институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ

Каталог пособий и учебных материалов | Банковское дело, операции | Курсовая | Страниц: 57 | Год: 2010 | Размер: 435 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ

ЗМІСТ

Вступ 3
1. Суть, будова та функції банківської системи 4
2. Методичні підходи до організації розрахунково-касового обслуговування 9
2.1 Порядок організації розрахунково-касового обслуговування клієнтів комерційними банками 9
2.2 Розрахункові послуги комерційних банків 11
2.3 Касові послуги комерційних банків 28
2.3.1 Організація прийому та видачі готівки в приходних та видаткових касах 28
2.3.2 Прогнозний розрахунок касових оборотів 31
2.3.3 Ведення обліку касових оборотів 35
2.4 Національний банк — банк банків: організація розрахунків та контроль за веденням касових операцій в НБУ 39
3. Про деякі напрямки розвитку розрахунково-касових банківських послуг в Україні 43
3.1 Вексель в електронних системах 45
3.2 Система електронних розрахунків із застосуванням платіжних карток Національного банку України 47
Загальні висновки 54
Додаток 1 56
Література 57
Cмотрите также:
СТАН ОБЛІКУ ОПЕРАЦІЙ З РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОСБЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ.....................................................................................6 1.1. Сутність розрахунково-касового обслуговування..........................................6 1.2. Нормативно-правова база................................................................................11 1.3. Характеристика діяльності банку та його облікова політика......................12 РОЗДІЛ 2. СТАН ОБЛІКУ ОПЕРАЦІЙ З РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОСБЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ...................................................................................19 2.1. Облік розрахунків із застосуванням платіжних доручень та вимог-доручень.............................................................................................................................19 2.2. Облік розрахунків із застосуванням розрахункових чеків і акредитивів...26 2.3. Особливості розрахунків в електронній системі “Клієнт-банк”..................40 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ...........................................................................................................................49 3.1. Джерела аналізу операцій з розрахунково-касового обслуговування клієнтів................................................................................................................................49 3.2. Методика проведення аналізу розрахунково-касового обслуговування клієнтів................................................................................................................................52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ.............................................................................64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.........................................................69 ДОДАТКИ

РЕГУЛЮВАННЯ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ

Вступ 3 1. СУТНІСТЬ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКІВ 5 1.1. Основи розрахунково-касового обслуговування підприємств 5 1.2. Організація розрахунків готівкою 8 1.3. Організація збереження готівкових коштів 10 2. РЕГУЛЮВАННЯ розрахунково-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 13 2.1. Емісійно-касове обслуговування, його сутність і значення 13 2.2. Регулювання емісійно-касового обслуговування 19 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 23 Висновок 28 Література 31

Організація та облік касового обслуговування клієнтів банками

1. Організація касового обслуговування клієнтів банками 2 2. Загальні вимоги до оформлення касових документів 4 3. Відображення в обліку операцій з касового обслуговування 9 Використана література 11

Методичні підходи до організації розрахунково-касового обслуговування

ЗМІСТ Вступ 3 1. Суть, будова та функції банківської системи 4 2. Методичні підходи до організації розрахунково-касового обслуговування 9 2.1 Порядок організації розрахунково-касового обслуговування клієнтів комерційними банками 9 2.2 Розрахункові послуги комерційних банків 11 2.3 Касові послуги комерційних банків 28 2.3.1 Організація прийому та видачі готівки в приходних та видаткових касах 28 2.3.2 Прогнозний розрахунок касових оборотів 31 2.3.3 Ведення обліку касових оборотів 35 2.4 Національний банк — банк банків: організація розрахунків та контроль за веденням касових операцій в НБУ 39 3. Про деякі напрямки розвитку розрахунково-касових банківських послуг в Україні 43 3.1 Вексель в електронних системах 45 3.2 Система електронних розрахунків із застосуванням платіжних карток Національного банку України 47 Загальні висновки 54 Додаток 1 56 Література 57

РЕГУЛЮВАННЯ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ

Вступ... 1. СУТНІСТЬ ЕМІСІЙНО-КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКІВ 1.1 Розрахунково-касові операції банків... 1.2 Емісія Національного банку України... 2. РЕГУЛЮВАННЯ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 2.1. Емісійно-касове обслуговування, його сутність і значення... 2.2. Регулювання емісійно-касового обслуговування... 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 3.1. Перспективи нагляду банків за емісією банків України... 3.2.Шляхи поліпшення емісійно-касового обслуговування в Україні... Висновок... Література...

Аналіз діяльності комерційних банків

Реферат 3 Вступ 4 1 Методологічні принципи аналізу банківської діяльності 6 1.1 Економічна сутність і задачі фінансового аналізу 6 1.2 Інформаційне забезпечення аналізу. 10 1.3 Критерії і види фінансового аналізу. 11 2 Економічна сутність основних банківських операцій 15 2.1 Сутність і роль банківських операцій 15 2.2 Основні види банківських послуг в Україні 23 2.3 Особливості проведення основних банківських операцій 28 2.3.1 Організація банківського кредитування 28 2.3.2 Проведення депозитних операцій комерційними банками 33 2.3.2 Організація розрахунково-касового обслуговування клієнтів 38 3 Методика фінансового аналізу основних банківських операцій 54 3.1 Аналіз проведення кредитних операцій 54 3.2 Аналіз депозитних операцій комерційного банку 66 3.3 Оцінка операцій банку з розрахунково-касового обслуговування клієнтів 72 3.4 Рекомендації щодо удосконалення методики фінансового аналізу та поліпшення фінансово-економічного стану комерційного банку 82 Висновок 92 Додаток А 94 Додаток Б 95 Додаток В 96 Література 100

РЕГУЛЮВАННЯ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ

Вступ 3 1. СУТНІСТЬ ЕМІСІЙНИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКІВ 6 1.1 Розрахунково-касові операції банків 6 1.2 Емісія Національного банку України 9 2. РЕГУЛЮВАННЯ ЕМІСІЙНО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 13 2.1. Емісійно-касове обслуговування, його сутність і значення 13 2.2. Регулювання емісійно-касового обслуговування 18 2.3. Посередницькі операції суб’єктів ринку цінних паперів 21 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕМІСІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ 27 3.1. Перспективи нагляду банків за емісією банків України 27 3.2.Шляхи поліпшення емісійно-касового обслуговування в Україні 29 3.3. Проблеми і перспективи розвитку емісії на ринку цінних паперів 31 Висновок 35 Література 38

Порядок накладання арешту і звернення стягнення на грошові кошти та інше майно клієнтів у банку

1. Вимоги до договору на здійснення розрахунково-касового обслуговування 3 2. Порядок накладання арешту і звернення стягнення на грошові кошти та інше майно клієнтів у банку 9 Література 14

Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)

ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6 1.1. Принципи організації обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 6 1.2. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «Назва» 15 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу та ресторану як його складової 15 2.2. Аналіз обслуговування в ресторані туристів за різними класами 21 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31 3.1. Напрямки розвитку ресторанного бізнесу в Україні 31 3.2. Підвищення рівня обслуговування клієнтів в ресторані «Назва» 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 54-59

Регулювання емісійно-касового обслуговування

Вступ 1 1.1. Емісійно-касове обслуговування, його сутність і значення 2 1.2. Регулювання емісійно-касового обслуговування 6 1.3. Посередницькі операції суб’єктів ринку цінних паперів 8 Висновок 10 Література 11