институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегія планування виробництва в операційному менеджменті

Каталог пособий и учебных материалов | Производственный менеджмент | Курсовая | Страниц: 85 | Год: 2010 | Размер: 2567 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Стратегія планування виробництва в операційному менеджменті

З М І С Т

ВСТУП

1. КОНТРОЛЬ ВИРОБНИЧИХ ОПЕРАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ
1.1. Системи контролю операцій підприємства
1.2. Виробничі операції, що підлягають контролю
1.3. Організація виробничого процесу.

РОЗДІЛ 2. Організація виробництва валів
2.1. Характеристика підприємства ЗАТ “УКРМАШБУД”
2.2. Організація процесу виробництва валів
2.3. Аналіз виробничого процесу виготовлення валів

3. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ СИСТЕМ КОНТРОЛЮ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА

3.1. Економіко-математичні методи оцінки ефективності систем контролю і управління виробництвом
3.2. Економічний ефект модернізації виробництва, впровадженої за допомогою систем контролю за виробничими операціями

ВИСНОВКИ

СПИСОК ОСНОВНОЇ ВИКОРИСТАНОЇ
ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ
Cмотрите также:
Операційний менеджмент (контрольна)

1. Проаналізувати створення робочих графіків за допомогою діаграми Ганта 2 2. Проаналізувати види планування в операційному менеджменті 4 3. Охарактеризувати застосування дерева рішень у проектуванні товару або процесу 7 Література 9

АНАЛІЗ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ В ОПЕРАЦІЙНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «...»

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ 5 1.1. Поняття мотивації та процесс її еволюції 5 1.2 Мотиваційні механізми на підприємстві та оцінка їх ефективності 9 1.3 Методи мотиваційних механизмів 12 РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ В ОПЕРАЦІЙНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ПАССАТ» 18 2.1 Організаційна структура та основні техніко-економічні показники діяльності ТОВ «Пассат» 18 2.2 Аналіз використання персоналу та ефективності методів мотивації на ТОВ «Пассат» 31 2.3 Фактори впливу на ефективне використання персоналу методів мотиваціїї 40 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ СТАНУ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ НА ТОВ «ПАССАТ» 43 3.1 Напрямки щодо покращення стану мотиваційних механізмів на ТОВ «Пассат» 43 3.2 Рорахунок економічної ефективності напрямків які впроваджуються. 46 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56 ДОДАТКИ………………………………………………………………………………...58

АНАЛІЗ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ В ОПЕРАЦІЙНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «...»

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ 5 1.1. Поняття мотивації та процесс її еволюції 5 1.2 Мотиваційні механізми на підприємстві та оцінка їх ефективності 9 1.3 Методи мотиваційних механизмів 12 РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ В ОПЕРАЦІЙНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ПАССАТ» 18 2.1 Організаційна структура та основні техніко-економічні показники діяльності ТОВ «Пассат» 18 2.2 Аналіз використання персоналу та ефективності методів мотивації на ТОВ «Пассат» 31 2.3 Фактори впливу на ефективне використання персоналу методів мотиваціїї 40 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ СТАНУ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ НА ТОВ «ПАССАТ» 43 3.1 Напрямки щодо покращення стану мотиваційних механізмів на ТОВ «Пассат» 43 3.2 Рорахунок економічної ефективності напрямків які впроваджуються. 46 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56 ДОДАТКИ………………………………………………………………………………...58

Система маркетингового планування на підприємстві

Вступ. 4 І розділ. Сутність планування. 9 1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8 1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13 1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15 1.4. Особливості планування в економіці України. 18 1.5. Принципи та типи планування в організації. 19 1.6. С истема планів організації. 26 ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31 2.1. Цілі та види реклами. 31 2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40 2.3. Методи формування бюджету. 42 2.4. Стратегія реклами. 46 2.5. Фактори рекламного планування. 53 ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61 3.1. Маркетингові дослідження. 61 3.2. Реклама. 61 3.3. Mass Media. TV. 62 3.4. Press advertorials. 63 3.5. Аналіз ринку. 63 3.6. Аналіз товару. 64 3.7. Марчендайзінг. 65 3.8. Внутрішня реклама. 66 3.9. Зовнішня реклама. 67 3.10. Promotion. 67 Висновки та пропозиції 69 Список використаної літератури 72 Додатки 74

Система маркетингового планування на підприємстві

Вступ. 4 І розділ. Сутність планування. 9 1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8 1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13 1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15 1.4. Особливості планування в економіці України. 18 1.5. Принципи та типи планування в організації. 19 1.6. С истема планів організації. 26 ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31 2.1. Цілі та види реклами. 31 2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40 2.3. Методи формування бюджету. 42 2.4. Стратегія реклами. 46 2.5. Фактори рекламного планування. 53 ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61 3.1. Маркетингові дослідження. 61 3.2. Реклама. 61 3.3. Mass Media. TV. 62 3.4. Press advertorials. 63 3.5. Аналіз ринку. 63 3.6. Аналіз товару. 64 3.7. Марчендайзінг. 65 3.8. Внутрішня реклама. 66 3.9. Зовнішня реклама. 67 3.10. Promotion. 67 Висновки та пропозиції 69 Список використаної літератури 72 Додатки 74

Система маркетингового планування на підприємстві

ЗМІСТ Вступ. 4 І розділ. Сутність планування. 9 1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8 1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13 1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15 1.4. Особливості планування в економіці України. 18 1.5. Принципи та типи планування в організації. 19 1.6. С истема планів організації. 26 ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31 2.1. Цілі та види реклами. 31 2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40 2.3. Методи формування бюджету. 42 2.4. Стратегія реклами. 46 2.5. Фактори рекламного планування. 53 ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61 3.1. Маркетингові дослідження. 61 3.2. Реклама. 61 3.3. Mass Media. TV. 62 3.4. Press advertorials. 63 3.5. Аналіз ринку. 63 3.6. Аналіз товару. 64 3.7. Марчендайзінг. 65 3.8. Внутрішня реклама. 66 3.9. Зовнішня реклама. 67 3.10. Promotion. 67 Висновки та пропозиції 69 Список використаної літератури 72 Додатки 74

Стратегія у зовнішньоекономічній діяльності

План Вступ 1. Стратегія у зовнішньоекономічній діяльності 2. Вибір стратегічного профілю зовнішньоекономічної діяльності 3. Стратегічне планування a. Зміст і послідовність стратегічного планування b. Розробка стратегії поведінки підприємства на зовнішньому ринку c. Процес стратегічного планування 4. Розробка базової стратегії 5. Стратегія експорту і імпорту 6. Глобальна стратегія 7. Стратегічний контроль Висновки Література

Контрольна робота операційний менеджмент

1. Логістика в операційному менеджменті 3 2. Особливості операційного менеджменту перевезення туристів залізничним транспортом 7 3. Структурно-логічна схема операційної системи Вашої професійної діяльності 13 Список використаної літератури 17

Планування діяльності підприємства

Вступ 3 1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4 1.1. Види планів, стратегічне планування 4 1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6 2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15 2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15 2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19 3. Фінансове планування на підприємстві 25 3.1 Загальні принципи фінансового планування 25 3.2 Рівні фінансового планування 27 Висновки 37 Література 39

Планування діяльності підприємства

Вступ 3 1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4 1.1. Види планів, стратегічне планування 4 1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6 2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15 2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15 2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19 3. Фінансове планування на підприємстві 25 3.1 Загальні принципи фінансового планування 25 3.2 Рівні фінансового планування 27 Висновки 37 Література 39