институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Курсовая | Страниц: 39 | Год: 2010 | Размер: 1529 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності

ЗМІСТ

ВСТУП…………………………………………………………………………..
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ…………………………………
1.1. Особливості надання готельних послуг ………………………..
1.2. Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності……………………………………………………......
1.3. Характеристика підприємств громадського харчування………
РОЗДІЛ 2. ПРИКЛАДИ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КОМФОРТУ В ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ…………………………..
2.1. Сільський туризм – як приклад гостинності України…………...
2.2. Комфортність підприємства у сфері гостинності на прикладі готельного комплексу "Братислава"……………………………………
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ…………………………………
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………... 3
Cмотрите также:
Нові тенденції в організації гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ ТА УКРАЇНІ 5 РОЗДІЛ ІІ. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ „НАЗВА” 11 2.1. Характеристика готелю „Назва” 11 2.2. Стандарти обслуговування в готелі „Назва” 15 2.3. Аналіз новітніх тенденцій в організації гостинності в готелі 25 РОЗДІЛ 3. КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ 30 3.1. Порядок впровадження нових послуг в діяльність готелю 30 3.2. Оцінка якості послуг в діяльність готелю 33 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 48

Вплив психологічних аспектів на ефективність роботи підприємств готельного господарства

Вплив психологічних аспектів на ефективність роботи підприємств готельного господарства Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації в Україні 6 1.2. Характеристика психологічних аспектів надання послуг гостинності 11 Розділ ІІ. Характеристика досліджуваного підприємства 14 2.1. Загальна організація послуг в готелі 14 2.2. Аналіз організації гостинності у ході надання основних та додаткових послуг у готелі 18 Розділ ІІІ. Аналіз психологічних аспектів функціонування готелю «Хрещатик» 22 3.1. Соціально-психологічні особливості діалогу з відвідувачами у готелі 22 3.2. Соціально-психологічні методи управління у готелі 25 3.3. Правила поведінки персоналу готелю «Хрещатик» 28 ІV. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 31 4.1. Покращення інтер’єру приміщень вестибюльної групи 31 4.2. Підвищення рівня внутрішньої безпеки на підприємстві 35 Висновки та пропозиції 38 Список використаної літератури 41 Додатки 43

Проектування якості послуг гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ 5 1.1. Якість послуги, обслуговування в готельному господарстві 5 1.2. Планування послуги 10 1.3. Управління якістю готельних послуг 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ГОТЕЛІ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика підприємства 25 2.2. Дослідження управління якістю послуг 27 2.3. Оцінка рівня якості послуг, що надаються підприємством 30 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯВ В ГОТЕЛІ «назва» 35 3.1. Оцінка впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на управління якістю готелю 35 3.2. Проектування заходів щодо удосконалення управління якістю підприємства 39 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ 57

Комплекси відпочинку в Україні (готелі)

Вступ 3 1. Сутність та зміст готельної послуги як основи гостинності 4 2. Класифікація комплексів відпочинку України за рівнем комфорту 11 2. Сучасний стан розвитку комплексів відпочинку України 16 Висновки 25 Список використаних джерел 27 Додатки 29

Моделі гостинності

Вступ 2 1. Поняття гостинності. Визначення моделей гостинності. 3 2. Культура поведінки працівників, як фундаментальна модель гостинності 5 3. Вимоги, пропоновані до зовнішнього вигляду й особистої гігієни персоналу готелів 10 Висновок. 12 Список використаної літератури 13

Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ 5 1.1. Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації 5 1.2. Сучасний стан розвитку індустрії гостинності в Україні 11 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «Назва») 22 2.1. Загальна характеристика готелю „Назва” 22 2.2. Організація роботи підприємства готельного господарства „Назва” 28 2.3. Аналіз тенденцій розвитку послуг індустрії гостинності на прикладі готелю „Назва” 35 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ «Назва» 42 3.1. Удосконалення роботи готелю „Назва” у контексті обслуговування 42 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 47 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ 59

Профорієнтація і профвідбір персоналу. Курсова робота з дисципліни «Управління персоналом»

Вступ 3 1. Теоретичні основи профорієнтації і профвідбору персоналу 5 1.1. Сутність, значення та система профорієнтації 5 1.2. Профвідбір персоналу 13 2. Профорієнтація і профвідбір персоналу на ВАТ «Комфорт-сервіс» 16 2.1. Загальна характеристика системи профорієнтації і профвідбору персоналу у компанії 16 2.2. Алгоритм проведення профорієнтаційної роботи на підприємстві 20 2.3. Профвідбір на ВАТ «Комфорт-сервіс» 22 Розділ 3. Розробка рекомендацій і заходів щодо вдосконалення профорієнтації і профвідбору персоналу на ВАТ «Комфорт-сервіс» 24 Висновки 32 Список використаної літератури 34 Додаток 36

Контрольна з систем технологій

1. Технологічний прогрес, як чинник розвитку соціальної сфери 3 2. Стан технологічного розвитку сфери туризму і гостинності в Україні 7 Список використаної літератури 15

Організація роботи служби обслуговування в підприємстві готельного господарства (на прикладі)

Вступ 3 1. Організація виробництва послуг проживання в готелі 5 2. Загальна характеристика досліджуваного готелю „...” 16 3. Процес обслуговування гостей у готелі „...” 16 4. Функції та обов‘язки службовців служби обслуговування в готелі „...” 18 5. Організація діяльності служб обслуговування номерного фонду в готелі „...” 23 6. Організація прибиральних робіт 29 Висновок 35 Література 37

Міжнародна індустрія гостинності

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку міжнародної індустрії гостинності. Проблема міжнародної туризмології 4 2. Іноземний досвід регулювання міжнародної індустрії гостинності 9 Висновки. Застосування міжнародного досвіду розвитку індустрії гостинності в України 16 Список використаних джерел та літератури 18