институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування розвитку матеріально-технічної бази торгівельного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Курсовая | Страниц: 51 | Год: 2010 | Размер: 66 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Планування розвитку матеріально-технічної бази торгівельного підприємства

Зміст

Вступ 3
І. Науково-теоретичне обґрунтування проблеми удосконалення виробничо-торговельної діяльності підприємства
4
1.1. Наукові підходи до розв’язання проблем, що стоять перед підприємством
4
1.2. Стратегічні напрямки удосконалення виробничо-торговельної діяльності підприємства громадського харчування
10
ІІ. Планування розвитку матеріально-технічної бази ресторану „Зайка”
16
2.1. План торгової площі 16
2.2. Аналіз товарообігу та план розвитку складського господарства 19
2.3. Аналіз організації виробничого процесу та план технічного оснащення підприємства
34
ІІІ. Перспективи покращення роботи торгівельного підприємства за рахунок розвитку матеріально-технічної бази
42
3.1. Пропозиції щодо удосконалення виробничо-торговельної діяльності ресторану „Зайка”
42
3.2. Планування асортименту продукції 45
Висновки 48
Перелік використаної літератури 50
Cмотрите также:
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА, ЇЇ ВПЛИВ НА ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 5 1.1.Поняття, складові та значення матеріально-технічної бази 5 1.2. Оцінка складових матеріально-технічної бази для підприємства 9 1.3. Науково-методичні основи дослідження матеріально-технічної бази 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТОВ «Назва» 24 2.1. Загальна характеристика підприємства 24 2.2. Діагностика стану матеріально-технічної бази туристичного підприємства ТОВ «Назва» 32 2.3. Оцінка ефективності використання матеріально-технічної бази 36 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТОВ «Назва» 42 3.1. Фінансове забезпечення розвитку матеріально-технічної бази 42 3.2. Вплив матеріально-технічної бази на господарську діяльність підприємства 47 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 Додатки 55-58

Планування витрат на збут товарів торгівельного підприємства

ВСТУП. 1. Витрати торгівельного підприємства, їх характеристика та класифікація. 1.1. Економічна сутність витрат торгівельного підприємства та їх характеристика. 1.2. Витрати торгівельного підприємства та їх склад за різними ознаками. 1.3. Показники, які характеризують витрати по збуту торгівельного підприємства. 2. Дослідження стану та зміни витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.1. Аналіз динаміки витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.2. Дослідження чинників, які впливають на розмір витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.3. Аналіз окремих статей витрат по збуту торгівельного підприємства. 3. Розробка плану витрат по збуту торгівельного підприємства. 3.1. Планування загального плану витрат. 3.2. Планування витрат торгівельного підприємства по окремих статтях. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.

Планування витрат на збут товарів торгівельного підприємства

ВСТУП. 1. Витрати торгівельного підприємства, їх характеристика та класифікація. 1.1. Економічна сутність витрат торгівельного підприємства та їх характеристика. 1.2. Витрати торгівельного підприємства та їх склад за різними ознаками. 1.3. Показники, які характеризують витрати по збуту торгівельного підприємства. 2. Дослідження стану та зміни витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.1. Аналіз динаміки витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.2. Дослідження чинників, які впливають на розмір витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.3. Аналіз окремих статей витрат по збуту торгівельного підприємства. 3. Розробка плану витрат по збуту торгівельного підприємства. 3.1. Планування загального плану витрат. 3.2. Планування витрат торгівельного підприємства по окремих статтях. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.

Лізинг як форма оновлення технічної бази підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЛІЗИНГУ ЯК ФОРМИ ОНОВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Лізинг: економічна сутність та види 5 1.2. Особливості та переваги лізингу в оновленні технічної бази підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАНННЯ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ БАЗИ ПІДПРИЄМСТВА 19 2.1 Особливості організації технічної бази підприємства 19 2.2 Використання виробничих потужностей підприємств 23 2.3. Методика оновлення техніко-технологічної бази підприємства 28 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ БАЗИ ПІДПРИЄМСТВА 32 3.1 Лізинг як форма оновлення технічної бази підприємства 32 3.2. Організаційно-технічне управління технічним розвитком підприємства 34 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 43-57

Витрати торгівельного підприємства, їх характеристика та класифікація.

