институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Асортиментна стратегія

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 40 | Год: 2010 | Размер: 1242 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Асортиментна стратегія

Зміст
Розділ 3. Характеристика асортиментної стратегії підприємства в умовах ринкового позиціювання на прикладі ВАТ "Електроприлад"
3.1. Техніко – економічні показники господарської діяльності підприємства
3.2. Аналіз існуючого товарного асортименту підприємства
Розділ 4. Напрямки вдосконалення асортиментної стратегії підприємства
4.1. Шляхи збільшення ефективності асортиментної стратегії підприємства в умовах ринку
4.2. Визначення ефективності обраної асортиментної стратегії з урахуванням визначених заходів
Cмотрите также:
Класифікація товарів і асортиментна політика

ВСТУП 1. Класифікація товарів і асортиментна політика 2. Розроблення нового товару 3. Життєвий цикл товару 4. Якість і конкурентоспроможність товару 5. Товарні знаки й упаковка Висновки Список рекомендованої літератури

Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні

Вступ 3 1. Цінові стратегії 4 1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4 1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5 2. Маркетингові стратегії цін 7 2.1. Стратегія високих цін 7 2.2. Стратегія середніх цін 9 2.3. Стратегія низьких цін 9 2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10 2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11 2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12 2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13 2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15 2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Асортиментна структура пива верхового бродіння

Зміст Вступ 3 1 Асортиментна структура пива верхового бродіння 5 2 Вплив технологічного виробництва пива верхового бродіння 11 3 Вплив сировини на формування споживних властивостей 19 4 Товарознавча характеристика зразків пива верхового бродіння 24 Висновки 32 Література 34

Асортиментна структура пива верхового бродіння

Зміст Вступ 3 1 Асортиментна структура пива верхового бродіння 5 2 Вплив технологічного виробництва пива верхового бродіння 11 3 Вплив сировини на формування споживних властивостей 19 4 Товарознавча характеристика зразків пива верхового бродіння 24 Висновки 32 Література 34

Стратегія інвестиційної діяльності фірми

Вступ 2 1. Поняття інвестиції. 4 2. Стратегії управління інвестиціями. 6 2.1. Загальна стратегія компанії. 6 2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9 2.3. Стратегія ефективного власника. 11 2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13 2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14 2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17 2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18 3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21 Висновок. 26 Список використаної літератури: 27

стратегія підприємства

1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ 3 1. Еволюція розуміння поняття стратегія 3 2. Формування загальнокорпоративних стратегій 6 3. Основні напрями досягнення конкурентних переваг 8 4. Прогнозування та його методи в стратегічному аналізі 12 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17 Скласти термінологічний словник по наступним позиціям : стратегія підприємства, політика підприємства, тактика, стратегічне управління, стратегічне планування, стратегічний аналіз, стратегічний план, стратегічна зона господарювання, стратегічні бізнес-одиниці, стратегічні господарюючі центри, загально корпоративна стратегія, ділова стратегія, функціональна стратегія, операційна стратегія, стратегія диверсифікації, стратегія диференціації, стратегія вертикальної інтеграції, стратегія горизонтальної інтеграції, синергетичний ефект, стратегічні управлінські рішення, місія, цілі підприємства. Визначення оформлені у вигляді наступної таблиці. ЛІТЕРАТУРА 21

Розробка стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43

Розробка стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43

Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції

Вступ 3 1. Стратегія розвитку цільового ринку 4 2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10 3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10 4. Маркетингова стратегія 11 5. Товарна стратегія 12 6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14 7. Цінова стратегія 15 8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17 9. Бюджет маркетингу 19 Висновки 21 Список використаних джерел 22

Стратегія і її роль у діяльності підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства ВАТ “Дрім” 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства ВАТ “Дрім” 11 3 Діагностика підприємства ДП “Дрім” 25 4 SWOT – аналіз підприємства ВАТ “Дрім” 29 5 Аналіз конкурентоспроможності підприємства ВАТ “Дрім” 34 6 Портфельний аналіз у розробці стратегії підприємства 44 7 Розробка стратегії підприємства 53 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 53 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 55 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 56 Висновки 59 Література 61