институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Становлення особистості індивіда

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 32 | Год: 2010 | Размер: 1170 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Становлення особистості індивіда

1. Соціальна колективність. Відносини між індивідом і групою
2. Структура міжособистісних відносин у групах дітей і підлітків
3. Психологічна характеристика й особливості міжособистісних взаємин дітей підліткового віку.
4. Поняття "самооцінка".
5. Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підросткового віку.
6. Соціометричний експеримент. Метод соціометрії.
7. Методика вивчення самооцінки (Т. Дембо-С. Рубинштейн)
8. Список використовуваної літератури
Cмотрите также:
Психологія особистості

Варіант 2 1. Зазначте, яке з наведених тверджень характеризує біхевіористичне розуміння джерела розвитку особистості 3 2. Наведіть характеристики особистості на інтраіндивідному рівні її аналізу (за А. В. Петровським). Розкрийте їх сутність. 3 3. Серед наведених особливостей поведінки людини, що характеризують її або як індивіда, або як особистість, зазначте такі, що характеризують її як індивіда 4 4. Поясніть, про що свідчать установлені в дослідженні факти. 7 5. Чому ціннісні орієнтації вважають змістовною характеристикою мотиваційної сфери особистості? Обґрунтуйте свою відповідь. 7 Список використаної літератури 13

Значення вродження та набутого процесі становлення особистості.

План Вступ 2 1. Індивідуальне та набуте в процесі становлення особистості 3 2. Індивідуальність особистості 5 3. Характер людини 9 Висновки 11 Використана література 12

Базові концепції виховання та розвитку особистості

Вступ 3 Розділ 1. Теорії особистості 5 1.1. Сутність поняття особистості, центральна постать виховного процесу 5 1.2. Становлення та розвиток особистості у працях зарубіжних вчених. 14 1.3. Становлення та розвиток особистості у працях вітчизняних вчених. 18 Розділ 2. Базові концепції виховання особистості 21 2.1. Основні підходи та принципи виховання 21 2.2. Методи виховання 26 2.3. Виховання особистості в сучасних умовах інформаційного суспільства 27 Розділ 3. Базові концепції розвитку особистості 30 3.1. Фактори що впливають на розвиток особистості 30 3.2. Стадії розвитку особистості 33 Висновки 35 Список використаної літератури 39 Мета дослідження полягає у визначені впливу концепції виховання на формування та розвиток особистості. Об’єктом дослідження є виховання як цілісний педагогічний процес. Предметом дослідження є базові концепції виховання та розвитку особистості. Матеріалом дослідження слугували праці науковців вітчизняних і закордонних в яких досліджувалися аспекти поняття особистості, її становлення, розвитку, виховання.

Природні кризи розвитку та становлення особистості

Вступ 3 1. Описати природні кризи розвитку та становлення особистості, які вони бувають 4 2. Яка соціальна допомога може надаватись при кризах 10 3. Тренінг на дві години «практична допомога людям при кризах розвитку та становлення особистості» 16 Висновки 26 Список використаної літератури 27

Психологічні особливості учнів неповних або неблагополучних сімей

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. 5 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ В НЕПОВНИХ ТА БЛАГОПОЛУЧНИХ СІМ’ЯХ 5 1.1. Поняття особистості в психологічній науці 5 1.2. Сім'я як основний чинник, що впливає на становлення особистості 6 1.3. Вплив неповної сім'ї на становлення особистості дитини 18 РОЗДІЛ 2. 23 МОЖЛИВІСТЬ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НЕПОВНИХ ТА БЛАГОПОЛУЧНИХ СІМЕЙ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ 23 2.1. Методики дослідження особистості учнів 23 2.2. Методики вивчення сімейної ситуації розвитку учня 25 2.3. Дослідження поведінки учнів з неповних та благополучних сімей за допомогою карти Д.Стотта 29 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 38

Психологія особистості

1 питання 1. Зазначте положення, яке характеризує психоаналітичне розуміння джерела активності особистості: Обґрунтуйте свою думку. 2 питання Яке поняття виражає відносно стійку, більш-менш усвідомлену систе-му уявлені, індивіда про себе, на основі якої він будує свої взаємини з інши-ми людьми? 3 питання Серед наведених особливостей поведінки людини, що характеризують її або як індивіда, або як особистість, зазначте такі, що характеризують її як особистість: 4 питання Поясність, про що свідчать установлені в емпіричному дослідженні фа-кти. 5 питання Розкрийте сутність формули О. М. Лєонтьєва "зсув мотиву на мету". Список літератури

Психологія особистості

1. Двофакторні теорії детермінації розвитку особистості. 3 2. Основні стратегії вивчення особистості 5 3. Біологічний вік і періодизація розвитку індивіда. Сенситивні й критичні періоди в розвитку 7 4. Природа індивідуального стилю діяльності: можливість компенсації психодинамічних особливостей темпераменту 10 5. Індивідуальна мінливість як умова історичної змінювальності системи 12 6. Типи регуляції часу (за характером регуляції часу й рівнем активності) 15 7. Суб'єктність як вищий щабель психічної регуляції активності 16 8. Особистісне несвідоме. Комплекси. 17 9. Риси особистості. Індивідуальні, загальні та унікальні риси особистості у тлумаченні Г. Олпорта 20 Література 22

Психологія особистості

1. Двофакторні теорії детермінації розвитку особистості. 3 2. Основні стратегії вивчення особистості 5 3. Біологічний вік і періодизація розвитку індивіда. Сенситивні й критичні періоди в розвитку 7 4. Природа індивідуального стилю діяльності: можливість компенсації психодинамічних особливостей темпераменту 10 5. Індивідуальна мінливість як умова історичної змінювальності системи 12 6. Типи регуляції часу (за характером регуляції часу й рівнем активності) 15 7. Суб'єктність як вищий щабель психічної регуляції активності 16 8. Особистісне несвідоме. Комплекси. 17 9. Риси особистості. Індивідуальні, загальні та унікальні риси особистості у тлумаченні Г. Олпорта 20 Література 22

ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА РОЗВИТОК

Вступ 3 1. Сутність поняття “розвиток особистості” 4 2. Фактори соціального середовища, які впливають на становлення та розвиток особистості 7 3. Вплив соціально-виховних інститутів на процес соціального становлення особистості 9 Висновки 13 Література 15

Соціально-психологічне становлення військовослужбовця у військовому колективі

Вступ 2 Розділ І. Поняття особистості та основні фактори її формування 4 1.1 Проблема особистості в соціально-психологічній науці 4 1.2 Основні фактори формування особистості 10 1.3 Психологічне становлення особистості військовослужбовця та роль в цьому військового колективу 17 Розділ ІІ. Дослідження соціально-психологічних факторів формування cамооцінки особистості військовослужбовця під впливом військового колективу 24 2.1 Постановка проблеми дослідження 24 2.2 Методика і організація дослідження 25 2.3 Аналіз результатів дослідження 25 Висновки і пропозиції 36 Список використаних джерел 37