институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Як ви розумієте роль психології і педагогіки в управлінській діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 9 | Год: 2010 | Размер: 12 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Як ви розумієте роль психології і педагогіки в управлінській діяльності

1. Як ви розумієте роль психології і педагогіки в управлінській діяльності
2. Наведить послідовність розвитку конфлікту в колективі
3. Наведіть приблизний перелік 10 посад та робітничих професій на яких можливо ефективно використання темпераменту сангвініка.
Література
Cмотрите также:
Педагогіка та психологія

Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16

Педагогіка та психологія

Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16

Психология управления. Тема: „Врахування темпераменту в управлінській діяльності”

Вступ 3 1. ПОНЯТТЯ ПРО ТЕМПЕРАМЕНТ І ЙОГО ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ 4 2. УРАХУВАННЯ КЕРІВНИКОМ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТЕМПЕРАМЕНТУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ 7 3. ЗНАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТЕМПЕРАМЕНТУ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА 9 Висновки 15 Література 16 Вступ Знання психологічної теорії є важливим для управлінської діяльності керівника будь-якого рангу. Правильне обрання стилю управління, вміння нейтралізувати конфлікти та налагоджувати сприятливий психологічний клімат в групі – це основні моменти практичного застосування знань психології в виробничій сфері. Не менш важливою є психологія для підприємницької діяльності, а саме: для підвищення продуктивності праці і ефективності виробництва. Психологічні аспекти ведення ділових переговорів і дослідження в області маркетингу допомагають керівникам підприємств і фірм успішно розвивати свій бізнес. Особливе значення в цьому напрямку діяльності керівників набувають знання особливостей темпераменту працівників. Відомості щодо особливостей різних темпераментів є обов’язковою складовою тих основ психології і педагогіки, які є обов’язковими для підготовки майбутніх менеджерів фірм і керівників підприємств, установ і організацій. Щоб виявити, яку роль в діяльності управлінця грають знання особливостей темпераменту, в цій роботі спочатку буде розглянуті питання сутності та психофізіологічних основ темпераменту, а потім – розібрані практичні аспекти застосування в діяльності керівника цих теоретичних основ. В будь-якому випадку, знання спеціалістом основ психології і педагогіки, підвищують його світоглядний рівень, сприяє кращому розумінню ним психології індивіда і мотивів поведінки особистості.

Основи психології та педагогіки

1. Поняття про темперамент людини 3 2. Роль праці в розвитку особистості 11 Список літератури 14

Основи психології та педагогіки

1.Предмет та об‘єкт психології 2 2. Основні галузі сучасної психології 3 3. Основні методи психологічної науки 4 4. Основні категорії психології 6 5. Психологічна характеристика юридичної діяльності 7 6. Поняття про психіку. Функції психіки 8 7. Структура психіки: психічні процеси, стани, властивості 9 8.Свідомість як вищий рівень розвитку психіки 11 9. Поняття особистості та її структура 12 10. Співвідношення біологічного і соціального в особистості 13 11.Діяльність: види та структура 14 12. Психологічна характеристика професійно важливих якостей 15 13. Психологічна характеристика професійної майстерності правознавця та її формування 16 14. Поняття та основні властивості відчуттів 17 15. Поняття, основні види та властивості сприймання 18 16. Пам‘ять: основні види і характеристика 19 17. Поняття, операції та характеристика мислення 20 18. Поняття та властивості уваги 21 19. Поняття та види уяви 22 20. Поняття про емоції і почуття, їх функції 23 21. Характеристика основних видів емоційних станів людини, їх вплив на професійну діяльність 24 22. Характеристика конфліктних емоційних станів 25 23. Поняття про волю та її функції 26 24. Види та основні етапи вольових дій 27 25. Характеристика професійних вольових якостей правознавців 28 26. Предмет та об‘єкт педагогіки 29 27. Основні категорії психології і педагогіки 30 28. Врахування психології груп і колективів в діяльності юриста 31 29.Соціальні та психологічні функції спілкування 32 30. Види, засоби та форми спілкування 33 31. Характеристика особливостей та закономірностей міжгрупового і міжособистісного сприймання 34 32. Характеристика стереотипів та бар‘єрів спілкування 35 33. Особливості сприймання та розуміння людини людиною 36 34. Поняття педагогічного процесу, його функції та завдання 37 35. Система принципів навчання 38 36. Форми навчання, їх характеристика 39 37. Поняття про методи навчання, їх характеристика 40 38. Взаємозв‘язок форм і методів навчання, шляхи їх удосконалення 41 39. Характеристика структурних компонентів та етапів процесу навчання 42 40. Психолого-педагогічна характеристика процесу виховання об‘єктів професійної діяльності юриста 43 41.Принципи виховання 44 42. Роль виховання у розвитку людини та формування її особистості 46 43. Характеристика методів виховання 47 44. Роль і місце індивідуальної виховної роботи в діяльності правознавців 49 45. Форми і методи індивідуальної виховної роботи 50 46. Методи і прийоми самовиховання правознавців 52

Основи психології і педагогіки

Вступ 2 1. Мета та роль контакту. 3 2. Встановлення та розвиток контакту. 6 3. Забезпечення психологічного комфорту. 10 Висновки 16 Список використаної літератури 17

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

ЗМІСТ ВСТУП.................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА, ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК.5 1.1. Розвиток та становлення педагогіки.....................................5 1.2. Предмет педагогіки та її головні функції............................14 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ...........17 2.1. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства..17 2.2. Різноманітність течій сучасної зарубіжної педагогіки.......20 ВИСНОВКИ.......................................................................................................24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..25

Контрольна з основ психології та педагогіки

1. Основні методи психологічних досліджень 3 2. Індивідуальний стиль діяльності і його зміст 8 3. Міжособисті відношення в малих групах 12 Література 18

Контрольна з основ психології та педагогіки

1. Основні методи психологічних досліджень 3 2. Індивідуальний стиль діяльності і його зміст 8 3. Міжособисті відношення в малих групах 12 Література 18

Педагогіка і психологія

План Вступ………………………………………………………………………2 1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3 2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6 3. Методологія педагогіки…………………………………………..8 4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками. Завдання педагогіки………………………………………………..9 5. Предмет психологічної науки……………………………………11 Висновок………………………………………………………………….15 Використана література………………………………………………..16