институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування прибутку

Каталог пособий и учебных материалов | Финансы | Реферат | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 38 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Планування прибутку

ПЛАН



1. Чистий прибуток підприємства - як джерела формування власних фінансових ресурсів………………………………………………………………3
2. Амортизаційні відрахування - як джерела формування власних фінансових ресурсів………………………………………………………………6
Cмотрите также:
Планування прибутку на підприємстві. Максимізація прибутку

1. Планування прибутку на підприємстві 1 2 Максимізація прибутку 3 3. Шляхи максимізації прибутку і мінімізація збитку підприємств 7 4. Аналіз платоспроможності та ліквідності підприємства на підставі бухгалтерської звітності за національними та міжнародними стандартами 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 28

Удосконалення планування прибутку ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат”

ЗМІСТ ВСТУП..........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи планування прибутку в сучасних умовах ......................................................................................................................5 1.1. Економічна сутність, функції та фактори прибутку ......................5 1.2. Правові основи планування прибутку підприємств ....................12 1.3. Суть фінансового планування та методи планування прибутку підприємства .........................................................................................................18 1.4. Розподіл прибутку підприємства .....................................................30 РОЗДІЛ 2. Аналіз ефективності планування прибутку ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат” ............................................................35 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання ....................................................................................35 2.2. Аналіз фінансових результатів підприємства ................................43 2.3. Організація планово-економічної роботи на підприємстві ........51 РОЗДІЛ 3. Вдосконалення механізму планування прибутковості ВАТ „Новоград-Волинський м’ясокомбінат”....................................................57 3.1. Визначення мети і цілей підприємства............................................57 3.2. Механізм впровадження бюджетного планування на підприємстві ..........................................................................................................63 3.3. Шляхи зростання рівня прибутковості підприємства ..............71 ВИСНОВКИ ................................................................................................76 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...........................................80 ДОДАТКИ....................................................................................................85

Планування прибутку підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. КРЕДИТНА СИСТЕМА: СКЛАД, ФУНКЦІЇ 4 2. ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.1 ПРИБУТОК ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.2 МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 13 ВИСНОВКИ 18 ЛІТЕРАТУРА 20

Планування прибутку підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. КРЕДИТНА СИСТЕМА: СКЛАД, ФУНКЦІЇ 4 2. ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.1 ПРИБУТОК ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.2 МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 13 ВИСНОВКИ 18 ЛІТЕРАТУРА 20

СУТНІСТЬ І ВИДИ ПРИБУТКУ

ЗМІСТ Вступ 2 1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 4 2. Сутність і види прибутку 8 3. Чинники, які впливають на прибуток 10 4. Показники прибутковості, їх розрахунок 12 5. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства - важлива основа для обгрунтування прибутку на наступний рік 14 5.1. Аналіз дінаміки та стуктури прибутку ТОВ "Веселка" 14 5.2. Оцінка прибутку від реалізації продукції 19 6. Планування прибутку підприємства 22 6.1. Методи розрахунку прибутку від реалізації продукції 22 6.2. Рекомендації по збільшенню суми і вдосконалення використання прибутку 23 6.3. Планування розподілу прибутку 26 Висновки 29 Література 31 Додатки 33

Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах

Зміст Вступ ..............................................................................................................3 Розділ 1. Планування, формування та розподіл прибутку в сучасних умовах ....................................................................................................7 1.1. Економічна сутність поняття „прибуток” .......................................7 1.2. Методи та економічний механізм планування прибутку ........14 1.3. Економічний механізм формування валового прибутку ...........28 1.4. Розподіл валового прибутку ..........................................................34 1.5. Нормативно-правовова база формування та розподілу валовго прибутку ...............................................................................................................37 Розділ 2. Методика планування, формування та розподілу прибутку на АТЗТ „Фаворит” .............................................................................................42 2.1. Організаційна характеристика АТЗТ „Фаворит” .........................42 2.2. Організація економічної роботи на підприємстві .......................56 2.3. Економічний механізм планування, формування та розподілу валового прибутку на АТЗТ „Фаворит”...........................................................61 2.4. Шляхи удосконалення планування та формування валового прибутку та оцінка їх результатів ..................................................................72 Розділ 3. Охорона праці в АТЗТ „Фаворит” .........................................80 Розділ 4. Економічний механізм оцінки екологічної збалансованості діяльності та енергоносії АТЗТ „Фаворит”........................................................87 Висновки та пропозиції .............................................................................91 Список використаної літератури .............................................................95

Економічна сутність прибутку підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування та прогнозування прибутку підприємства 6 1.1. Економічна сутність прибутку підприємства 6 1.2 Механізм планування і прогнозування прибутку підприємства 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування і прогнозування прибутку підприємства 19 2. Оцінка ефективності планування і прогнозування прибутку ВО “Сантехпром” 24 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 24 2.2 Оцінка ефективності діяльності підприємства 28 2.3 Оцінка впливу факторів на формування прибутку підприємства 33 3. Резерви збільшення прибутку ВО “Сантехпром” 37 Висновки 47 Література 49 Додатки 51

Економічна сутність прибутку підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні основи формування та прогнозування прибутку підприємства 6 1.1. Економічна сутність прибутку підприємства 6 1.2 Механізм планування і прогнозування прибутку підприємства 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування і прогнозування прибутку підприємства 19 2. Оцінка ефективності планування і прогнозування прибутку ВО “Сантехпром” 24 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 24 2.2 Оцінка ефективності діяльності підприємства 28 2.3 Оцінка впливу факторів на формування прибутку підприємства 33 3. Резерви збільшення прибутку ВО “Сантехпром” 37 Висновки 47 Література 49 Додатки 51

Планування доходів від операційної діяльності і валового прибутку, виторгу і фінансових результатів

1. Формування прибутку 3 2. Планування доходів від операційної діяльності і валового прибутку 4 3. Планування виторгу і фінансових результатів. 8 4. Планування балансового прибутку 8 5. Планування операційних витрат 10 Список літератури 13

Нормативно-правові засади регулювання та розподілу прибутку підприємства

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Методологічні основи формування прибутку на підприємстві, його розподіл і планування 4 1.1. Економічна сутність прибутку, його функції, класифікація 4 1.2. Сутність і принципи розподілу прибутку 13 1.3. Системи і методи планування прибутку 18 Розділ 2. Нормативно-правові засади регулювання та розподілу прибутку підприємства 22 2.1. Правове регулювання формування прибутку 22 2.2. Економічно-правові засади регулювання розподілу прибутку 24 Розділ 3. Шляхи покращення роботи з управління, формування та розподілу прибутку 27 3.1. Максимізація прибутку 27 3.2. Мінімізація збитків 30 Висновки 32 Список використаної літератури 35