институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика вивчення творів різних жанрів

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Курсовая | Страниц: 57 | Год: 2010 | Размер: 1736 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Методика вивчення творів різних жанрів

План
1. Ознайомлення учнів початкових класів з творами різних жанрів с.
2. Методика опрацювання оповідань.
3. Особливості роботи над казкою.
4. Робота над легендою, переказом.
5. Методика вивчення вірша. Ознайомлення молодших школярів з
ліричним віршем.
6. Особливості роботи над байкою.
7. Методика опрацювання нарисів.
8. Вивчення малих фольклорних жанрів.
9. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на
на уроках читання.
10. Конспект уроку читання № 1.
11. Конспект уроку читання № 2.
12. Конспект уроку читання № 3.
13. Використана література.
Cмотрите также:
МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ В ЛІТЕРАТУРІ 5 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.2. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ПРОЗАЇЧНОГО ТВОРУ ЧЕРЕЗ ВИВЧЕННЯ ФРАГМЕНТІВ 15 2.3. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18 2.4. ЗАДАЧІ ТА ЦІЛІ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ) 22 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛІ 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41

Шляхи свідомого заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи проблеми заучування поетичних творів дітьми дошкільного віку 5 1.1. Роль поетичного слова у всебічному розвитку дошкільника 5 1.2. Особливості сприймання та заучування дошкільниками поетичних творів 10 1.3. Методика заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів 16 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота 26 2.1. Особливості розуміння запамятовування та відтворення дітьми 6-го року життя поетичних творів 26 2.2. Система роботи із заучування поетичних творів дітей 5 року життя 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38 Додатки 41

ВИВЧЕННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Вивчення основних літературознавчих понять 6 1.1 Теоретичні аспекти вивчення літературознавчих понять 6 1.2 Поняття науково-критичного осмислення поетики 10 Розділ 2. Вивчення творчості українських поетів 16 2.1 Вивчення поезії Бориса Олійника 16 2.2 Вивчення поезії Дмитра Павличка 21 2.3 Вивчення поетики Ліни Жиленко та Ліни Костенко 25 Висновок 32 Список використаної літератури 34

Роль малих жанрів українського фольклору в мовленнєвому розвитку дошкільників

Вступ 3 Розділ І. Основи збагачення словника дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення з текстами малих фольклорних жанрів 5 1.1 Сутність фольклору 5 1.2 Фольклор України та український фольклор 8 Розділ ІІ.Малі жанри українського фольклору 10 2.1 Прислів‘я та приказки 10 2.2 Казки 12 Розід ІІІ. Розвиток словника дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення з малими фольклорними жанрами 15 3.1 Вивчення малих фольклорних жанрів 15 3.2 Особливості роботи над казкою 18 3.3 Робота над легендою 22 3.4 Традиційні народні дитячи ігри малих форм 23 Висновки 28 Література 30

Методика викладання української літератури

1. Вимоги до сучасного уроку літератури 3 2. Особливості вивчення епічних творів 6 3. Метод шкільної лекції. Активізація пізнавальної діяльності учнів у процесі лекційного викладу матеріалу 9 Список літератури 13

Вивчення гумористично-сатиричних творів І.Нечуя-Левицького у вищій школі

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи викладання літератури у школі 1.1 Методи літературознавчого аналізу та проблема літературної освіти в школі 5 1.2 Методологічні основи побудови ефективної структури заняття з літератури 7 Розділ 2. Основні терміни і поняття на позначення теми сміху в літературній спадщині І.Нечуя-Левицького 10 2.1. Природа комічного в контексті культури та літератури. Гумор. Сатира. Іронія 10 2.2. Особливості формування стилю І.Нечуя-Левицького 11 2.3 Особливості гумору І.С.Нечуя-Левицького 14 Розділ 3. Особливості вивчення гумористично-сатиричних творів І.С.Нечуя-Левицького у вищій школі 20 3.1 Засоби гумору у творах І.С.Нечуя-Левицького 20 3.2 Методика опрацювання оповідань І.С.Нечуя-Левицького 22 Висновки 25 Список використаної літератури 28

Творчість О. Пчілки для дітей, пізнавальне і виховне значення творів

Короткі відомості про О. Пчілку 3 Тематика творчості письменника 5 Значення творів письменника 6 Використання творів у роботі з дітьми 7 Список використаних джерел 9

Контрольна робота з методики викладання української мови

1. Українська мова в системі шкільних предметів. Мета і завдання її вивчення. 2 2. Методика вивчення будови слова і словотвору (поняття, значення, завдання, система вправ та методика їх проведення). 4 3. Шкільні підручники з української мови (для різних типів шкіл). 7 4. Основи мовленнєвої діяльності (теорія та практика). 9 5. Міжпредметні зв’язки на уроках української мови. 12 6. Концепція мовної освіти у старших класах в 12 –річній школі. 13 7. Види лінгвістичного розбору на уроках української мови та методика їх проведення. 15 Використана література 17

Мова творів В.Сосюри

Вступ…………………………………………………………………………………….3 1. Характеристика життєвого та творчого шляху В.М. Сосюри…………………...5 2. Відображення духовного світу Володимира Сосюри мовою його творів……..10 3. Мовні особливості поезії Володимира Сосюри…………………………………14 4. Жанрово-композиційна оригінальність лірики В..Сосюри……………………....20 5. Біблійно-міфологічні елементи у мові творів В.Сосюри……………………….24 Висновки………………………………………………………………………………26 Література……………………………………………………………………………..28 Додатки………………………………………………………………………………...31

Особливості експертизи творів живопису

Вступ 3 1. Порядок проведення експертизи товарів в Україні 4 2. Порядок проведення державної експертизи творів живопису як культурних цінностей 8 3. Фізико-хімічні методи проведення експертизи творів живопису 12 Висновки 19 Література 20