институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес-план БУДІНДУСТРІЯ

Каталог пособий и учебных материалов | Микроэкономика | Курсовая | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 598 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес-план БУДІНДУСТРІЯ

1.Опис фірми 3
1.1. Назва фірми і рід діяльності 3
1.2. Загальні характеристики товару 3
1.3. Орієнтовна чисельність персоналу 3
2. Зведення контрольних показників 4
3. Поточна маркетингова ситуація 4
3.1. Сегментація ринку 4
3.2. Конкуренти 5
4. Товарна стратегія фірми 6
4.1. Товар. Додаткові послуги 6
4.2. Сегмент ринку для якого призначений наш товар 9
4.3. Планований обсяг випуску 11
4.4. Небезпеки, що можуть вплинути на збут товару і можливості протидії їм 12
5.Ціна товару і планований прибуток 13
5.1. Тип ринку і метод ціноутворення 13
5.2. Собівартість 14
5.3. Ціна 15
5.4. Прибуток і графік беззбитковості 16
6. Планування маркетингового бюджету 16
6.1. Просування і реклама (з прикладом) 16
6.2. Поширення товару 17
6.3. Маркетингові дослідження 18
6.4. Витрати на НІОКР 19
6.5. Підсумкова таблиця маркетингових витрат 19
Додаток 20
Cмотрите также:
РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5 1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7 1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9 1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13 1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19 1. Резюме проекту 19 2. Аналіз стану справ у галузі 20 3. Сутність запропонованого проекту 22 4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23 5. Організаційний план 24 6. Персонал і управління 26 7. План виробництва 30 8. План маркетингу 34 9. Оцінка ризиків та страхування 37 10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 43

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

Бізнес планування – туристичної діяльності

(Випускна робота) Вступ 3 Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6 1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6 1.2. Структура і види бізнес-планів 10 1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19 Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22 2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22 2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33 2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39 Висновки 47 Список використаної літератури 51 Додаток 1 56

Економічна сутність ліквідності і фінансової стійкості підприємства та їх роль в аналізі фінансового стану

Зміст Стор. Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти управління ліквідністю і фінансовою стійкістю підприємства 6 1.1 Економічна сутність ліквідності і фінансової стійкості підприємства та їх роль в аналізі фінансового стану 6 1.2 Методи оцінки і управління ліквідністю і фінансовою стійкістю підприємства 15 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу управління ліквідністю і фінансовою стійкістю підприємства 32 Розділ 2. Аналіз фінансово – економічного стану підприємства ТОВ «Будіндустрія» 40 2.1 Аналіз майнового стану підприємства 40 2.2 Аналіз ліквідності балансу підприємства 52 2.3 Аналіз фінансової стійкості та платоспроможності підприємства 56 Розділ 3. Шляхи удосконалення управління ліквідністю та фінансовою стійкістю ТОВ “Будіндустрія” 70 3.1 Вдосконалення механізму управління ліквідністю та фінансовою стійкістю ТОВ “Будіндустрія” 70 3.2 Резерви підвищення ліквідності та фінансової стійкості ТОВ “Будіндустрія” 83 3.3 Оцінка ефективності запропонованих заходів 97 Висновки 104 Література 107 Додатки 110

БІЗНЕС-ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОДИН З ВИДІВ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ

Зміст 1. Бізнес-план: сутність, роль і призначення 3 2. Розділи бізнес-плану і порядок їх розробки 6 Список літератури: 16

БІЗНЕС-ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОДИН З ВИДІВ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ

Зміст 1. Бізнес-план: сутність, роль і призначення 3 2. Розділи бізнес-плану і порядок їх розробки 6 Список літератури: 16

Бізнес-план туристичного підприємства (на прикладі ресторану)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ В СФЕРІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 5 1.1. Сутність і призначення бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 8 1.3. Ресторанний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 15 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ 22 2.1. Резюме проекту 22 2.2. Опис продукції ресторану „назва” 24 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПЛАНУ РЕСТОРАНУ „назва” І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 28 3.1. План маркетингу 28 3.2. План виробництва 34 3.3. Потенційні ризики й проблеми 46 3.4. Ефективність бізнес-плану ресторану 50 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 70