институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 49 | Год: 2006 | Размер: 72 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття

Вступ 3
1. Стан споживчого ринку чоловічого взуття вітчизняного та закордонного виробництва 5
2. Характеристика чоловічого взуття та його види та класифікація 8
3. Характеристика та аналіз чинників, які визначають конкурентоспроможність чоловічого взуття 15
4. Виявлення споживчих переваг чоловічого взуття на ринку України 29
5. Оцінка конкурентоспроможності чоловічого взуття на ринку України 34
Висновки і пропозиції 45
Список використаних джерел 48

Метою роботи є вивчення чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття за матеріалами київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ".
Завдання роботи складається з розробки практичних пропозиції щодо дослідження і аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття, структури асортименту чоловічого взуття київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ".
Теоретичну основу дослідження складає курс товарознавства, літературні джерела, аналітичні матеріали преси, дослідження як вітчизняних, так і закордонних фахівців.
Практичну основу даного дослідження складає нормативно-технічна документація, матеріали діяльності київського виробничо-торговельного взуттєвого підприємства "Київ".
Структурно робота складається з п’яти розділів.
Cмотрите также:
Оцінка естетичних властивостей товарів (взуття)

Вступ 2 1. Класифікація взуття 3 2. Естетичні вимоги до заготовки взуття 5 3. Особливості зовнішнього виду моделей взуття 7 4. Оздоблення взуття як метод його естетизації 9 Список літератури 12

Класифікація та загальна характеристика асортименту жіночого взуття

Зміст Вступ 2 Розділ 1 Стан виробництва, торгівлі та споживання взуття в Україні 4 Розділ 2 Аналіз випуску взуття за фабриками порівняно з випуском взуття в місті Чернігові 11 Розділ 3 Класифікація та загальна характеристика асортименту жіночого взуття 16 Розділ 4 Аналіз асортименту жіночого взуття у магазині «Крим» 20 Розділ 5 Аналіз якості взуття в магазині «Крим» 23 Висновки та пропозиції 30 Список літератури 32

Контрольна робота з маркетингу

Умова задачі.. 3 Київський "Будинок моделей взуття" працює в галузі виробництва взуття з 1960 року, проводячи апробацію розроблених моделей , його цехи шиють взуття малими партіями з використанням ручного і механічного виробництва....і.т.д. 1. Чинники макросередовища, що здатні вплинути на попит на продукцію компанії. 4 3. Сформулюйте гіпотези про споживчі мотивації покупців взуття фірми. Які мотивації споживачів мають знайти відображення при позиціонуванні Будинку моделей взуття і чому? 8 4. Методи збору первинної інформації про покупців, що хочуть придбати взуття нестандартних розмірів. 9 5. Сформулюйте пошукові питання для визначення рівня короткострокового попиту на ринку взуття. Оберіть 4-5 питань та розробіть для них питання анкети 11 Список використаних джерел 14

Контрольна з маркетингу (1 варіант ВЗУТТЯ)

ЗМІСТ 1. Дослідження внутрішнього потенціалу підприємства 3 2. Дослідження кон'юнктури товарного ринку взуття 7 3. Дослідження споживчих переваг і визначення місткості ринку взуття 12 Список використаної літератури 18

Характеристика штучних та синтетичних шкір для деталей верху взуття

Характеристика штучних та синтетичних шкір для деталей верху взуття Матеріали для деталей верху взуття можуть бути класифіковані наступним чином:

НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 1.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ 4 1.1.Формування конкурентноспроможної середи. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність 4 1.2. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства 10 1.3. Основна концепція управління конкурентоспроможністю 17 2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ 21 2.1.Поняття конкурентоспроможності товару 21 2.2. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 24 2. 3. Конкурентоспроможність українських товарів 26 РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ 37 Висновки 50 Література 53

Напрямки досягнення конкурентоспроможності фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФІРМИ 6 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 6 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 9 1.3. Конкурентоспроможність підприємства і товару 13 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПРИКЛАДІ МЕДИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 20 2.1. Аналіз ринку та конкурентів ТОВ „Назва” 20 2.2. Аналіз напрямків досягнення конкурентоспроможності ТОВ „Назва” 25 2.3. Аналіз конкурентоспроможності товару ТОВ „Назва” 27 РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 31 3.1. Застосування SWOT – аналізу для розробки стратегії подальшого розвитку ТОВ „Назва” 31 3.2. Пропозиції щодо розвитку конкурентної стратегії 33 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КРАЇНИ, ЇЇ ЗМІСТ, ФАКТОРИ

ЗМІСТ ВСТУП....................................................................................................................3 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КРАЇНИ, ЇЇ ЗМІСТ, ФАКТОРИ............5 2. ТЕХНОЛОГІЧНА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ...............................................................................................................11 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ......................17 ВИСНОВКИ...........................................................................................................22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................24

Поняття та види конкурентоспроможності

План: 1. Поняття та види конкурентоспроможності Конкурентоспроможність країни Конкурентоспроможність галузі Конкурентноспроможність фірми, компанії Конкурентоспроможність товару 2. Види конкуренції Досконала конкуренція. Недосконала конкуренція. Форми недосконалої конкуренції

Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості

Зміст Вступ 4 1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6 1.1. Якість продукції 6 1.2. Конкурентоспроможність продукції 12 1.3. Ефективність і способи її підвищення 17 2. Стандартизація та сертифікація продукції 22 3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26 4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29 Висновки 33 Список використаних джерел 34