институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Значення дошкільного дитинства. Дитинство як соціально-педагогічне явище

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Реферат | Страниц: 11 | Год: 2010 | Размер: 13 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Значення дошкільного дитинства. Дитинство як соціально-педагогічне явище

1. Вступ
2. Значення дошкільного дитинства.
3. Дитинство як соціально-педагогічне явище
4. Література
Cмотрите также:
Трудовая деательность

Вступ………………………………………………………………………… 4 Розділ І. Дошкільне дитинство……………..………………………………….5 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці………………………… 5 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника………….. 13 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку………. 16 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства…………………………. 20 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку…………………….22 2.1 Діяльність як психологічна категорія…………………………………….. 22 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку…………………….. 23 Висновки…………………………………………………………………...........26 Список використаної літератури…………………………………………….27

Трудовая деательность

Вступ………………………………………………………………………… 4 Розділ І. Дошкільне дитинство……………..………………………………….5 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці………………………… 5 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника………….. 13 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку………. 16 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства…………………………. 20 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку…………………….22 2.1 Діяльність як психологічна категорія…………………………………….. 22 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку…………………….. 23 Висновки…………………………………………………………………...........26 Список використаної літератури…………………………………………….27

Трудова діяльність дітей дошкільного віку і її особливості і значення у розвитку особистості дитини

Вступ 5 Розділ І. Дошкільне дитинство 6 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці 6 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника 14 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку 17 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства 21 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку 23 2.1 Діяльність як психологічна категорія 23 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку 24 Висновки 27 Список використаної літератури 28 Об’єкт даного дослідження - розгляд психологічних особливостей розвитку особистості дитини дошкільного віку. Предмет – особливості трудової діяльності і її вплив на розвиток особистості дошкільника. Мета даної роботи – проаналізувавши численні публікації з даної проблематики, підтвердити, систематизувати і узагальнити наявний фактичний матеріал стосовно трудової діяльності дошкільників.

Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти формування образу "Я" та самооцінки 7 1.1. Становлення Я-концепції як умова розвитку дітей дошкільного віку 7 1.2. Поняття та сутність самооцінки, її значення в розвитку дітей дошкільного віку 19 1.3. Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки дітей дошкільного віку 27 2. Розробка концепції експериментального дослідження проблеми формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 38 2.1. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника 38 2.2. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини дошкільного віку 51 2.3. Розробка методики проведення дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 56 3. Аналіз результатів дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 66 3.1. Узагальнення результатів емпіричного дослідження 66 3.2. Рекомендації стосовно розробки педагогічної технології виховного процесу, спрямованого на особистісне становлення дітей дошкільного віку 86 Висновки 96 Література 103 Додаток А 112 Додаток Б 113

Темперамент у дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. ТИП ВНД І ЙОГО ПРОЯВИ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА 4 2. ІНДИВІДУАЛЬНІ ВІДМІННОСТІ ДИНАМІКИ ПСИХІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 7 3. ВРАХУВАННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ 11 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Дитинство у світовому живописі

Вступ 3 1. Образ дитини в образотворчому мистецтві 4 Перша половина XVIII століття. 5 Друга половина XVIII століття. 5 Перша половина XIX століття. 6 Середина, друга половина XIX століття. 7 Рубіж XIX–ХХ ст. 7 2. Тема дитинства на полотнах світових митців 9 2.1. Картини Пітера Пауля Рубенса 9 2.2. «Мораль» і «головки» на полотнах Жана Батиста Греза 11 2.3. Світ дитинства очима Софі Андерсон 13 2.4. Петров-Водкін і його картини про дітей 14 Висновки 17 Додатки 18 Список використаної літератури 28

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну діяльність

Вступ 3 1. Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 2. Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 11 3. Співпраця дошкільного навчального закладу та сім‘ї з проблем формування уявлень про соціальну дійсність (констатуючий експеримент) 18 4. Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність (формуючий експеримент) 24 5. Аналіз результатів експериментальної роботи (контрольний експеримент) 28 6. Педагогічні висновки та рекомендації 30 Література 33

Психологія дошкільника

Зміст Вступ 4 Розділ 1 6 Психологія дошкільника. Середина дитинства 6 1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6 1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11 Розділ 2 17 Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17 2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17 2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20 2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24 Розділ 3 35 Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35 3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35 3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43 Висновки 51 Список використаної літератури 53

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 1.1 Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність…………………………………………………………………………...5 1.2 Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 17 Розділ 2. Експериментальна частина 19 2.1 Співпраця ДНЗ та сім’ї з проблемами формування уявлень про соціальну дійсність 19 2.2 Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 36 2.3 Аналіз результатів експериментальної роботи 41 Висновки 44 Список використаної літератури 45

Соціально-правовий захист дітей шкільного віку

Вступ 3 1. Право дітей та підлітків на соціальний, правовий та економічний захист 4 2. Правовий захист дитинства у галузі освіти 10 3. Правовий захист дитинства у сфері трудових відносин 14 Висновки 17 Список використаної літератури 18