институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Товарна політика підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 8 | Год: 2010 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Товарна політика підприємства

4.1 Що включається в поняття «товарна політика підприємства»
4.2. Сутність товару і його ринкові атрибути
4.3. Основні види класифікації товарів
4.4 Суть понять «товарний асортимент» і «товарна номенклатура»
4.5 Натуральні і вартісні показники виробничої програми
Cмотрите также:
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА

Вступ 3 1. Товарна політика підприємства. 4 1.1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 4 1.2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 6 1.3. Конкурентоспроможність товару. 10 1.4. Формування асортименту і управління ним. 13 1.5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 17 1.6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 22 1.7 Сервіс у системі товарної політики. 24 2. Розрахунок очікуваної величини ризику одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни. 26 Висновок 27 Список використаної літератури 28

Маркетингова товарна політика

1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ 3 2. ТОВАР І ПОСЛУГА ЯК ОБ’ЄКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ. ТОВАРНИЙ РИНОК 6 3. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ 12 4. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА УПРАВЛІННЯ НИМ 17 5. МАРКЕТИНГ ТОВАРІВ РИНКОВОЇ НОВИЗНИ 23 6. ТОВАРНА МАРКА, ПАКУВАННЯ, КОДУВАННЯ ТОВАРУ 25 7. СЕРВІС У СИСТЕМІ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 28 Література 32

Товарний ассортимент та його показники

1. Поняття «товарна номенклатура» 2 2. Формування товарного асортименту 9 3. Товарна політика підприємства 14 Список використаної літератури 20

Товарна політика підприємства (практична робота)

1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 3 2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 9 3. Конкурентоспроможність товару. 12 4. Формування асортименту і управління ним. 12 5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 14 6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 19 7. Сервіс у системі товарної політики. 23 ІІ. Завдання 25 Розрахувати очікувану величину ризику одержання негативно¬го результату від введення на продаж товару ринкової новизни (RR) за формулою:... Література 26

Маркетингова товарна політика

1. Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації. 3 2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 4 3. Конкурентоспроможність товару. 5 4. Формування асортименту і управління ним. 6 5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 14 6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 16 7. Сервіс у системі товарної політики. 18 ІІ. Розрахувати очікувану величину ризику одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни (RR) за формулою: 19 Література 22

Характеристика підприємства з точки зору маркетингу

ВСТУП 3 1. Товарна політика 7 2. Цінова політика 10 3. Організація збуту 13 4. Комунікаційна політика 16 ВИСНОВКИ 18 ПЕРЕЛIК ЛIТЕРАТУРИ 20

Курсовая по маркетингу (практична на прикладі підприємства)

ЗМІСТ Вступ 3 1. ФУНКЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 2. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ 9 3. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА 16 4. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 19 5. ПОЛІТИКА ЗБУТУ 22 6. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 25 7. КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 27 Висновки 30 Література 31 Додатки 33 Метою даної курсової роботи є дослідження маркетингової діяльності підприємства в умовах формування конкурентного середовища, визначення напрямків формування маркетингової стратегії. Предметом роботи виступає механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства. Об’єктом дослідження є ВАТ „Фармак”. Дослідження даної теми проведено на основі таких підручників: Кардаш В.Я. „Маркетингова товарна політика”, Котлер Ф. „Основы маркетинга”, Карлоф Б. „Деловая стратегия”, Куденко Н.В. „Стратегічний маркетинг”, Нємцов В.Д. „Стратегічний менеджмент”, Портер М. „Стратегія конкуренції”, Шершньова З.Є. „Стратегічне управління”

Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики

1. Загальне ознайомлення з діяльністю підприємства 2 2. Ознайомлення з специфікою діяльності маркетингових служб підприємства 6 3. Організація здійснення маркетингових досліджень 8 4. Товарна політика підприємства 18 5. Маркетингова цінова політика підприємства 22 6. Канали розподілу і ефективність їх діяльності 24 7. Маркетингова комунікаційна політика підприємства 26 8. Планування маркетингової діяльності 31 9. Контроль за виконанням маркетингових заходів 35

Маркетинговий менеджмент підприємства

План РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ 3 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ РИНКУ 5 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ 9 РОЗДІЛ 4. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 11 РОЗДІЛ 5. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 12 РОЗДІЛ 6. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ 16 РОЗДІЛ 7. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ 22 РОЗДІЛ 7. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 24 РОЗДІЛ 8. КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28