институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Педагогіка Марії Монтессорі та її значення у виховному процесі дітей-сиріт

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Реферат | Страниц: 19 | Год: 2010 | Размер: 607 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Педагогіка Марії Монтессорі та її значення у виховному процесі дітей-сиріт

Зміст

1. Провідні положення теорії М.Монтессорі.
2. Дидактичний матеріал М.Монтессорі.
3. Практика дитячих будинків М.Монтессорі.
4. Підготовка вчителя до роботи у будинках М.Монтессорі.
5. Застосування Марією Монтессорі методу “педагогічного лікування”.
6. Будинки дитини М.Монтессорі.
7. Методи, які застосовуються у будинках дитини:
а/ уроки:
- стислість;
- простота;
- об”єктивність;
б/ харчування;
в/ гімнастика і мускульне виховання.
8. Виховання відчуттів.
9. Оцінка педагогічної системи Марії Монтессорі.
Список використаних джерел
Cмотрите также:
Особливості розвитку дітей за методикою М. Монтессорі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Розвиток особистості і освіта: історичний вимір 6 Розділ 2. Особливості розвитку дітей за методикою М. Монтессорі 19 2.1. Концепція Марії Монтессорі 19 2.2. Особливості монтессорі-розвитку 21 2.3. Характеристика монтессорі-терапії 23 Розділ 3. Розвиток рухових дій дітей дошкільного віку ігровими засобами художнього спрямування за методикою М. Монтессорі 25 Висновок 31 Список використаної літератури 32

Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі

Вступ 2 Розділ 1. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку 4 1.1. Сутність поняття сенсорного виховання 4 1.2. Методика М.Монтессорі 12 1.3. Значення методики М.Монтессорі у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку 19 Розділ 2. Використання системи М.Монтессорі у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 21 2.1. Використання сенсорної системи у навчанні дітей дошкільного віку 21 2.2. Методичні рекомендації щодо використання системи М.Монтессорі у напрямку гармонійного виховання дітей дошкільного віку 28 Висновки 34 Список використаних джерел 36

Профілактика бездоглядності дітей в Україні

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Профілактика бездоглядності дітей в Україні. 5 1.1 Причини появи соціального сирітства в Україні 5 1.2 Запобігання поширенню дитячої бездоглядності 9 1.3 Захист дітей, позбавлених сімейного оточення 15 Розділ 2. Правове регулювання утримання та соціального обслуговування безпритульних дітей, дітей - сиріт, та дітей що позбавлені батьківського піклування 18 2.1 Нормативно-правова база соціального захисту дітей-сиріт 18 2.2 Заходи соціального захисту дітей-сиріт 23 2.3 Порядок та форми влаштування дітей-сиріт 26 Висновки 30 Список використаних джерел 33

Профілактика бездоглядності дітей в Україні

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Профілактика бездоглядності дітей в Україні. 5 1.1 Причини появи соціального сирітства в Україні 5 1.2 Запобігання поширенню дитячої бездоглядності 9 1.3 Захист дітей, позбавлених сімейного оточення 15 Розділ 2. Правове регулювання утримання та соціального обслуговування безпритульних дітей, дітей - сиріт, та дітей що позбавлені батьківського піклування 18 2.1 Нормативно-правова база соціального захисту дітей-сиріт 18 2.2 Заходи соціального захисту дітей-сиріт 23 2.3 Порядок та форми влаштування дітей-сиріт 26 Висновки 30 Список використаних джерел 33

ФОРМУВАННЯ РОДИННИХ ФОРМ, УТРИМАННЯ І ВИХАВАННЯ ДІТЕЙ СИРІТ ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ

Вступ 3 Розділ 1. Сирітство як актуальна соціальна проблема 7 1.1. Причини виникнення сирітства 7 1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту дітей-сиріт 9 1.3. Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 12 Розділ 2. Альтернативні форми опіки та піклування виховання дітей-сиріт 16 2.1. Соціальна робота з дітьми-сиротами у прийомних сім'ях 16 2.2. Деякі технологічні аспекти соціальної роботи у дитячих будинках сімейного типу 21 Висновки 29 Список використаної літератури 33

