институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Робота з підлітково-юнацькими неформальними групами у соціально-педагогічній діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Реферат | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 658 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Робота з підлітково-юнацькими неформальними групами у соціально-педагогічній діяльності

ПЛАН
1. Теоретичні основи соціально-педагогічної превентивної роботи з неформальними групами неповнолітніх.
2. Психолого-педагогічний огляд осіб-членів неформальних об’єднань.
3. Зміст і специфіка соціально-педагогічної роботи з неформальними групами неповнолітніх.
Cмотрите также:
Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині А.С. Макаренка

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи сімейного виховання як складова частина загальної системи формування особистості 6 1.1 Поняття сімейного виховання в педагогічній науці 6 1.2 Особливості сімейного виховання в початковій школі 12 2. Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині Макаренка 15 2.1 Аналіз педагогічної діяльності А.С. Макаренка та її вплив на ідеї родинного виховання 15 2.2 "Книга для батьків" та її роль у сімейному вихованні 19 2.3 Макаренко про батьківський авторитет 23 2.4 Експериментальна робота 30 Висновки 35 Список використаної літератури 36 Додаток 39

Соціально-культурна діяльність як педагогічна система

Вступ 2 1. Характерні риси та рівні соціально-культурної діяльності 3 2. Соціокультурна діяльність та культурно-освітня робота. Функції соціально-культурної діяльності 5 3. Реформування соціально-культурної діяльності в Україні 9 Висновки 13 Список літератури 15

Контрольна робота з педагогіки

Зміст 1. Розкрити значення терміну "творча діяльність" та визначити її механізм 3 2. Роль декоративно-прикладного мистецтва в розвитку естетичної культур та художніх навиків дітей з особливими потребами 9 3. Види ораторських промов їх структура, застосування в соціально-педагогічній роботі 10 Список використаної літератури 13

Етичні засади соціально-педагоічної роботи соціального педагога

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні засади соціально-педагогічної роботи 5 1.1 Наукові підходи до визначення етичних засад соціально-педагогічної роботи 5 1.2 Аналіз нормативно-правової документації щодо дотримання етичних засад соціально-педагогічної роботи 8 Розділ 2. Особливості дотримання соціальним педагогом етичних засад під час роботи в ЗНЗ 12 Розділ 3 Професійна етика соціального педагога: суть, зміст, функції 19 3.1 Специфіка моральних відношень у соціально-педагогічній діяльності 19 3.2 Етика відношення соціального педагога до своєї праці 21 3.3 Педагогічний такт як особлива форма функціонування соціально-педагогічної моралі 24 Висновки 28 Список використаних джерел 30

Робота з молоддю у діяльності соціально-психологічних служб.

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні засади соціально-психологічної діяльності з молоддю 5 1.1. Молодь як особлива соціально-демографічна група 5 1.2. Розвиток і становлення роботи з молоддю як напряму соціально-психологічної діяльності 8 1.3. Структура та завдання соціальної служби для молоді 14 Розділ 2. Соціально-психологічні особливості молодіжних проблем 18 2.1. Психолого-психологічні проблеми у молодіжному середовищі 18 2.2. Проблеми молоді і державна молодіжна політика 25 Розділ 3. Окремі напрямки роботи з молоддю 33 3.1. Технології соціальної роботи з молоддю 33 3.2. Робота соціального працівника у формуванні свідомості здорового способу життя 39 3.3. Соціально-психологічна корекція готовності молоді до вступу в шлюб 60 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71

Кон раб по менеджменту вар

Перелік літературВаріант 13. Управління групами 3 1. СуВступ 3 тність формальних та неформальних груп, причини вступу до них 4 2. Аналіз управління групами в організації ТОВ «Терміт» 8 Висновки та пропозиції 12и

Формальні та неформальні обєднання та організація їх фінансової діяльності

Вступ 3 1. Характеристика фінансової діяльності 5 2. Суб’єкти господарювання на ринках держави 8 3. Особливості фінансової діяльності повних та довірчих товариств 10 4. Особливості фінансової діяльності товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю 16 5. Особливості фінансової діяльності акціонерних товариств 19 6. Особливості фінансування в залежності від організаційно-правової форми суб’єкта господарювання 24 7. Управління неформальними корпораціями в Україні 27 Висновки 30 Література 31

РОБОТА З МОЛОДДЮ У ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ СЛУЖБ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні засади соціально-психологічної діяльності з молоддю 5 1.1. Молодя як особлива соціально-демографічна група 5 1.2. Розвиток і становлення роботи з молоддю як напряму соціально-психологічної діяльності 7 1.3. Структура та завдання соціальної служби для молоді 11 Розділ 2. Соціально-психологічні особливості молодіжних проблем 14 2.1. Психолого-психологічні проблеми у молодіжному середовищі 14 2.2. Проблеми молоді і державна молодіжна політика 19 Розділ 3. Окремі напрямки роботи з молоддю 24 3.1. Технології соціальної роботи з молоддю 24 3.2. Соціально-психологічна корекція готовності молоді до вступу в шлюб 28 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Зміст соціально-педагогічної діяльності з дітьми-сиротами в дитячих будинках сімейного типу (ДБСТ)

Вступ 2 1. Характеристика соціально-педагогічної діяльності в ДБСТ 5 2. Аналіз дослідження соціально-педагогічної діяльності з дітьми-сиротами у ДБСТ 13 3. Шляхи оптимізації соціально-педагогічної діяльності з дітьми сиротами в ДБСТ 22 Висновки 31 Використані джерела та література 33

Зміст та форми роботи з ВІЛ-інфікованими людьми та хворими на СНІД

Вступ 3 Розділ І. Проблема ВІЛ / СНІДу в Україні 6 1.1 Висвітлення проблем ВІЛ / СНІДу в засобах масової інформації та психолого – фізіологічні ознаки СНІДу як хвороби 6 1.2 Причини неефективності державної політики та перспективні напрямки дій щодо подальшого впровадження стратегії зменшення шкоди. Програми зменшення шкоди для ВІЛ-інфікованої молоді 11 Розділ ІІ. Робота соціального педагога з профілактики захворювання СНІДом та ВІЛ-інфікованими 25 2.1 Зміст форми та методи профілактики СНІДу 25 2.2 Головні засади діяльності соціального працівника з ВІЛ – інфікованою молоддю реабілітація та ресоціалізація у соціально – педагогічній роботі 30 Висновки 36 Список використаної літератури 39 ДОДАТКИ 41 Додаток 1 Заняття. Тема: ВІЛ/СНІД 41 Додаток 2. Інформаційний мінімум 43 Додаток 3. Сутнісні характеристики ВІЛ/СНІДУ 45 Додаток 4. Вправа Що б Ви зробили? 52 Додаток 5. Інформаційне повідомлення Жити поруч 54