институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Поняття мікроекономічного рівня господарювання

Каталог пособий и учебных материалов | Микроэкономика | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 28 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Поняття мікроекономічного рівня господарювання

ПЛАН



Вступ
1. Поняття мікроекономічного рівня господарювання
1.1. Поняття мікроекономічного рівня господарювання в економіці.
1.2. Домашні господарства.
2. Підприємство як суб’єкт господарської діяльності.
2.1. Умови набуття суб’єктом статусу підприємства.
2.2. Стадії життєвого циклу підприємства.
3. Форми організації господарювання на мікрорівні.
3.1. Поняття форми організації в економіці.
3.2. Організаційні форми підприємств.
3.3. Перспективи розгалуження та урізноманітнення форм господарювання в Україні.
Висновки
Перелік використаної літератури
Cмотрите также:
Мікроекономічна модель підприємства

Зміст Вступ 3 Розділ І. Сутність та форми мікроекономічного рівня господарювання 5 1.1 Поняття мікроекономічного рівня і суб єктів господарювання 5 1.2 Форми організації господарювання на мікрорівні 8 Розділ ІІ. Параметри підприємства як мікроекономічної моделі 11 2.1 Функції підприємства 11 2.2 Поняття виробничої функції 13 Розділ ІІІ. Аналіз мікроекономічної моделі підприємства на прикладі ТОВ «УкрМобіл» 15 3.1 Характеристика ТОВ “УкрМобіл” 15 3.2 Аналіз майна товариства 16 3.3 Аналіз фінансових результатів прибутку та рентабельності 18 3.4 Аналіз фінансової стійкості 20 Висновки 24 Список використаних джерел 25

Моделі мікро- та макроекономіки

Вступ / Розділ 1. Поняття мікроекономічного рівня і суб єктів господарювання / Розділ 2. Відтворення і економічне зростання на макрорівні / Розділ 3. Взаємозв’язок моделей мікро- та макроекономіки / Висновки / Список використаної літератури / Додаток

"Сутність і роль мікроекономічного аналізу в ринковій економіці"

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ МІКРОЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ 5 1.1. Історичний розвиток мікроекономічного аналізу 5 1.2. Методологія мікроекономіки 6 1.3. Мікроекономічні моделі 9 1.4. Функції мікроекономіки та її роль у економічному розвитку 12 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ МІКРОЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 14 2.1. Основні поняття в мікроекономіці, їх застосування 14 2.2. Загальні та специфічні методи мікроекономічних досліджень 20 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29

Мікроекономічна модель підприємства

Вступ 3 1. Сутність та форми мікроекономічного рівня господарювання 4 2. Види підприємств та форми їх організації 10 3. Підприємства в Україні 18 Висновки 30 Література 32 Додаток А. Порівняльна характеристика основних елементів механізму функціонування різних організаційно-правових форм підприємницької діяльності 34

Мікроекономічна модель підприємства

Вступ 3 1. Сутність та форми мікроекономічного рівня господарювання 4 2. Види підприємств та форми їх організації 10 3. Підприємства в Україні 18 Висновки 30 Література 32 Додаток А. Порівняльна характеристика основних елементів механізму функціонування різних організаційно-правових форм підприємницької діяльності 34

Суб’єкти господарювання

Вступ 3 1. Поняття та ознаки суб’єкта господарювання 4 2. Види суб’єктів господарювання 8 3. Цілі та предмет діяльності суб’єкта господарювання 13 Висновки 15 Список використаної літератури 17

Суб’єкти господарювання

Вступ 2 1. Поняття та утворення суб єкта господарювання 3 2. Державна реєстрація суб єкта господарювання 7 3. Припинення діяльності суб єкта господарювання 8 Висновки 11 Список використаних джерел 12

Методика аналізу рівня управління і організації виробництва

1. Сутність управлінського аналізу 3 2. Організаційно технічний рівень господарювання 5 2.1. Поняття “організаційно-технічний рівень” 5 2.2. Аналіз організаційно-технічного рівня 6 Список використаної літератури 13

Аналіз рентабельності суб’єкта господарювання

Зміст Вступ..........................................................................................................................3 1. Загальні засади формування результатів діяльності підприємства та підходи щодо їх суті..................................................................................................5 1.1. Результативність діяльності підприємства як суб’єкта господарювання та показники їх вимірювання.............................................5 1.2. Методичні підходи оцінки економічних результатів господарювання підприємства.......................................................................9 2. Аналіз показників прибутку та рентабельності підприємства ПЧЛ – 3 Жмеринка...................................................................................................16 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..................16 2.2. Аналіз формування фінансових результатів та показників рентабельності................................................................................................19 3. Розробка заходів щодо підвищення економічної ефективності діяльності підприємства.............................................................................................................23 3.1. Оцінка резервів зростання рівня рентабельності підприємства ПЧЛ – 3 Жмеринка.........................................................................................23 3.2. Заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства...................................................................................................27 Висновки....................................................................................................................34 Список використаної літератури.............................................................................36 Додатки

Показники оцінки рівня рентабельності та їх характеристика

Зміст Вступ 3 1. Загальні засади формування результатів діяльності підприємства та підходи щодо їх суті 5 1.1. Результативність діяльності підприємства як суб’єкта господарювання та показники їх вимірювання 5 1.2. Методичні підходи оцінки економічних результатів господарювання підприємства 9 2. Аналіз показників прибутку та рентабельності підприємства ПЧЛ – 3 Жмеринка 16 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16 2.2. Аналіз формування фінансових результатів та показників рентабельності 19 3. Розробка заходів щодо підвищення економічної ефективності діяльності підприємства 23 3.1. Оцінка резервів зростання рівня рентабельності підприємства ПЧЛ – 3 Жмеринка 23 3.2. Заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додатки