СОЦІАЛЬНЕ СИРІТСТВО ТА ШЛЯХИ ЙОГО РЕАБІЛІТАЦІЇ

Вступ 3 Розділ 1. Сирітство як актуальна соціальна проблема 7 1.1. Причини виникнення сирітства 7 1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту дітей-сиріт 12 1.3. Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 25 Розділ 2. Специфіка соціально-педагогічної та соціально-психологічної робота з дітьми та підлітками-сиротами 32 2.1. Особливості виховання дітей-сиріт в школах-інтернатах 32 2.1.1. Шляхи оптимізації навчально-виховного процессу 32 2.1.2. Основні проблеми адаптації дітей-сиріт 40 2.1.3. Робота психологічної служби 52 2.2. Формування ціннісних орієнтацій та планів підлітків - вихованців будинку сімейного типу 64 Розділ 3. Альтернативні форми опіки та піклування виховання дітей-сиріт 75 3.1. Соціальна робота з дітьми-сиротами у прийомних сім'ях 75 3.2. Деякі технологічні аспекти соціальної роботи у дитячих будинках сімейного типу 84 Висновки 95 Список використаної літератури 99 ДОДАТКИ 102

Соціальне сирітство та шляхи його реабілітації

Вступ 3 Розділ 1. Сирітство як актуальна соціальна проблема 7 1.1. Причини виникнення сирітства 7 1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту дітей-сиріт 12 1.3. Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 25 Розділ 2. Специфіка соціально-педагогічної та соціально-психологічної робота з дітьми та підлітками-сиротами 32 2.1. Особливості виховання дітей-сиріт в школах-інтернатах 32 2.1.1. Шляхи оптимізації навчально-виховного процессу 32 2.1.2. Основні проблеми адаптації дітей-сиріт 40 2.1.3. Робота психологічної служби 52 2.2. Формування ціннісних орієнтацій та планів підлітків - вихованців будинку сімейного типу 64 Розділ 3. Альтернативні форми опіки та піклування виховання дітей-сиріт 75 3.1. Соціальна робота з дітьми-сиротами у прийомних сім'ях 75 3.2. Деякі технологічні аспекти соціальної роботи у дитячих будинках сімейного типу 84 Висновки 95 Список використаної літератури 99 ДОДАТКИ 102

Соціальна реабілітація дітей-сиріт та дітей, які залишились без піклування дорослих

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ З ДІТЬМИ, ЯКІ ЗАЛИШИЛИСЯ БЕЗ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ 6 1.1 Соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування 6 1.2 Технологія роботи з дітьми-сиротами у прийомних сім ях 11 Розділ ІІ. альтернативні форми виховання як складова необхідноЇ соціальноЇ реабілітації дітей-сиріт 24 2.1. Обґрунтування необхідності впровадження в Україні альтернативних форм виховання 24 2.2. Визначення рівня готовності дитини до змін у житті, пов’язаних із переходом у прийомну сім’ю 26 2.3. Аналіз результатів дослідження 29 Висновки 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ

Сирітство як соціальна проблема

Вступ Розділ І. Сирітство як актуальна соціально-психологічна проблема 1.1. Причини виникнення сирітства 1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту детей-сиріт Розділ II. Адаптація дітей-сиріт до умов школи-інтернату 2.1. Основні проблеми адаптативного періоду 2.2. Шляхи оптимізації виховання дітей-сиріт у школах-інтернатах Висновки Список використаної літератури

Сирітство як соціально-психологічна проблема

Вступ Розділ І. Сирітство як актуальна соціально-психологічна проблема 1.1. Причини виникнення сирітства 1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту детей-сиріт Розділ II. Адаптація дітей-сиріт до умов школи-інтернату 2.1. Основні проблеми адаптативного періоду 2.2. Шляхи оптимізації виховання дітей-сиріт у школах-інтернатах 2.3. Психологічна служба в інтернатних установах Висновки Список використаної літератури