ПЛАН РОБОТИ ВСТУП. 1. Витрати торгівельного підприємства, їх характеристика та класифікація. 1.1. Економічна сутність витрат торгівельного підприємства та їх характеристика. 1.2. Витрати торгівельного підприємства та їх склад за різними ознаками. 1.3. Показники, які характеризують витрати по збуту торгівельного підприємства. 2. Дослідження стану та зміни витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.1. Аналіз динаміки витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.2. Дослідження чинників, які впливають на розмір витрат по збуту торгівельного підприємства. 2.3. Аналіз окремих статей витрат по збуту торгівельного підприємства. 3. Розробка плану витрат по збуту торгівельного підприємства. 3.1. Планування загального плану витрат. 3.2. Планування витрат торгівельного підприємства по окремих статтях. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ.

Аналіз матеріально-технічної бази приймального відділення стаціонару на конкретному прикладі

Вступ 2 1. Мета, предмет і принципи діяльності закладу 3 2. Укомплектованість фахівцями 4 3. Розклад роботи та прийому лікарів 5 4. Організація діагностичного обстеження пацієнтів у приймальному відділенні стаціонару (лабораторне, рентгенологічне, ендоскопічне, ультразвукове обстеження, функціональна діагностика) 7 5. Дослідження приймальним відділенням динаміки захворюваності за звітний та попередні роки по основних нозологічних формах 9 6. Оцінка матеріально-технічної бази відділення 13 Висновки 15 Література 17

Навчально-виробнича практика (цукровий завод)

Зміст 1. Загальна характеристика підприємства 3 2. Аналіз матеріально-технічної бази та ресурсного забезпечення діяльності підприємства 6 3. Планування (прогнозування) виробничої діяльності підприємства 12 4. Мотивація та організація оплати праці на підприємстві 15 5. Валові витрати та ціни на продукцію підприємства 17 6. Фінансово-економічні результати та ефективність діяльності підприємства 19 Список використаної літератури 26 Додатки

Звіт з практики

Вступ 3 1. Організація операційної діяльності на підприємстві 4 2. Напрямки розвитку матеріально-технічної бази підприємства 8 3. Поточні витрати господарської діяльності підприємства та собівартість продукції підприємства 10 4. Людські ресурси підприємства 12 5. План-прогноз фінансового результату підприємства 16 6. Загальна конкурентна позиція підприємства 29 7. Впровадження новітніх технологій та ресурсне забезпечення проекту розвитку підприємства 33 8. Пропозиції щодо вдосконалення логістичних процесів на підприємстві 44 Висновки 58

Навчально-виробнича практика

Вступ 3 1. Загальна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання 5 2. Аналіз матеріально – технічної бази і ресурсного забезпечення діяльності підприємства 9 3. Планування (прогнозування) виробничої діяльності підприємства 14 4. Мотивація та організація оплати праці на підприємстві 22 5. Валові витрати та ціни на продукцію підприємства 26 6. Фінансово – економічні результати та ефективність діяльності підприємства 33 7. Взаємовідносини підприємства із зовнішнім середовищем 41 Висновки, пропозиції 45 Список використаних джерел 48 Додатки 50

Проходження виробничої практики на базі Четвертого Київського філіалу ТОВ „Український автомобільний холдинг”

1.Ознайомлення із загальною характеристико підприємства 3 2.Аналіз матеріально-технічної бази 7 3.Планування виробничої діяльності підприємства 13 4.Мотивація і організація праці 16 5.Валові витрати на ціни на продукцію 18 6.Фінансово-економічні результати та ефективність діяльності 19 7.Взаємовідносини підприємства із зовнішнім середовищем 24 Список літератури 34