институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: "Особливості ціноутворення в різних умовах ринку"

Каталог пособий и учебных материалов | Экология | Контрольная | Страниц: 36 | Год: 2010 | Размер: 1268 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

"Особливості ціноутворення в різних умовах ринку"

ЗМІСТ
ВСТУП. 3
1.ЦІНА ЯК КАТЕГОРІЯ РИНКОВОГО ГОСПОДАРЮВАННЯ 5
1.1 Система цін в Україні 5
1.2 Ціна за способом формування. 5
1.3.Інформація, необхідна для прийняття рішень щодо цін. 10
1.4. Система оптових цін та підвищення ефективності виробництва 12
2.ПРОЦЕС ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 14
2.1 Основні принципи ціноутворення 14
2.2 Аналіз ціноутворюючих факторів. 15
2.3.Процес ціноутворення на підприємствах України. 23
2.4.Методики встановлення цін за географічною ознакою. 25
2.5.Управління цінами на підприємстві. 25
3.ВПЛИВ ЦІНИ НА ЕКОНОМІЧНІ ПРОЦЕСИ ТА ВІДНОСИНИ 29
3.1.Цінове регулювання економічних відносин. 29
3.2.Проблеми переходу до ціноутворення ринкової економіки. 32
3.3.Природна поведінка цін в перехідний період. 33
ВИСНОВОК 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
Cмотрите также:
Принцип вільного ціноутворення невід’ємна ознака ринку

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ РИНКУ 6 1.1. Ціна як провідна категорія ринкової системи господарювання 6 1.2. Види функції та фактори ціноутворення в умовах ринку 10 1.3. Державне регулювання ціноутворення в умовах ринку 17 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ РИНКУ 20 2.1. Методичні підходи до розрахунку цін в умовах ринкової економіки 20 2.2. Динаміка цін і тарифів в Україні 29 3. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ 33 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТОК 47

Особливості ціноутворення на різних типах ринку

Зміст 1. Особливості ціноутворення на різних типах ринку 3 2. Зовнішньоторговельні та контрактні ціни. Види контрактних цін 7 Задача 15 Дайте відповіді на тести: 16 Література: 17

Особливості ціноутворення на різних типах ринку

Зміст 1. Особливості ціноутворення на різних типах ринку 3 2. Зовнішньоторговельні та контрактні ціни. Види контрактних цін 7 Задача 15 Дайте відповіді на тести: 16 Література: 17

Ціноутворення в умовах монопольного ринку

Вступ 3 І. Розділ. Теоретичні аспекти ціноутворення в умовах монопольного ринку 5 1.1. Специфіка ціноутворення в умовах монопольного ринку 5 1.2. Фактори, які впливають на ціноутворення в умовах монопольного ринку 10 1.3. Характеристика основних засад монопольного ціноутворення 11 ІІ. Розділ. Дослідження антимонопольного регулювання ціни. Зарубіжний досвід 20 2.1. Досвід Росії в регулюванні монополіями 20 2.2. Захист конкуренції в країнах світу 27 ІІІ. Розділ. Аналіз монопольної діяльності на Україні 30 3.1. Регулювання монопольної ціни на законодавчому рівні 30 3.2. Дослідження монополізації ринку лісоматеріалів 43 Висновок 49 Література 51 Додаток А 55 Додаток Б 56

Суть ціни і аналіз її формування

ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………………… 4 Розділ 1. Суть ціни і аналіз її формування……………………………………... 5 1.1. Функції і поняття цін………………………………………………………... 5 1.2. Економічні концепції ціни та ціноутворення……………………………… 8 Розділ 2. Види цін………………………………………………………………… 13 2.1. Види цін залежно від сфер торгівлі………………………………………… 13 2.2. Види цін, що розрізняються ступенем і способами регулювання……….. 14 2.3. Інші види цін………………………………………………………………… 18 Розділ 3. Особливості ціноутворення на різних типах ринку…………………. 21 3.1. Витратний механізм ціноутворення………………………………………... 21 3.2. Ринковий механізм ціноутворення…………………………………………. 27 3.3. Ціноутворення на ринку досконалої конкуренції…………………………. 28 3.4. Ціноутворення на ринку недосконалої конкуренції………………………. 30 4. Ціна і етапи ціноутворення……………………………………………………. 35 4.1. Визначення попиту і оцінка витрат………………………………………… 35 4.2. Аналіз цін і товарів конкурентів……………………………………………. 37 4.3. Особливості встановлення остаточної ціни, і ціни на нові товари……….. 38 4.4. Цінова стратегія підприємства. ……………………………………………... 40 Висновки………………………………….……………………………………….. 47 Список використаної літератури………………………………………………… 48 Додатки……………………………………………………………………………. 49

Ціноутворення на різних типах ринку

Вступ 3 Ціноутворення на різних типах ринку 4 Висновок 12 Список використаної літератури 13

Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення

Вступ 3 1. Особливості маркетингового підходу до ціноутворення 4 2. Принципи ціноутворення 5 3. Маркетингова політика ціноутворення 6 4. Ціноутворення в різних типах ринків 15 5. Закономірності формування цін на етапах життєвого циклу товару 18 Висновки 31 Література 32

Ціноутворення на монопольному ринку

Назва роботи Ціноутворення на монопольному ринку Розділ Мікроекономіка Вид роботи Курсова робота Кількість сторінок 23 Ціна 0 Зміст ВСТУП 3 Розділ І. Ціноутворення на монопольному ринку 4 1.1. Ринкова ціна в умовах монополії 7 Розділ ІІ. Монопольний попит 9 2.1. Дані про витрати 16 2.2. Рівняння граничного прибутку і граничних витрат 17 Розділ ІІІ. Неправильні уявлення про монополістичне ціноутворення 20 ВИСНОВОК 22 ЛІТЕРАТУРА 23

Конкурентна стратегія фірми в умовах нестабільного ринку

ВСТУП 3 1 МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ФІРМИ 5 1.1 Цілі підприємства на ринку та політика ціноутворення 5 1.2 Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності 11 2 КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ 16 3 РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ 25 3.1 Розробка та втілення динамічної стратегії 25 3.2 Розробка стратегії на прикладі підприємства ТОВ «Укрметалсервіс» 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Конкурентна стратегія фірми в умовах нестабільного ринку

ВСТУП 3 1 МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ФІРМИ 5 1.1 Цілі підприємства на ринку та політика ціноутворення 5 1.2 Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності 11 2 КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ 16 3 РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ 25 3.1 Розробка та втілення динамічної стратегії 25 3.2 Розробка стратегії на прикладі підприємства ТОВ «Укрметалсервіс» 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36