденцій розвитку лізингових послуг 39 2.3. Аналіз факторингових послуг банку 44 Розділ 3. Перспективи розвитку ринку банківських послуг 50 3.1. Удосконалення ринку платіжних послуг в Україні 50 3.2. Стратегія банків на ринку лізингових послуг 64 3.3. Розвиток факторингу як напрямок взаємодії комерційних банків із підприємствами 75 Висновки 83 Список використаної літератури 88 Додатки 98

Лізингові відносини та управління ними

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні аспекти лізингових відносин 5 1.1. Сутність лізингових відносин 5 1.2. Класифікація лізингових відносин 8 1.3. Становлення лізингових відносин в Україні у порівнянні з країнами Європи 13 РОЗДІЛ 2. Державне регулювання лізингових відносин в Україні 16 2.1. Правове регулювання лізингових відносин 16 2.2. Методи державного регулювання лізингових відносин 19 2.3. Засоби державного регулювання лізингових відносин 21 РОЗДІЛ 3. Оцінка стану та перспективи розвитку лізингових відносин в Україні 23 3.1. Сучасний стан ринку лізингових послуг в Україні 23 3.2. Особливості вітчизняної практики проведення лізингових операцій 27 3.3. Проблеми та перспективи розвитку лізингових відносин в Україні 33 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Лізингові послуги

Вступ 3 1. Лізинг: поняття та його види 4 2. Особливості надання лізингових послуг 6 3. Ринок лізингових послуг в Україні 8 4. Правове врегулювання надання лізингових послуг 12 Висновок 17 Список використаної літератури 18

Міжнародний лізинг та його роль в розвитку економіки України

Вступ 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МІЖНАРОДНИХ ЛІЗИНГОВИХ ВІДНОСИН 4 2. РОЗВИТОК МІЖНАРОДНИХ ЛІЗИНГОВИХ ВІДНОСИН 11 2.1. Форми міжнародних лізингових угод 11 2.2. Розвиток світового ринку лізингових послуг 14 3. ОСНОВНІ НАПРЯМИ РЕФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ ЛІЗИНГОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ 21 Висновки 27 Література 29 Мета роботи полягає в обгрунтуванні напрямів та механізмів поширення міжнародного лізингу в умовах ринкової економіки та розробці практичних рекомендацій щодо удосконалення системи міжнародного лізингу в Україні. Об’єктом дослідження є економіка України в перехідному періоді. Предметом дослідження є особливості становлення та напрями активізації міжнародного лізингу в умовах ринкової трансформації економіки України

Лізинг, його види і форми

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЛІЗИНГУ 6 1.1. Економічна сутність лізингу: визначення, функції, переваги та недоліки застосування 6 1.2. Історія виникнення лізингу 11 1.3. Класифікаційна характеристика видів лізингу 18 2. СТАН ТА РОЗВИТОК ЛІЗИНГОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ 23 2.1. Нормативно-правова база здійснення лізингових операцій 23 2.2. Огляд українського ринку лізингових послуг 28 3. ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ РОЗВИНЕНИХ КРАЇН У РОЗВИТКУ ЛІЗИНГОВИХ ОПЕРАЦІЙ В УКРАЇНІ 33 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44